Hirdetés

Aktív témák

  • Gergi

    senior tag

    Sziasztok!

    A tanácsotokat szeretném kérni ebben az ügyben:

    Júni 26-án (hétfőn) vettem a Vodafontól egy Motorola V3x típusú telefont. Másnap észrevettem, hogy nem működik rajta a video lejátszás rendesen. A gyári, átküldött és a felvett videónál is vizszintesen kb 10 oszlopba szines pöttyök jelennek meg a videón. Teljes nézetben elforgatva is olyankor a pöttyös oszlopok is elfordulnak a vidivel együtt. Szerda délelőtt első dolgom volt, hogy visszavittem a Voda területi képviseletébe a telót. A szervízes csaj megnézte és elismerte, hogy hibás. Mivel 72 órán belül jeleztem nekik a hibát ezért cserét kértem. A csaj telefonált egy párat. Felhívta többek között a Motorola szervízt és azt mondta nem cserélheti most ki, mivel nem kapott a Motorolától engedélyt a cserére és ha most kicserélné akkor az az ő felelősége lenne. Azt mondta, hogy mindenképpen el kell küldeni bevizsgálásra a telefont. :( Oda is adtam a telót minden cuccával együtt. A jegyzőkönyvre ez került:

    Fogyasztó igénye: Kicserélés
    Rendezés módja: Bevizsgálásra küldés
    Eltérés indoklása: A készüléket a gyártói szervíz vizsgálati eredményétől függően cseréljük

    Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület honlapján lévő tájékoztatóban pedig ezt találtam: :Y
    Tartós fogyasztási cikkek esetében gyakran az alábbiakat hallhatjuk:
    - 3 nap után a szervizbe vigyük vissza a terméket;
    - csak a szerviz csereszelvénye alapján tudják kicserélni a terméket.

    A hatályos rendelkezések szerint a vásárló dönti el, hogy a terméket hova viszi vissza. Azonban azzal számolnunk kell, hogy ha a kereskedőhöz visszük vissza, a javítási időtartama hosszabb lehet, mivel a terméket oda-vissza szállítani kell.
    Az a kifogás, hogy a szerviz nyilatkozata nélkül nem lehet kicserélni a terméket, szintén nem felel meg az előírásoknak. Ha ilyet hallunk azonnal kérjük a vásárlók könyvét.


    Most mit csináljak?
    Várjam meg még szólnak, hogy cserélik a telefont (azt mondták, hogy 1 héten belül elintézik, erre több mint 1 hete semmi fejlemény), vagy menjek be hozzájuk és üssem az asztalt a másik kezembe meg lobogtassam nekik ezt a tájékoztatót? :F

    Előre is köszönöm a segítséget!

    [Szerkesztve]

Aktív témák