Hirdetés
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Riasztó topik
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
run4fun
tag
válasz
luciferc #26311 üzenetére
Továbbra sem jutottunk dűlőre Aquaval, ma írtak emailt ismét. Eddig még nem tudtam megoldani, hogy vásárlók könyvének közelébe kerüljek, de holnap megyek fel Pestre kifejezetten ebből a célból.
A mai levelük (amit már kétszer küldtek el):
"A termék jótállás keretein belül történő ügyintézését visszautasította a szakszerviz, mivel a sérülés a végfelhasználó nem rendeltetésszerű használata miatt keletkezett.
Fizikailag sérült, törött termék árát visszautalni nem áll módunkban.
Az átvételi jegyzőkönyvön szerepel a sérülés, amit a termék kibontása/átvétele közben tapasztaltunk, melyről dokumentumot és tájékoztatást is kapott.
„A kamera alsó részén fizikai sérülés látható, melyről fényképek készültek. A kibontás kamera alatt történt.”
Amennyiben nem kéri a javítást, a készüléket visszakérjük a szakszervizből és az el és visszaszállítás terhének megfizetése mellett visszakapja.
Abban az esetben, ha szeretné hogy elektronikai hulladékként megsemmisítésre kerüljön jelezze.
Tehát a termék vételárának visszafizetését elutasítjuk."Továbbra is nekem van igazam azzal, hogy 30 napon belül nem kaptam tájékoztatást arról, hogy nem garanciális a hiba és így jogosan tartok igényt pénzvisszatérítésre?
Valamint ilyen esetben nincs olyan, hogy "kártérítés"? Lassan 60 napja van náluk a hibás termék (ami szerintük nem garanciális hiba), de pénzt még nem térítettek vissza annak ellenére, hogy 30 napon belül nem történt semmi a leadott termékkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SörcsaPH!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 12 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest