- Ollós klaviatúrával és az eddigi legkisebb Basilisk egérrel jelentkezett a Razer
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- Korszakok találkoznak a YUNZII legújabb billentyűzetében
- GPS a Holdon: készül az európai rendszer
- Tőzsdére lépés miatt egyezkedik az OpenAI és a Microsoft
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Kevés infót találni a neten, így hátha tudtok okosítani. A terv egy 2016 utáni C-Max 1.5 ecoboost powershift.
Mire kell figyelni mind a motor (és persze a váltó) mind pedig az autó hibái tekintetében? -
Átlag fogyasztásnál ott a jobbra nyíl,ott a jobbra gombbal tudsz belépni.
Ford EcoMode.
Ilyen pontozásos rendszerben értékeli a vezetési stílusod,hogy mennyire “Eco” a vezetési stílusod.
Fékezési szokásaidat (mennyire fékezel finoman,vagy éppen mennyiszer fékezel hirtelen nagyot),hogyan váltasz (mennyire forgatod feleslegesen) és sebességedet.
Az alsó sorban a felette lévő dolgokat értékeli.5 kis levél a max pont.
Amúgy szerintem egy baromság. -
A Zéé
addikt
válasz
molnarpeter #43589 üzenetére
faceliftes 3. gen, 2019-es.
Nem visszalépés egyáltalán. Ez nem olyan dögös kintről, de a beletre azért elegánsabb. Mondjuk az elegáns beltérbe beülök munkavédelmi bakancsba, a szép nagy raktérbe meg behajítom a sáros műszerlábat meg a toronydaru távirányítót...De a boss azt mondta h az építésvezetők ne furgonnal mászkáljanak...
-
Csak gondolatkiadás:
2 és fél év után is jól érzem magamat a benzines S-Max-ban.
33e km-hez közeledünk.
A kezdeti nehézségeket legyőzve mostanság nincsenek nagy meglepetések.
Olaj nem fogy, hűtőfolyadék nagyon minimálisan változó szintet ad, de ezt még én is normálisnak érzem.
Mondjuk ekkora futásteljesítmény mellett ne is legyen túl sok baja egy járgánynak.
Család is megerősítette, hogy nem volt rossz választás.Persze vannak idegesítő dolgok: kalaptartó. Aki azt tervezte, azt a rohammentőben is ütném...
-
gabor9991
őstag
válasz
radi8tor #43581 üzenetére
Bemondanak egy kuplungcserére 500 ezret amiből 110 a váltó le-fel a 3 órás munkára, tényleg itt tartunk hogy egy sufni műhely 35ezres óradíjjal dolgozik? Akkor mennyi az óradíj egy markaszervizbem?
140 a luk szett kompletten csapággyal
együtt valószínűleg gyárilag ugyanaz van benne
Plusz a szimering és a munkadíj, normális helyen nem lenne szabad ennek 200-nál többe kerülnie.
Ezek meg bemondanak egy majdnem háromszoros árat -
A Zéé
addikt
Szomorú nap a mai... Leadtam a Focus Mk 3,5-öt, kaptam helyette egy Octaviat.
Egy évig volt nálam az a Focus, ez idő alatt igazán megkedveltem. Külseje az nekem nagyon adja, bár most tavasszal nem kerültek rá vissza a 18-as kerekek. Belül egész kényelmes, bár a raktér nem túl nagy. Viszont az 1.0 Ecoboost motor használható ugyan, szerintem továbbra is zsákutca ez a downsizingolt turbós benzines őrület. Hiába 125 ló, pörgetni kell mint a barom, hogy menjen, akkor meg zabál. 8,6-9 liter körül evett nálam 90%-os városi használat mellett. Ez is lett a veszte, jött helyette az 1.6 Tdi, ami beéei 5,5-6-al.
Marad így az Mk 2,5, mint egyedüli Focus, és miután átpörgettem a 2015 utáni 1.5 Tdci-ket, és azoknak az árait, megnyugtattam magam, hogy még jópár évig együtt leszünk. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
#27070592 #43582 üzenetére
Kb. ennyiért már inkább ez a fehér Countach (bár nem eladó de 500k EUR-t ér).
-
#27070592
törölt tag
válasz
radi8tor #43581 üzenetére
A matekon múlik minden.
És keveset futott RS Turbo S1 Escortot szabad?
(három hét múlva árverezik) -
radi8tor
MODERÁTOR
Fiatal, de sokat futott dízel Focust szabad?
MűhelyPRN: Ford Focus III. 1.5 TDCI – 2016 -
zzola
titán
válasz
SECTORnooB #43575 üzenetére
Ez télen sem volt jó és most sem. Szerintem nem szenzor hiba van, inkább más villamossági problémára gondolok...
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
SECTORnooB #43575 üzenetére
Télen nem volt kedve dolgozni.
-
zzola
titán
válasz
molnarpeter #43573 üzenetére
Fogalmam sincsen. Először leellenőrzöm az összes biztosítékot, aztán megyek tovább. Jó lenne ha jó lenne, hamár elöl és hátul is van szenzor...
-
pn4hvq
senior tag
MK3-as Mondeonál futottam bele ilyenbe. Ott háttramenetbe kapcsoláskor nem rövid csippanás, hanem hosszú sípolás volt, az utána következő rövid pittyegések száma adta meg a hibás szenzort. Bal hátsó 1 pitty, jobb hátsó 4 pitty. Ennek a szenzorjain lehet érezni, hogy működik: ha ráteszem az ujjamat, akkor érezhetően dobog a szenzor kifelé néző része.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Earl_Muttley #43564 üzenetére
Nem mondod hogy a csipogó ott van? Nem is a hangszóróból jön a hangja?
-
Earl_Muttley
őstag
Szia!
Ez lehet valamelyik szenzor, vagy a hatso csipogo is, utobbi a tetokarpit alatt van. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Zoli-bácsi #43558 üzenetére
Az automata parkolás asszisztens ikonja kormánykerék. A bója ikon a tolatóradaré. Ezzel lehet elnémítani a csipogását pl ha magas fűben mész vele.
-
zzola
titán
válasz
Zoli-bácsi #43558 üzenetére
Így van, csak leírtam hogy mi történik tolatáskor…
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Focus MK3 ilyen óra kijelzővel:
Ma reggel nyomkodtam vezetés közben, és bejött egy olyan felület, amit soha nem láttam még. Nem a rejtett diagnosztikai menü, hanem valami más.
Semmi extrát nem csináltam, csak vezetésközben nyomkodtam a kormányon a bal oldalt található navigációs gombokat.
Két sorban 6 kis ikon volt, amikbe be lehetett lépni. Meglepődtem, nézegettem, de valahogy kiléptem belőle. Utána nem sikerült ezt előhozni.
Milyen menü lehetett ez? És hogyan kell ezt előhozni? -
subaruwrc
félisten
válasz
milkabrams #43552 üzenetére
lehet döglődő ac hangja
-
ldn218
tag
válasz
milkabrams #43552 üzenetére
Én nem rég cseréltem szivattyút a fiam autóján. Annak a szivattyúnak a hangja városban közlekedve is beszűrödött az utastérbe. Előtte panaszkodott hogy nem forog ki normálisan a motor, 4500 fordulat felett elhal. A csere után megszűnt a hang is és az említett hiba is. Valószinűleg ha egy mérőórát rádobok a gyűjtőcsövére az is igazolta volna a hibát.
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz
milkabrams #43552 üzenetére
Hajtsd fel az ülést és úgy hallgatózz.
-
milkabrams
őstag
A korábban említett fos focus kálváriám még nem ért véget.
Mivel nem talált a szervíz semmit, elhoztam viszont hallatszik egy magas hang, amit korábban nem hallottam.
Lehet [ez üzemanyag szivattyú hang?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Zenga Giulia gamer szék / Daccormax ergonomikus irodai szék
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Eladó egy szinte új Kukirin G2 elektromos roller! Hétfőig jegelve!
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest