Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz wipes #12 üzenetére

    Ez egy kis méretű tv.
    A "smart monitor" termékkategóriát a marketing szülte. Mert ha kis méretű tévére gondolsz, akkor a kínai piacos, nagyon olcsó, nagyon gyenge minőségű tv-kre asszociálsz. Ezért kellett megalkotni ezt az új termékkategóriát.

    A célcsoportja pedig elég nagy, gondolj bele, hogy
    - Az emberek többsége ázsiában él, ahol a lakások mérete, és az egy emberre jutó élettér sokkal kisebb, mint amit mi megszoktunk. Egyszerűen egy normál méretű tv sok esetben túl nagy.
    - A lineáris tv haldoklik, 30 év alatt senki se nézi már, ezért a tv tunert hiányát el lehet adni modern előremutató fícsörnek.
    - Az emberek többsége mobil eszközön fér hozzá az online tartalmakhoz. Többségüknek nincs asztali számítógépe de még laptopja sem.

    Ezeket az igényeket összegyúrod, plusz gyártóként feljebb akarod a terméket pozicionálni, és tádám, a végén kijön, hogy "smart monitor".
    A célcsoport netflixet fog rajta nézni, meg a mobil eszköz képét fogja kirakni rá. Most akkor ez tévé vagy monitor? Vagy nem tök mindegy? :)

Új hozzászólás Aktív témák