Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Unigine Superposition Benchmark
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen pendrive-ot vegyek?
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
detroitrw
addikt
válasz
detroitrw #20106 üzenetére
Közbe csak sikerült kicsörögnie a telefonnak az Európai Fogyasztói Központ-ba ahol fel is vették
Az alábbi információkat kaptam, hogy magyarországi jogszabályokhoz hasonlóan, ha egy EU-s üzlet nem tudja megjavítani a terméket akkor köteles (ill. kötelezni lehet rá), hogy a teljes vételárat fizesse vissza.
Még akkor is ha az üzlet szabályzata felhívja rá a figyelmet, hogy teljes vételár visszafizetés nincs, a készülék vásárlásától függően értékcsökkentett árat adnak csak vissza (mivel nem így szól az EU-s jogszabály ez nem érvényes!)A másik, hogy szintén kötelessége az adott EU-s üzletnek információt szolgáltatni a készülék javítási státuszáról, tehát ha javítható és ha hosszú időt vesz igénybe akkor annak mi az oka, ill. ha nem javítható akkor mi miatt ...
Gondoltam leírom, hátha valakinek jól jön majd
De valszeg nem fog az üzlet ez alapján eljárni, szal majd a további intézkedések lépéseit is rögzítem itt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest