Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz
pereces #3266 üzenetére
már az előzőnél elálhattál volna, a két hónap nagyon húzós...
ez a kártya egy un. gyári javított, amit a gyártó garcserére küld vissza a nagykernek, az pedig rásózza a kiskerre. át sem kellett volna venned, mivel te egy teljes értékű kártyát adtál le, dobozával és minden tartozékával...első körben vedd fel a kapcsolatot a kereskedővel, hogy ez így ahogyan van, nem okés, nem elfogadható, hogy OEM kivitelbe cserélték az általad dobozosként leadott garos kártyát, azonkívül ez is rossz és láthatóan erősen lestrapált. mennyi idő telt el azóta, mióta elhoztad? a vásárlók könyvébe mindenképpen megér egy beírást, amikor leadod a kártyát (hacsak élből nem adnak egy újat tokkal vonóval)...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest