Hirdetés
- Itt a Razer-féle PC Remote Play szolgáltatás
- Sok gyártó szavaz a hagyományos tápcsatlakozóra a GeForce RTX 5060 sorozatnál
- Az instabil gazdasági helyzet miatt nő a PlayStation 5 ára
- Még erősebb verziót hozott USB Type-C-s tápegységéből a Raspberry Pi
- Skálázhatóvá tenné a ferroelektromos memóriákat az FMC és a Neumonda
- Házimozi haladó szinten
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Apple MacBook
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Sok gyártó szavaz a hagyományos tápcsatlakozóra a GeForce RTX 5060 sorozatnál
- Kezdő fotósok digitális fényképei
-
PROHARDVER!
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
És akkor júliusban teleportálták Hollandiába?
Szerk: mielőtt az ott megjelenik, már el kellett jutnia Európába, átjuttatni a vámkezelésen, ami általában több országon keresztül való tologatást jelent.
Valószínűleg van annak a DPD szállítólevélnek egy lejárati ideje, így mire ekkora késéssel megérkezett, újat kellett generálniuk.
Szerk2: Ezt a gyors Kína-Hollandia relációt a 1tracking hozta ki?
-
remi67
tag
SMS-t kaptam lájf!
A DPD küldött egy SMS-t, hogy 2-5 napon belül nemzetközi csomagom érkezik.
A csomagkövetők szerint eljutottam oda, ahol 70 napja volt a dolog:
13 Júl 2020 07:21 A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.
Na pont ezt láttam már egy korábbi csomagszámon is, amíg 60 nap után le nem törölték a csomagszámot.
Igaz,a kínaiak által "megnevezett" csomagkövető mást mutat, aszerint már 2X egymás után megérkezett a csomag Hollandiába:
2020-07-12 01:34:00 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-11 20:52:00 Netherland, Parcel arrived at the airport.Na kíváncsi leszek.
-
*Mukeey*
addikt
Most nagyon kiváncsi vagyok. Visszakaptam minden pénzt a GB-től, ebből berendeltem ugyan azokat a cuccokat Ali-ról. Várom, hogy mennyi idő alatt érnek ide
-
remi67
tag
Na én közben megelőztelek, nekem már megvan a 4. csomagszámom. A telefon az ugyan sehol, esetleg a palládiumbányában valahol Norilszk közelében.
Viszont feléledt a csomagkövető:
11/07/2020 Prealerted Prealert received
Na ebből egész pontosan meg lehet tudni, hogy a kínaiak vagy feladtak nekem egy csomagot, vagy nem, de nem biztos. Amúgy valahol a 70. nap környékén járunk. -
Crus
őstag
válasz
remi67 #37492 üzenetére
Nekem most nagyon beindult! 3 csomagszámom volt már nekem is :-(
A legutóbbival így állunk, ez most nagy pörög:
2020-07-11 03:03:43 In Transit, picked up | einrollung
2020-07-10 04:11:05 Carrier Prealert, prealerted : electronic data exchange with dpd was suscessful
2020-07-09 16:35:24 Shipped, departure to country of destination
2020-07-09 14:02:47 Ready to Ship, Custom clearance processing. First vessel Query takes : 700 MS
2020-07-08 02:00:04 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-07 10:21:00 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-06 12:55:42 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2020-07-03 20:05:08 Shenzhen, Departure in Shenzhen Sorting Centre.
2020-07-03 20:05:07 Ready for Shipping .
2020-07-03 00:51:10 Sorting and Packing Completed.Azért ebből világosan látszik, hogy HAZUDTAK VÉGIG!!! Ugyanis 07.03.-án mi van ott? Hát az, hogy fogták és összecsomagolták, magyarul végre eldöntötték, hogy elküldik a telefonom! 9 napja, tehát MÉG MINDIG Kínában volt a telefon!!!
Viszont én nem fenyegettem még(!) őket PP dispute-tal. Legutóbb július 2.-án jött egy olyan üzenet, hogy feladták a telefonom! Nem is értettem! Hol a MÁSIK KETTŐ? Amiről szintén állították, hogy feladták? (Dehogy adták fel!
)
Legutóbb 1 hónapja érdeklődtem náluk, hogy hol van az állítólag 2. alkalommal feladott telefonom, arra írták, hogy a végső deadline-ja ennek az egész ügynek július 29.
Erre már semmit nem írtam neki, mert csak állatok nemiszervei és ősi mesterséget űző hölgyekre futotta volna... Ekkor döntöttem úgy, hogy júl. 29 és azonnal PP dispute.
Abszolút tudatos és szándékos amit itt történt nem egy emberrel! Ez az egész arról szólt, hogy a pénzüket megforgatták. Tulajdonképpen ez egy kamatmentes hitel!
-
remi67
tag
Hány csomagszámod volt azóta? Én 6 héttel utánad rendeltem és jelenleg a 3. csomagszámnál tartok. Időnként írok nekik egy ticketet, hogy adják már végre vissza a pénzemet, erre mindig ugyanazt válaszolják: úton van, úton van, mintha a Ráróval akarnék ultizni. Eddig annyit sikerült belőlük kiverni, hogy felajánlottak 100 pontot arra az estre HA megérkezik a telefon. Ezek szerint ők se biztosak ebben.
Már a hócipőm tele van a gearbesttel, de nagyon.
Legutóbb állítólag 07.03-án adták fel újra a csomagot, HA az egyáltalán megjön az jó esetben is szeptember lesz. Sztem este nekiállok a Paypal-en visszakérni a pénzem. Meguntam az állandó hazudozást. -
Crus
őstag
válasz
sambenez #37484 üzenetére
Teljesen lemondtam róla. Vártam a final deadline-t (július 29), amit a Gearbest adott meg és készültem a PP disputra.
Nagyon gyanús. Hónapokig semmi mozgás, majd amikor már nem tudnak kibújni alóla, csak megmozdul valami. (Remélem végre lecserélhetem a céges telóm, a másikat is Kínából szereztem (2GB/16GB Lenovo), 20k körül, de már eléggé odáig van 4 éves.)
-
Crus
őstag
OMG!!!!
Rendelés ideje: 03.18.
Ma jött a DPD-től egy SMS, hogy 2-5 napon belül kézbesítik a telefonom! Alig kellett hozzá ezek szerint 4 hónap. Az se semmi, hogy azóta a 4 GB verzió kerül annyiba, mint az amit küldenek -.-
-
sziasztok
garanciában vissza kell küldenem kínába egy csomagot - 400 dolláros drón, de értéknek csak 40$-t kell ráírnom
milyen csomagküldési megoldást javasoltok?ezt javasolták a kínaiak:
P.S: please return the parcel via EMS or postal service, declared value not more than USD 40. Do NOT use express shpping method, like DHL/FedEx/TNT / UPS and so on, to avoid be held by the Customs.
Ötletek? Simán MPL csomag?
-
viktorhu
veterán
válasz
remi67 #37477 üzenetére
Én most fizettem vissza alin egy árut, amit február elején adtak fel, és a héten érkezett meg.
Szóval
- a paypal majdnem biztosan a te javadra ítél,
- ha megérkezik a csomag, akkor simán kifizeted újra.A gearbest meg nagy bajban lehet, mert pár reklamáció után már fel szokták ajánlani az 50%-os visszatérítést, ha nincs biztosítás. Szerintem most a csomagjaik többsége elakadt, ez az adómentes küldési forma úgy tűnik a válsághelyzetben fenntarthatatlanná vált, ha viszont lemondanak róla, akkor nem tőlük fognak rendelni az emberek. Igaziból meg kellene mondaniuk, hogy fogalmuk sincs, hogy merre jár a csomag, és erre hivatkozva próbálni türelmet kérni, nem mesélni mindenféle nyilvánvalóan hamis dolgot.
Nekem úton van vissza Kínába az elromlott laptopom, kíváncsi vagyok, mi lesz a vége.
-
remi67
tag
Na most már tényleg tele van a hócipőm a gearbesttel, de nagyon. Ma megint küldtek egy üzenetet, amiben az áll, hogy 07.03-án (tegnap!!!!!!) feladták a 2 hónapja kifizetett csomagomat, van egy új csomagszám (ami "természetesen" vakvágányra fut) tracking site: https://www.b2ceurope.eu/ shipping date: July 3, 2020 16:10:34,estimated time: Jul 14, 2020 - Aug 7, 2020
Namost én ezeknek már egy szavát se hiszem el, az már nyilvánvaló, hogy ezek pénzt vissza nem adnak önszántukból, inkább 2 havonta generáltatnak egy kamu csomagfeladást, de ezek után mire számítsak a paypalnál? Vagy ha mondjuk a papypalnál át tudom verni a refundot a telefon meg 2 hónap múlva mégis megjön akkor mi van? -
lacuska74
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy pár ezer forintos apróságot és itt tart a csomag.
Várnom kell még vagy valami nem stimmel?"Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2020-06-22 13:22:00" -
remi67
tag
Sztem a gerbestnél már elmentek otthonról, de nem tudják micsinálnak, csak csinálják az biztos.
Pár perce jött egy email "shipped out" subject-el, benne, hogy feladták ugyanazt a telefont, ugyanoda. Eddig volt egy 1640-el kezdődő (DPD Hungary) "referencia number", most van egy WT-vel kezdődő szám, mondjuk korábban a ticketre adott válaszban egy EU-val kezdődő szám is volt, a szállítási mód meg most már OZJJZXLM (7-25 business day). Az már viszonylag keveset tesz hozzá a produkció értékéhez, hogy a WT-vel kezdődő csomagszámra egyik tracking szerver se ad találatot.
Az lesz még egy szép baleset, ha megfogják a vámon is. Eddig úgy voltam vele, hétfőig várok, hátha megmozdul a DPD-nél a csomag, de a mostaniból nyilvánvalóvá vált: a csomagot soha nem adták fel, esélyes, hogy ma se, csak a szememet akarják kiszúrni, úgyhogy nyitom a paypalnél az ügyet. Asszem ez a 3. vagy 4. vásárlásom a GB-nél, az eddigiek teljesen rendben voltak, de ezzel megvolt az utolsó. -
szemmelver
aktív tag
válasz
szemmelver #37452 üzenetére
Tegnap megérkezett a csomagom
igaz volt a 2-5 nap. Mondjuk azt nem értem, hogy miért kapott egy teljesen új tn-t, de a lényeg hogy itt van.
-
viktorhu
veterán
válasz
remi67 #37470 üzenetére
Tényleg új magasságokba emelkedett a mesélő képességük
Mondjuk ezt már annak idején az alin megszoktam, de idegeskedni kár, azért van a védelem.
Szerintem most már megnyithatod a paypal ügyet, mert megpróbáltál megegyezni velük, és ott a rejection.
Én már nekik semmit nem válaszolnék, a paypalon úgyis le kell majd írnod, hogy mi a bajod, ott is jönnek majd ellenajánlattal, ott is el kell majd utasítanod, és majd utána tudod eszkalálni.
A csomag valahol úton van Európa felé, de valami van a kínai kultúrában, hogy nem tudják a valódi helyzetet beismerni, hanem össze-vissza beszélnek, nekünk meg jelez a bullshit detektorunk, és átverve érezzük magunkat.
Amúgy meg ez az ára a vámmentes szállításnak, hogy menet közben fogalma sincs senkinek, a feladónak sem, hogy merre hánykolódik az áru, és mikor fog megérkezni. Ilyen szempontból egy China Post is sokkal átláthatóbb megoldás (a dhl kb. kétnapos szállításáról nem is beszélve), de ami neked átláthatóbb, az a vámosoknak is az.
-
remi67
tag
Tegnap berágtam és írtam a GB-nek, hogy adják vissza a pénzemet. (Beleírtam, hogy a DPD nem tud a csomagról, újraküldést nem kérek, stb.) Ma jött is válasz, na ettől már nem berágtam hanem ökölbe szorult a bicska a zsebemben:
We are extremely sorry to inform you that the delivery of your package has failed and that your item has been returned to us.
Your goods are back in our warehouse. This is a delivery error that is unfortunately beyond our control.
Our logistics department just informed us that your parcel has been reshipped to you and it is on its way to you now.
in this case, the refund request has been rejected automatically by the system.
Here is the new tracking number: EU15888009152119
Please rest assured, please wait a little longer and the package will reach you.
Thank you for your kind understanding and patience.
Best Regards
Junior
Gearbest Customer Service
Mondanom se kell, az "új" (belső) tracking number megegyezik a régivel, a csomag ha egyáltalán tényleg feladták valószínűleg még Kínában leledzik.
Ezek úgy hazudnak mint aki könyvből olvassa. Na jó, copy-paste. Délután írok nekik újból, hogy azonnal utalják vissza a pénzt. Csak előbb picit még emésztem, mert most elküldeném őket a kurvaannyukba, az biztos.
A papypalnél még nem kellett refundot kezdeményeznem, asszem ideje lesz ezzel is megismerkedni. -
ha1duq
friss újonc
válasz
Theory66 #37461 üzenetére
Tisztelt "bajtársak"
Én is hasonlo cipőben járok.2020 márc 31. én
Megrendeltem Ulefone Armor 7 4G telefont + védőtok + 5 db maszkot egyszerre.
a védőtok 2 héten belül megkaptam
a védőmaszkot kb 2 hete.
telefon sehol többzörl levél váltás a dpd hibás, várjak, várjak, várjak.
tegnap uj szálitoval állitolag már Németorszáhban van a telom.
Én nem a vissza fizetést eröltettem.
adás vételi szerzödést kötöttem a céggel, kifizettem az árut így az én tulajdonom
jogilag ha elveszett nagyértékül lopás, ha felsem adták akkor csalás történt .
Én ezt jeleztem nekik és láss csodát megmozdult valami.
Ha megérkezik jelzem,
Ui: többet nagyértéküt nem veszek. -
Bobby G.
senior tag
A My Tickets menüben én nem találok ilyet.
De lehet, hogy nem jó helyen keresem... Ha bemásolom az Order Numbert a keresőbe, akkor sem. A My Ordersben pedig csak azt ajánlja fel, hogy Dispatch Faster.
-
Bobby G.
senior tag
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy lehet-e (és ha igen, hogyan) rendelést visszavonni? Sehol nem találok ilyen lehetőséget. Még februárban rendeltem egy terméket, de azóta sem adták postára, csak csúsztatják a feladás határidejét. Mivel szükségem volt rá, meg már a hócipőm is tele, így rendeltem egy hasonlót máshonnan, ami hamarosan meg is érkezik, szóval az első rendelésre nincs szükségem.
-
Theory66
aktív tag
Sziasztok!
04.15. dátummal rendeltem egy Xiaomi Redmi Note 9S-t. Akkor a postázásra 30-50 napot írt (EUEXPDPD) az oldal, a várható kiszállításnál Apr 30, 2020 - May 12, 2020 szerepel. A trackingben annyi van hogy átadták az adatokat a dpd-nek. 2x írtam már nekik, de csak a türelmet kérünk szöveg jön vissza. Indíthatok refund kérelmet szerintetek? Már magyarban is 5000 ft-al olcsóbban meg tudnám venni a telefont
-
*Mukeey*
addikt
Érdekes ez az egész. Régen a GB egy tök jó webshop volt.
Mi történhetett velük? -
bazsimano
őstag
válasz
LiPiko #37455 üzenetére
"
As mentioned above, there is no option to delete our Gearbest account within the site or through the app. We need to contact gearbest.com to close our account. It gives us 3 options. Facebook messenger, ticket opening and live chat. We’re gonna open a ticket. To access the ticket opening page, first click on the link.
http://support.gearbest.com/ticket/ticket/index?cat_id=75, After clicking the link, we will see the form below. We are writing to delete our Gearbest account. Then click on the “Submit” button"
szóval menjen egy ticket nekik es kerjed meg hogy toroljek -
LiPiko
újonc
Tudna valaki segíteni?
Hogyan kel kilépni a Gearbest-ből, törölni a hírlevelet stb...? -
LiPiko
újonc
válasz
LiPiko #37435 üzenetére
Ez is eljött! 22-én elfogadta a Gearbest a kérelmemet a visszatérítésről. 3-5 nap... Ma meg is kaptam:
Gearbest egy 74 396 HUF összegű visszatérítést küldött:
2020. június 28. 16:55:07 CST
Vásárlás teljes összege 76 750 HUF
Visszatérített összeg 74 396 HUF
Buktam a biztosítás összegét...Ezzel egyidjőleg meg küldek egy ilyet is, de már döntöttem. Sajnálom,hogy ide jutottunk.
-
sambenez
addikt
válasz
szemmelver #37452 üzenetére
Ilyen akkor szokott jönni amikor a dpd-nek jelez egy csomagot a feladó. Sablon szöveg, biztos nem 2-5 nap. Simán lehet most adták fel az áprilisi csomagod.
-
szemmelver
aktív tag
Hello!
Tegnap kaptam sms-t a dpd-től, hogy nemzetközi csomagot kézbesítenek 2-5 munkanapon belül...
Viszont a nyomonkövetési szám nem stimmel. Lehet félre ment az sms?
Várok egy csomagot amit még áprilisban rendeltem, de nem hinném hogy ez az, mivel nem frissült, ill. más tn.Köszi! Üdv
-
Crus
őstag
válasz
viktorhu #37443 üzenetére
Azért beszéltem a DPD-vel 2x is, mert ERRE UTASÍTOTT a Gearbest!!! Azt mondták, hogy addig nincs miről beszélni, amíg a DPD-vel nem beszéltem. Amikor szembesítettem őket a DPD által elmondottakkal, hogy fel sem adták a pakkot, na akkor kezdtek el maszatolni, hogy oké, akkor refung GB walletre, amiből újra megvettem dettó u.a., ami dettó ugyan így járt.
A varázsigét szívesen megadom: "kamuzás".
Még várhatok 1 hónap 3 napot, mire méltóztatnak talán visszaadni a pénzem, szerintük ugyanis addig van a deadline. Ennyi idő alatt biciklivel elviszek egy kis csomagot Sencsenbe...
-
prsq
aktív tag
Hát a GB tényleg a végét járja.
Arra, hogy nem adják fel a rendelt árut, már nem is lehet ticketet nyitni.
Sőt arra sem, hogy törölném a rendelést, mert a processing time túl sokáig húzódik.Szerintem a Paypal-nél kezdem.
Amilyen az adjonisten...
-
viktorhu
veterán
Itt van pl. az én csomagom:
29.01.2020 06:34 Budapest (HU)
Kiszállítás alatt.
29.01.2020 06:01 Budapest (HU)
A kiszállítást végző kirendeltségen.
29.01.2020 00:41 Budapest (HU)
A küldemény beérkezett a feladó depóba.
30.12.2019 03:02 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.Szóval akkor az a Te verziód, december 30-án bekamuzták, hogy feladták a csomagot, aztán január 29-én meg ideteleportálták. A varázsigét is ismered hozzá esetleg?
Pontosan tudod, hogy a DPD-n hiába keresed, amíg nincs Magyarországon a csomag, mert itt fog hozzájuk kerülni, de azért csak őket hívogatod, mintha attól gyorsabb lenne a fuvar meg a vámkezelés.
Ha letelt a két hónap, akkor végignyomod a ticketet a kötelező körökön (kérdezd meg a postán stb), amit a supportosoknak kötelező a knowledge base-ből ilyenkor bemásolni (simán időhúzásból, mert közben meg is érkezhet a csomag, amíg leveleztek). Utána, ha volt biztosításod, visszakapod a pénzedet, ha nem volt, akkor meg a PayPal dispute-on keresztül éred el ugyanazt.
-
Crus
őstag
Na pontosan ez a hivatalos magyar megnevezése annak, amit a Gearbest csinált itt velem és még sokakkal:
"A küldeményt a feladó előrejelezte, az átadást követően megkezdjük a feldolgozást"
Ez a hazai posta is műveli, csak ők tényleg szállítanak is... igaz néha rossz helyre, de a szándék a lényeg és legalább csinálnak valamit.
Ha a feladó eztán nem adja át a csomagot, akkor SEMMI nem történik. A nyomkövetési szám élni fog, mert ez az első lépés, a szállítás ügyében: az előrejelzés. De attól, hogy én előrejelzem, hogy adok neked 1 milliót, de nem teszem meg soha, attól az még ugye végeredményben egy nagy semmi...
-
bazsimano
őstag
vettem ket cuccost ...de fel sem adtak meg...vicc...persze a "bolt" az nem is valaszol az uzenetekre...vicc mennyire lecsuszott ez a GB...regen meg jo volt...most f@sstalicska...
amugy ha valaki vasarolna barmites nincsen referral kodja az szoljon..mert nehany dolcsi hianyzik hogy ki tudjak utalni egy kis osszeget
-
Crus
őstag
válasz
LiPiko #37435 üzenetére
Nézd... én a DPD-vel nem egyszer beszéltem. Szó szerint azt nyomozták ki, hogy a GB jelezte nekik, hogy majd valamikor el kell hozni tőlük egy csomagot. Ez csak amolyan foglalás, ami akkor élesedik, ha konkrét dátumot, időt megad a kiszállítást rendelő cég. Na ez az amit a GB aztán soha nem tett meg egyik rendelésemnél sem, melyekkel most gond van! Mind a 2 alkalommal csak "foglaltak", "jeleztek", de a futár megrendelés, a csomag átadása fizikailag soha nem történt meg!
A pénzt eltették, forgatják, húzzák amíg lehet. Nem feltétlenül a maszk biznisz miatt... akkor szoktak cégek ilyet csinálni, amikor súlyos financiális problémáik vannak és próbálnak a víz felszínén maradni. Nekem ebből az egészből az jön le, hogyha nem kapnak tőkeinjekciót valahonnan, akkor lehúzhatják a rolót.
-
sambenez
addikt
válasz
LiPiko #37435 üzenetére
" Pandémia? Hol van az már? "
WHO: Rekordmértékben nőtt a koronavírussal fertőzöttek száma az elmúlt 24 órában
-
LiPiko
újonc
A kocka el van vetve!
Feltettem a kérdést a Gearbest-nek, hogy hogyan kell értelmezni a nyomonkövetőn június 19-én jelzett változást?
- az áru becsomagolták és indítják kínából vagy...
- a telóm az európai elosztóba érkezett?A válaszuk szószerint: "carrier cannot specifically answer your questions, we do not know."
Tehát halvány lilafngjk sincs! Ez nem túl hihető. Számomra a dolog egyértelmű.
Ha nekem látható a változás, akkor nekik is. Március közepe óta használják a pénzem - más üzletekre - és csak a rizsa megy, miközben pontosan tudja, hogy el sem indította még kínából a csomagot! Pandémia? Hol van az már? Komolytalan társaság! Az első vásárlással beetettek, a másodikkal lehúznak. Addig kell kivenni innen a pénzed, amíg össze dől a rendszer. Relatíve kis veszteséggel próbálok menekülni, kiszállni.REFUND!!! GB felejtős, törlés!
-
LiPiko
újonc
Végig néztem az előző - januárban - rendelt teó nyomonkövetését. azt a laosi posta intézte és 38 nap alatt meg is érkezett. nem szerepelt a visszajelzésben csomagolás. vagy eőkészítés..
Nem tudom, hogy ennek van-e jelentősége, de elbizonytalanodtam.
Egy fülest már lemondtam, de ott egyértelmű volt a helyzett, hogy el sem indították.Please. ÜFSZ-höz egy elérhtőség?
-
LiPiko
újonc
4 hónapja "Sorting and Packing Completed." ? Akkor már csak 4 hónapot kell várnom? Akkor van esély arra, hogy 7-8 hónapra megérkezik?
Megörültem, hogy egyáltalán történt valami március óta.
No,majd meglátjuk. Figyelem a nyomonkövetés változását. A hónap végéig szarakodnak, akkor vissza a lé a paypal számlára. -
Crus
őstag
válasz
*Mukeey* #37426 üzenetére
Grat!
Kivárok már július 29-ig... viszont ettől nekem még nem lesz olyan telefonom amilyet szeretnék. Cégbe kellett volna egy jópofa strapabíró, nagy akksis teló. 33k-ért kellemesnek tűnt. 3 hónapja használnám, ezerszer kellett volna :-(
És tudjátok az a legnagyobb baj, hogy mást is rendeltem volna azóta tőlük, de nem merek. Így? Küldik az idióta kuponokat, meg hírleveleket, de ezek után, biztos nem veszek tőlük semmit. Meg most úgy kb. elment a kedvem az egésztől és sehonnan.
-
Crus
őstag
"Sorting and Packing Completed."
Nekem tudod mióta van ilyen üzenetem? Egészen pontosan 4 hónapja és 2 napja...
-
LiPiko
újonc
Nekem meg kiszállítani?
Gondolom ez azt jelenti, hogy tegnap este rakták ki a német elosztóban. Innen még egy hét? (ha nem vész el a labirintusban). 20 napot ígértek, ahhoz képest 4 hónapon belül meg is jön.
Egy dolgot továbbra sem értek! Pandémia ide vagy oda, minden hónapra jutott egy két határidő (összesen 4-5). Amennyire tudom,a távolkeletről a hajó 2-3 hónap, tehát - amennyiben a hajó elindult - úgy egész jól kalkulálható a beérkezés.
Lehetőségek:
- a termék nem állt rendelkezésre EU raktárban. A 20 napos szállítás nem reális, tehát kamuztak.
- a hajó elindult a termékkel, a beérkezés 2-3 hónap, de ezt nem közölték, inkább húzták az időt, újabb és újabb (nem betartható) határidőket adtak, tehát kamuztak.Konklúzió (feltételezve, hogy a telefon most már valóban beérkezik egy héten belül):
- Sikerült addig húzniuk az időt, hitegetni, rizsázni a szállításról, míg végül a készülék beérkezik.
- vesztettek egy eddig elégedett vevőt....no, de... "nyugtával a napot" Már elkezdtem nézni az új telót, ezt most pár napra (egy hétre?) a keresést felfüggesztem.
-
*Mukeey*
addikt
Küldenek ezek egyáltalán valamit is? Mert a pénzt beszedik, de ahogy olvasgatom, nem nagyon kap meg senki semmit...
-
remi67
tag
Na ma mérgemben már megkérdeztem telefonon a DPD-t, hogy tudnak-e valamit mondani a csomagról (jóllehet az enyém néhány fórumbéli sorstárséhoz képest gyakorlatilag még csecsemőkorú, alig 42 napja nem tudni róla semmit). Persze nem tudtak semmilyen konkrét információval szolgálni, egyedül annyit tudtak biztosra mondani, hogy nincs az országban. Ezt meg eddig is tudtam.
Viszont van itt baj azért másfelé is. Ez egy alis csomagomról készült screenshot, jó, mondjuk ez még csak 29 napos, de az utóbbi két hétben állítólag Mo.-n van, ezen belül átlag 3 naponta megérkezik valahonnan valahova (A kínai szöveg fordítása alapján kábé a kicserélőből a kicserélőbe). Csak hozzám nem.
Egy április végén rendelt filléres alis csomagról tegnap küldtek emailt, amiben az áll, hogy megérkezett Mo.-ra. Gondlom a következő 3-X hétben az is 3 naponta megérkezik majd ugyanonnan ugyanoda, csak hozzám nem.
Asszem én jövő ilyenkorig nem rendelek Kínából semmit, addigra majdcsak kiderül mi a franc is van, na meg mi lesz még januártól.(Gugliford.: Arrive at Ship-to Processing Center)
-
*Mukeey*
addikt
Jaaa, megint volt ám ma is a "újraküldjük a terméket, vegyek regisztrált ups tökömtudja milyen szállítást" és garantálják a 45 napon belüli megérkezést, csak 10$ fizessek. Ezek teljesen hülyének nézik már az embert. Aztán erre irtam, hogy okés, semmi gond, nem kenyérre kell, megteszem a szükséges jogi lépéseket. Érdekes egyszerre lett visszautalás opcio is...
-
Crus
őstag
Már kivárom a július 29-et... utána PP dispute és örökre elfelejtem ezt a hazug bagázst. Nekem a PP ugyanis azt írja, hogy szeptember 14-ig van módom ezt megtenni.
-
*Mukeey*
addikt
Na tegnap besokalltam rájuk, azonnali pénzvisszafizetést kértem!
Megint jöttek a hülyeséggel, hogy sorry stb. Meg hogy újraküldik a terméket. Irtam nekik, hogy semmi nem kell tőlük, csak a pénz. Most elvileg 7 munkanapon belül visszautalják. Kiváncsi leszek. -
Slash33
csendes tag
Hasonló tapasztalatok mint az előttem szólóknál...
Rendeltem egy 700$-os telót április 10-én, amit 14-én fel is adtak, azóta a nyomkövetés nálam is: DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.A ticketeimre jöttek a sablon üzenetek, hogy erősítsem meg a szállítási címem, menjek el a postára és kérdezzem meg nem jött-e csomag a nevemre stb...majd egy szánalmas hazugsággal próbalkoztak, hogy most már tényleg kiderítik, hol jár a csomag, de ez 7-15 munkanapba telik nekik (?) nyilván ez is letelt és kurvára nem mondanak semmit...most az a vége, hogy elhajtottak, hogy a deadline még nem telt le, úgyhogy addig kussoljak és várjak.
A legszebb az egészben, hogy én hülye nem paypalon keresztül fizettem, hanem simán kártyával...
Meg fog ez jönni valaha vajon? Ha nem és letelik a végső határidő, milyen kilátásaim lesznek? Arra van esély, hogy a pénzt visszakapom a számlámra? Vagy majd levásárolható pontokkal akarják kiszúrni a szemem?
-
LiPiko
újonc
Hasonló dilemmák...
Rendeltem egy Honor 8X Max-ot, európai raktárból (?) 2020.03.14-én. Visszaigazolták a szállítást 10-18 napra. Április elején semmi. Megnyugtattak, április végére itt a cucc.
Áprilisban lejárt a becsült szállítási határidő, reklamáltam a Beargest-nél. Válasz: várjak türelemmel, május elején itt a teló.
Határidő elérkezett, teló sehol. Reklamáltam a Beargest-nél. Válasz: várjak türelemmel, május végére megjön a csomag + GB pontok, VIP tagság rizsa.
Határidő jött, teló sehol. reklamáció. Június 15-én tutti itt a teló. (az ugye holnap van...)
Reklamáltam ma a Beargest-nél. Ebben a levélben már gyakran szerepelt a "shit" és a Gearbest egy mondatban. Válasz: várjak türelemmel június 24. és 100'% hogy megkapom a csomagot,mert egyeztettek a szállítóval.
(? mi vaaan??? Az eddigi határidőket honnan szedték?)
Az eddigi tapasztalat alapján majd 24-én ígérnek majd júliust, meg augusztust és szeptembert...
Hab a tortán, hogy attól függően melyik oldalon kérdezed le a státuszt, adnak meg lengyel, német vagy magyar DPD beérkezést.Közben látom, hogy a Covidos cuccokat 6 napos szállításra vállalják. Tehát azok már itt vannak az EU-ban. Azt valamiből finanszírozni kellett. Valamivel ide kellett szállítani. Akkor most van gond a szállítással vagy nincs?
Beugrott, hogy estleg az én, a te, meg az ő rendeléséből történt a vásárlás. Ezeken lehet most realizálni 100-300%-os profitot, az elektronikán meg 20-50%.
Nem állítom, hogy így van, de amennyiben igen, úgy a megrendelt elektronikus cuccokra nem marad budget.
Ettől kezdve meg már olyan mint egy piramis játék. Az új belépők finanszírozzák az elmaradt rendeléseket és akkor omlik össze a rendszer, amikor többen kérik vissza a pénzüket, mint amennyi új rendelés érkezik.
Nem állítom, hogy így van. Mindenesetre nem szabadulok a gondolattól és jelenleg nincs teló és nincs lé. -
Crus
őstag
válasz
viktorhu #37415 üzenetére
Annyi, hogy nem egyszer irányított a Gearbest hozzájuk! Sőt... addig érdemben nem voltak hajlandóak reagálni, míg nem beszéltem a DPD-vel. Szóval, ez talán nem a vevő hibája.
Én továbbra is azt látom, hogy 4. hónapja ellopta valaki a pénzem. Mert ha fizetek valamiért és azt ennyi idő alatt sem kapom meg, az lopás. A legutóbbi infóm tőlük, hogy beszélnek a szállító céggel és ha van infó, jelentkeznek. Ezt kb. 4 hét alatt sem sikerült megoldaniuk. Nem vagyok bank, nem hitelezek senkinek szívesen 33.000 Ft-ot... de amikor adtam kölcsön valakinek, az is 4 hónap alatt már rég megadta és nem hazudozott össze-vissza!
A gerinces viselkedési norma itt az lenne, hogy adnak egy full refundot vissza PP-ra és bocsánatot kérnek.
-
Crus
őstag
Március 18.-án rendeltem egy 33.000 Ft-os telefont tőlük. DPD. Végig állt. A hazai DPD elmondása szerint a GB-től csak egy jelzés érkezett arra, hogy majd lesz egy csomag, amit el kéne vinni, de konkrét futár rendelés nem jött tőlük!
Eltelt 1 hónap reklamáltam. Ment a sablon szöveg, hogy várjak, meg beszéljek a DPD-vel, meg adjam meg újra a szállítási adatokat. Aztán szembesítettem őket vele, hogy a DPD-nél 100%, hogy nincs a csomag, erre full refundot ajánlottak fel, persze nem vissza PP-ra, hanem a saját boltjukba. Ok. Legyen. Újra megrendeltem a telefont.
Újra ugyan az történt. Csak egy jelzés a DPD felé, de fizikai szállítás a GB-től soha nem történt meg!
Ennek 2 hónapja! Írtam nekik, erre azt írták, hogy várjak július 29-ig, mert, hogy az a deadline legvége.
Szerintetek menjen a PP dispute rögvest, vagy tényleg várjak még 1.5 hónapot a semmire?
Nekem amúgy nem jó tapasztalatom van velük, pedig régóta rendelek tőlük. Korábban rendeltem 2 telefont, az egyik alig múlt 1 éves és totálisan elszállt, a másikban aztán az akksi halt meg annyira, hogy a másikból kellett áttennem.
Aztán rendeltem tőlük egy MP3 autórádiót, amire az oldalukon egy csomóan pozitívot adtak... a LED kijelzője az úgy kb. fél év alatt döglött meg teljesen, de a zenéket azért még vitte. Aztán olyan 1.5 éves korában már olyan volt, mintha elkezdte volna nyújtani a kazettát, holott nincs benne kazetta, csak pendrive hely... magyarul az MP3 számokat nyújtotta.
2 db. telefon tartót rendeltem még tőlük, az egyik az hetek alatt tört el a semmitől, a másikat inkább már nem is használtam.
Szóval, #ALLLIVESMATTER vagy sem, a jó k. anyjukat a sárgáknak!
-
viktorhu
veterán
válasz
remi67 #37408 üzenetére
Mindkettő normális a mostani helyzetben. A dpd-s tracking infó aznap fog frissülni, amikor megkapod a csomagot.
Nekem a decemberi rendelésem februárban érkezett, addig ugyanez volt a státusz, aztán egy reggel hívott a futár, hogy nála van a csomagom - utána láttam, hogy a státusz is megváltozott aznap. Előző este még order information has been submitted to dpd volt.
-
remi67
tag
Asszem a jelenleg 38 napnál álló "Order information has been transmitted to DPD" már indokolttá teszi a "hogyan tudom visszaszerezni a pénzem ezektől a köcsögöktől" menüpontok tanulmányozását.
Bár van egy másik, az éppenséggel alis, csomagom ami meg 10. napja "arrived at destination country". Most vagy engem xopat a sors vagy teljesen összeomlott a csomagforgalom. -
TheProb
veterán
válasz
TheProb #37398 üzenetére
Na, végül 12e-nél többet nem tudtam kifacsarni belőlük. Már elegem is volt a sok bullshit üzenetükből, mert a 17e-es árhoz képest ez már annyira nem is nagyon távoli összeg. Bár ugye csak kb 2 hónapot tudtam használni a cuccot...
Mindenesetre, egy darabig nem lesz rendelés GB-től a részemről... -
bul07
nagyúr
válasz
axlfsi #37401 üzenetére
Most nem azért
De ha csináltál volna egy vásárlást pontokat felhasználva csak nem fizeted ki hanem törlöd, akkor a pontokat is visszaírják és meg is marad a következő törlési periódusig, és ha addig se használod el akkor megint lehet egy ilyet törlős rendelés
Bár most már mindegyNekem nem sok pontom van, de csak megcsinálom mindig hátha jó lesz később alapon
-
axlfsi
veterán
Ügyes vagyok-e?! 🤟😂😭
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- Milyen videókártyát?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Apple MacBook
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hardcore café
- További aktív témák...
- ASUS ROG Zephyrus G14 GA403UI-QS033W Notebook - Kamatmentes részletfizetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z690M i7 12700KF 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB CM CMP 510 CM 750W
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest