- Házimozi belépő szinten
- Nem akármilyen új GeForce jöhet idén
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Akciókamerák
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Döbbenetesen sok energia kell az érkező Nova Lake működéséhez?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen monitort vegyek?
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
Új hozzászólás Aktív témák
-
mleslie
tag
válasz
Retekegér
üzenetére
Sziasztok!
Abszolút kezdő vagyok még, pár hete játszom az 5-ös szerveren.
Viszont itt olvastam, hogy nem lehet pénz nélkül rubint szerezni. Nos nekem sikerült.
A Ködös Hegyek alvilágában Barakunt ütöttem meg és ez lett belőle:
Jutalom
Lacideus zsákmánya: 56 Arany 1 Rubin
Lacideus gazdagabb lett 1 tapasztalattal.
Lacideus kapott 2 hírnevet.
Köszönöm, hogy jó leírásokat tesztek itt közzé, mert az alvilágban egy darabig nem rúgtam volna labdába, ha nincs az a jó kis segítség a zsoldosok kimaxolásáról.
Ha esetleg bárkinek van kedve segíteni nekem tanácsokkal, ötletekkel, akkor nosza rajta.

Legalább egy kicsit pörögne a topic.A linkre klikkelve mit ad nekem egyébként? [link]
Új hozzászólás Aktív témák

- Eladó pár napos Apple Watch SE 3 GPS 44mm Midnight - 2 év iCentre garancia!
- Series/Elite V2 kontroller analóg cseréje GuliKit 720 TMR érzékelősre, 1 év garancia!!!
- PS5 / EDGE kontroller analóg cseréje GuliKit 720 TMR érzékelősre, 1 év garancia!!!
- MSI Prestige A16 AI+ Ryzen AI 9, 32GB DDR5 7500, QHD+ 165Hz csúcskategóriás ultralaptop!
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RTX 3050/4070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 70 féle ház!
- Új Alienware 16X Aurora QHD+ 240Hz G-Sync Ultra9 275HX 24mag 32GB 1TB Nvidia RTX 5070 Win11 Garancia
- Dahua 22" FULL HD IPS LED monitor 100Hz
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4339, 100% Akksi
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok