- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alaplap nem kompatibilis a videókártyával?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
Új hozzászólás Aktív témák
-
buci
tag
Szia Parson,
Huh...először is örülök, hogy a render téma ismét előkerült. Nem is gondoltam volna, hogy magam is ily hosszú időre rabja leszek. Régebben úgy hittem, elég valamiféle hasonló grafika, hisz a mai gépészeti rendszerekben lévő renderelő motorok jó megjelenítéseket produkálnak. Mégis hihetetlen, hogy mennyire leértékelődnek, mikor az ember profi alkalmazással találkozik. Az én esetemben ez a Maya3D volt. Erről korábban is irtam már, ill.a program bonyolultságáról is volt szó. Nos azóta sikerült jobban belelásnom magam és az így szerzett tapasztalatok nagyon pozitívnak mondhatók.
Persze én is szerettem volna egy alkalmazáson belül megoldani mindent. Tipródtam is magamban jó ideig, hogy megéri-e belevágni egy másik szoftverbe csupán a megjelenítés miatt? Most azt mondom: egyértelműen igen! Igen! Igen!
De, hogy ne legyek túl hosszú, inkább konkretizálnám a dolgokat:
Szükség volt fotorealisztikus képekre,amik ráadásul fehér színüek.
Ugye a Proe-ből nem tudtam ezt kihozni, a Mayaból viszont igen:
[link]
[link]
[link]
Megjegyzem, hogy Kb. 3. hónapja Mayazgatok és csak is a render részét ill. az ehhez szükséges navigációs dolgokat néztem. A lényeg, hogy ''avatatlan szemek'' azt kezdték kérdezgetni, hogy ez grafika-e. Ennek roppant módon örültem, bár tudtam/tudom messze vagyok attól, amit meg lehet vele csinálni. Most ott tartunk, hogy poszterre tesszük a renderelt képeket és már a termék elkészülte előtt kiállításokon, újságban megjelentetjük.
Persze látszik a különbség egy fotóhoz képest, de személy szerint engem annyira tunigolnak a Maya határtalan lehetőségei, hogy sokszor nem is a modell érdekel már, hanem azon filózok, hogy milyen lesz a render.
Ja, majd elfelejtem: semmilyen export/import problémám nincs Proe-ből.
Egyszerűen mentem az alkatrészt vagy összeállítást wavefrot(obj) formátumban.
Ezt benyitom a Mayába és jöhet az istencsászár mental ray
De azt hiszem ezt már korábban írtam.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- AMD Game Bundle: Warhammer 40,000: Space Marine 2 és Unknown 9: Awakening - LEGOLCSÓBB!
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Játékkulcsok a legjobb áron: Steam
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest