Hirdetés
-
PROHARDVER!
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrzed
senior tag
válasz
nadragulya #35010 üzenetére
Csak ez itt a GB topik... a BG-on azért még nem ennyire rossz a helyzet.
-
prsq
aktív tag
válasz
nadragulya #35003 üzenetére
Valahogy azóta k@rvult el a GB, hogy a sok kereskedőt beengedték.
Amíg mindent a GB-től vettünk (amolyan fasttech-szerű bolt volt), addig jóval kevesebb gond volt.
Amióta ilyen piactér jellegű (pl. ebay, aliexpress, vatera), azóta képtelenek rendet tartani. -
szabi__memo
nagyúr
válasz
nadragulya #35004 üzenetére
Készlet nem egyenlő raktár??
-
tknof1871
őstag
válasz
nadragulya #34884 üzenetére
Ez nekem akart szólni?
-
soldi3r
veterán
válasz
nadragulya #31516 üzenetére
Akkor meg nem foglalkozom vele.
-
viktorhu
veterán
válasz
nadragulya #31430 üzenetére
amazon.de
de több lesz az ár, ezt kell mérlegelni
ott is nézni kell, hogy jöhet Amerikából is a cucc, és akkor vámkezelés stb.
meg ott van még a media markt, ha nem bírod az efféle stresszt
ha meg kínai oldalakról vásárolsz, akkor így fogják a problémákat intézni, ez része a dolognak -
Tommmysun
aktív tag
válasz
nadragulya #28721 üzenetére
Ok mindenki máshogy látja a dolgokat.... elhiszem, hogy neked nem jött be a dolog, de vagy nem volt velük szerencséd, vagy nem volt jó a hozzáállás, vagy azóta fejlődtek.... passz, a lényeg hogy emiatt kár róluk egyértelműen kijelenteni, hogy szemét, hazug banda!
Abszolút nem kell velük "cigánykodni", meg "alkudozni", én sem szoktam, csak amit kérnek arra normálisan és türelmesen válaszolni kell, ha meg olyat írnak, amivel nem tudsz egyet érteni, leírod, hogy te más megoldást szeretnél. A legvégén az elköszönésnél meg semmibe nem kerül egy szép napot, vagy egy jó pihenést, stb elköszönés odabökése. Ez még nem haverkodás, meg személyeskedés. Hivatalos levelezésben (NAV, rendőrség, bíróság, stb.) nyilván nem írunk ilyeneket, de egy vevő - eladó kommunikációban nincs ebben semmi különös szerintem.
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
nadragulya #28715 üzenetére
"mindig adtak valami jó távoli határidőt és utána kezdődött....."
Ha az ember két hét múlva rágja a fülüket, hogy nincs csomag küldjék újra, nyilván várakoztatni fognak. Hamar csődbe menne minden kínai webshop, ha ez úgy működne, hogy egy levélre rögtön küldenének új terméket, vagy visszafizetnék a pénzt!
"az meg hogy milyen ünnep van arra, meg neki jó lesz-e vagy sem, nem igazán érdekel"
Bocs de már ebből az egy mondatodból látható, hogy valószínűleg a te hozzáállásoddal van a probléma. Gondolom te sem vagy sosem szabadságon, nem vagy otthon ünnepeken, stb. (már ha dolgozol valamit) és téged mindig lehet munka ügyben zargatni. Meg tippelem akkor március 15.-én is rázod a rácsot a MediaMarkt előtt, mert téged pont nem érdekel, hogy az ott dolgozóknak milyen ünnepük van, ha pont aznap akarsz venni egy hűtőszekrényt, hiszen te vagy a "VEVŐ"!
Mivel nyilvánvalóan ők is nyereségorientált cég, mint általában minden vállalat, igyekeznek minden üzletből nyereségesen is kijönni. Ezért nyilván az erősen korlátozott lehetőségeik mellett igyekeznek kiszűrni a kamu reklamációkat, ezt persze lehet mellébeszélésnek, sz@rakodásnak, megalázásnak, bárminek venni, vagy esetleg el is lehet fogadni, hogy csak ők is szeretnék, ha a vevő nem nézné őket hülyének, nem beszélne nekik mellé és nem akarná őket átvágni és hidd el, ha ebből az irányból közelíted meg őket, ők is így fognak az ügyedhez hozzáállni!
