Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • run4fun

    tag

    válasz luciferc #26311 üzenetére

    Továbbra sem jutottunk dűlőre Aquaval, ma írtak emailt ismét. Eddig még nem tudtam megoldani, hogy vásárlók könyvének közelébe kerüljek, de holnap megyek fel Pestre kifejezetten ebből a célból.
    A mai levelük (amit már kétszer küldtek el):

    "A termék jótállás keretein belül történő ügyintézését visszautasította a szakszerviz, mivel a sérülés a végfelhasználó nem rendeltetésszerű használata miatt keletkezett.
    Fizikailag sérült, törött termék árát visszautalni nem áll módunkban.
    Az átvételi jegyzőkönyvön szerepel a sérülés, amit a termék kibontása/átvétele közben tapasztaltunk, melyről dokumentumot és tájékoztatást is kapott.
    „A kamera alsó részén fizikai sérülés látható, melyről fényképek készültek. A kibontás kamera alatt történt.”

    Amennyiben nem kéri a javítást, a készüléket visszakérjük a szakszervizből és az el és visszaszállítás terhének megfizetése mellett visszakapja.
    Abban az esetben, ha szeretné hogy elektronikai hulladékként megsemmisítésre kerüljön jelezze.

    Tehát a termék vételárának visszafizetését elutasítjuk."

    Továbbra is nekem van igazam azzal, hogy 30 napon belül nem kaptam tájékoztatást arról, hogy nem garanciális a hiba és így jogosan tartok igényt pénzvisszatérítésre?
    Valamint ilyen esetben nincs olyan, hogy "kártérítés"? Lassan 60 napja van náluk a hibás termék (ami szerintük nem garanciális hiba), de pénzt még nem térítettek vissza annak ellenére, hogy 30 napon belül nem történt semmi a leadott termékkel.

Új hozzászólás Aktív témák