- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- SONY LCD és LED TV-k
- ASUS ROG Ally
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Európában Moto G85
ma Tegnap mutatkozott be Kínában a Moto S50 Neo, ami az európai oldalakon Moto G85-ként manifesztálódott.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
forceberg #54827 üzenetére
De, szerintem az igazgató a téliekre is gondolt:
Néhány ökölszabály alapján váltanak az autósok téli abroncsra, például hogy 7 °C-os napi átlaghőmérsékletnél jön el a csere ideje, és hogy aki jót akar magának, az ne várja meg a törvényben előírt 1,6 mm-es minimum profilmélységet, hanem már 4 mm-nél vásároljon új garnitúrát. Ehhez képest Jürgen John, a Michelin abroncsgyár német igazgatója szerint aki utóbbit megfogadja, az feleslegesen veri magát nagy kiadásba, és rengeteg nyersanyagot pocsékol, mivel „Statisztikailag nem kimutatható, hogy a 4 mm-es profilmélységű abroncs jobb, mint egy 1,6 mm-es.” Azt javasolja a szakember, hogy ha sérülésmentesek az abroncsok, akkor a modern abroncsokat nyugodtan lehet a törvényi minimumig használni. Németországban a kutatások szerint az autósok a nyári abroncsokat 2,8-3, a télieket 3,5 mm-es profilmélységnél dobják ki, ha ténylegesen elhasználnák őket, akkor ötödével csökkenne a kiskereskedelmi forgalom. Az így generált forgalomnál sokkal fontosabb az környezeti terhelés csökkentése, amelyet a régi abroncs újrahasznosítása és az újak legyártása jelent. Jó lenne, ha az abroncsteszteken nem csak új, hanem az 1,6 mm-es határon lévő abroncsokat is tesztelnének, de ilyeneket egyelőre csak az abroncsgyártók belső vizsgálatain végeznek. Jürgen John szerint egyébként az 1,6 mm-es alsó határ tényleg a végpont, a gyártók is erre fejlesztenek, nem érdemes ez alá menni, és továbbra is életben van az az ajánlás, hogy a 8 éves abroncs keveréke már elveszíti a rugalmasságát, az ilyet mindenképpen cserélni kell. A törvényi előírásokat is be kell tartani, Ausztriában például 4 mm-es profilmélységet ír elő a jogszabály.
Engem mondjuk nem érint a kopás, nagyon keveset megyek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Munch-okat elő! :) - Ételmentő
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...