-
anadroid
senior tag
válasz
nadragulya #28715 üzenetére
60 napon belül minek reklamálni? Akkor persze, hogy hónapokra (pontosabban a feladástól számított 60. napra) szóló időpontot adnak meg. Én a határidő lejárta utáni (tehát jogos és értelmes) reklamációkról írtam.
-
azbest
félisten
válasz
nadragulya #28715 üzenetére
Ha valaki kultúremberként, türelmesen, udvariasan viselkedik, akkor hasonló reakciókat is kap vissza. Igen, a keleti kultúrában is benne van az ügyeskedés, ezt ne pont magyaroknak kelljen bemutatni. A különbség abban van, hogy a kínaiak alapból kedvesek, udvariasak, de ha odakerül a sor, akkor gondolkodás nélkül elkalapálnak. Nálunk nagy az arc, meg a hőbörgés, de csak addig, amíg következmények nélkül meg lehet tenni, különösen távolról.
Csak, hogy kerek legyen a történet.
-
viktorhu
veterán
válasz
nadragulya #28715 üzenetére
Én még nem találkoztam fiktív csomagszámmal a gearbestnél.
-
anadroid
senior tag
válasz
nadragulya #28708 üzenetére
Az első két körben kulcsszavak alapján kiválasztott automata választ kapsz, ennyit az "arra játszanak"-ról. Után kerül ember elé az ügy. Ezért nem érdemes előre megírni, hogy jártál már a postán, szomszédnál, az ágy alatt is megnézted, hátha a macsek bejátszotta oda
. A meg nem kapásnál meg a több hónap több, mint költői túlzás. Hibajegy indítástól újraküldésig (vagy visszatérítésig plusz vígaszdíj pontokig) egy hét és 4-5 levélváltás alatt el szoktam jutni. Persze nem árt, ha nem a Google fordítójával fordítod le a hasfájásodat, mert ők is azzal fordítják tovább. Ja, és az udvarias megszólítás-elköszönés, és adott esetben a közelgő ünnepükre szóló jókívánság csodákat tud tenni. Ne feledd, a keleti kultúra kicsit más, mint a keleti pályaudvari.
Szóval a dühöngéssel csak magaddal szúrsz ki.
-
hevizms
addikt
válasz
nadragulya #13348 üzenetére
Teljesen feleslegesen izgatja magát halálra a kolléga én már mondtam neki.
Nyugodtan üljön a fenekén és ez az egész vámolás,áfáztatás meg sem fog történni nagy valószínűséggel
Simán megkapja majd a postástól ha szerencséje van akkor már a héten. -
Beni2360
félisten
válasz
nadragulya #6413 üzenetére
Azt sem értem ha a paypal nem szállítás esetén visszaadja a pénzt, akkor mit alkudoznak ezek a g****k
Te azt hiszed, hogy a pay pal saját zsebéből fizeti neked vissza?
Nagyon tévedsz, az átutalás alatt levő összegéből vonja le és kevesebbet kap a kereskedő. Folyamatos pénz mozgás van és a szerződésben ez benne foglaltatik. -
nimfas
addikt
válasz
nadragulya #6164 üzenetére
Nekem a PayPal biztosítás nélkül is simán 100%-ot térített. Gb nekem is 50%-ot akart.
-
Zeki
nagyúr
válasz
nadragulya #6154 üzenetére
Paypalnál nyiss vitát, aztán majd ők visszaadják a pénzed.
-
Zeki
nagyúr
válasz
nadragulya #5562 üzenetére
Sorrendben...
A BVLS valós, de csak addig követhető, amíg a belga postánál van. Amint ide kerül, bambi.
A paypal 180 napig véd. -
v-man
őstag
válasz
nadragulya #5036 üzenetére
igen, megjött pénteken, de hibás, küldenek cserekészüléket.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i5-3GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- A Panasonic Toughpad IPS touch Budapest, MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest