Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BTM

    csendes tag

    No, szervusztok!

    Némi garis tapasztalat. HP hungária, hát az ottani tapasztalatok alapján inkább nem vennék semmi HP terméket. Adria Audio-Videó és egy vidéki cég a legkorrektebb cég, akivel eddig találkoztam. MAS Germany, korrekt, E-connect, szar, Creative Europe, frankó. NEC, good.
    Szóval a tapasztalatok alapja: (monitor kivételével mind idén év, de a monitor is simán nov. 22-e után lett vásárolva)

    -volt egy DVD-m, Xoro (by MAS Germany), frankón müködött 3 hónapig, akkor jöttek a próblémák, nem akart írott dvd filmet lejátszani, mert a fálj szerkezetet mutatta, divX-es aviknál sw frissítés óta nincs felirat, mechanika kattogott, etc. Visszavittem Adriához, a srác azon nyomban írt róla 1 papírt, és mondta, majd hív, ha lesz infó. Kb. 1 hét múlva hívott és mehettem az új gépért. Respect.

    -Creative Inspire: amikor a Creativot megvettem, összerakta, örültem neki, mert tök jó volt, meg minden, egészen addig, amíg kb 2 óra használat után a jobb hátsó csatorna elkezdett zümmögni/búgni, akármi, de zaj okozott, ami mód felett kellemetlen és zavaró volt. Másnap vissza is vittem E-connectbe. Másnap hív srác, hogy márpedig semmi baja a cuccnak, mehetek érte, meg fizessek bevizsgálási díjjat. Bemegyek nézem, berakták a cuccot egy kb. 2*2 négyzetméteres szobába 2 módfelett zajos géppel... A srác persze, hogy nem hallott semit. Szóval, mondtam, küldje el a cuccot a gyártóhoz. Vitatkozott velem egy ideig, mondta, nincs értelme, végül is megegyeztünk, hogy elküldi. 2 hét múlva hívtak, mehetek az új cuccért. ok. Ezzel már érdekes módon nincs gond.

    -Nec. Zsír új monitor, 2 óra folyamatos üzem után egyszerüen összeomlott a képe, zavaros, ill elmosódott volt, másnap visszavittem a vidéki céghez, ahol vettem, mindjárt kérdezték, kell-e addig csere monitor, amíg elküldik szervízbe. kb 4 munkanap múlva hívtak, hogy a monitor nem javítható, megfelel-e nekem, ha kapok egy ugyanolyan típusu bontatlan, új monitort. Respect!

    -Hp Ipaq 2210:Szóval, történt, hogy barátnöm vett előző év november 4-én (EZ FONTOS ADAT) egy iPAQ 2210-est. Ez ezen év feb. 27-én szervízbe került, mert a hangszórója megmurdált, egyszerüen nem szólt. Bementünk HP szervízbe, mondja a srác, persze garis, küldi messzi külföld országba. Mondom, akkor kéne addig csere gép, mert barátnömnek nélkülözhetetlen, ebbe jegyzi az összes határidös bejegyzését, a jegyzeteit, meg miegymást. Mondja a srác (persze lekezelö és flegma volt, meg vagy 20 éves, szakértelem nem sok), hogy nem áll módjukban csere gépet adni. Mondom nem jó, de hát mit volt mit tenni, ott hagytam.
    Ezután letelt a 19. nap is, bementem, hogy mi is van a géppel, mert se mail, se telefon és mondtam a fogyasztó védelmi kormány rendeletre hivatkozva (117/1991 (IX.10.))*, hogy akkor jöttem az új gépért, vagy az áráért, erre mondta a gyerek, hogy tessék itt a régi gép, ők meg nem tudnak a korm. rendeletről, meg különben is az változott. (Egyébként azt tudni kell, hogy a korm. rend. egyébként változott, de a 2003.nov. 22-e előtt vásárolt gépekre még érvényes. ) Erröl ennyit, de a gép azóta legalább kifogástalanul müködik. Egzébként ezt nem azt bizonyítandó írtam, hogy nagyra vágyó vagyok, csak a jogaimat szeretném érvényesíteni. Persze, mint tudjuk, ezt Mo-n egy két ritka cég kivételével lehetetlen!

    -Szóval fogyasztóvédelmi föfelügyelet: szóval átrágtam magam mindenen, ami a garanciális termékekre vonatkozik, és mint írtam, a 2003.nov. 22-e előtt vásárolt termékekkel kapcsolatban úgy rendelkezett az ominózus korm.rend., hogy amenyiben beveszik garanciális szervízre és nem adnak csere készüléket, kötelesek 15 napon belül a hibát kijavítani, vagy csere készüléket biztosítani (ez esetben összesen 30 napjuk van), amennyiben a határidöre nem javítják meg, ill. nem cserélik ki, kérhetek egy új, u.o. típusú készüléket, ill. elállhatok a szerzödéstöl.
    Ezután felhívtam FVF-t, (egyébként Blahán vannak) és mondtam hogy mi a problémám, ők mondták, persze, hogy nekem van igazam. (egyébként a zalamegyei Fogyasztóvédelmi főfelügyeletet is hívtam, ott is azt mondták).
    Erre bementem Blahára, hogy panaszt tegyek, alul a pultnál beszéltem egy fvf-essel és mondta, hogy jogos a panaszom, menjek fel az x. szintre és ott tudok panaszt tenni. Felmegyek, jön a f###i, és mondja, hogy ez nem is így van, mert ilyen nincs, nem is tudnak senkit erre kötelezni, meg, hogy régen sem volt ez így. Mondom neki, hogy már pedig a honlapjuk szerint, a korm.rend. szerint és a kollégái szerint így van. De ő azt mondta, hogy akkor sem, meg ezt a jogszabály sem mondja ki. Úgyhogy otthagytam a francba.

    De akkor kérdezem én, minek vannak jogaink, és ezek kormányrendeletekben leírva, ha nem lehet őket sehogy sem érvényesíteni????


    Bocs, hogy hosszú voltam, csak ezen még mind a mai napig felhúzom magam.

Új hozzászólás Aktív témák