- Gamepad
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szélesre tárt ablak: Teszten az LG UltraGear 45GX950A OLED monitor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
hahakocka
őstag
Mégis Kanadában dolgozik Phelan elvileg, s ott a francia mellett, az angol a hivatalos nyelv és a világon az angol az IT -s nyelv kb mindenhol. Tény nem egy felsőfok talán de azért csak tudnak valamennyire kell mert akkor hogy fejlesztenek vagy gondolod pár szakszavat tanultak meg s kész?. Bár múltkor a remake-et ahogy írjuk jó magyarosan kb úgy ejtette többször is már eddig is Phelan .
Ez megint egy fake demo lesz a játék közelébe nem lesz ennek, ala Witcher 3, demo, Cyberpunk demo most jön majd a butítás fázis. -
antikomcsi
veterán
Attól tartok, hogy itt magának a motor új verziójának a képességei vannak bemutatva egy akár hogyan is nézhetne ki a Witcher 4 videóval, és nem arról van szó, hogy a megjelenő játék majd pixelről-pixelre ilyen lesz.
-
BusinessGuy
őstag
válasz
xandrush0831 #2 üzenetére
Tetszik vagy sem okkal.
A Witcher 3 a mai napig etalon amit nagyon kevés fejlesztő tud szintben hozni az openworldök között, leginkább csak a Rockstar. Igaz voltak problémák vele kezdetben javarészt konzolokon - míg pc- n mire 0day-töl kitoltam 3 patch jött ki és 1-1 kisebb bugba ha beleszaladtam. A butítás is a konzoloknak volt köszönhető.
A CP77 már problémásabb volt es valóban jópár dolog kimaradt illetve felesleges időt pazaroltak 1 éven át az arra alkalmatlan prevgen konzolverziókra ahelyett hogy befejezték volna a játékot. Meg is kapták a savat érte de a CP77-et utána brutálisan rendbe szedték grafikailag az ow stuffok közt máig etalon, és alig akad még egy ilyen komplexitású akció rpg ezen a szinten. A witcher 3 után az egyik top játék az elmúlt 10-15 évben amihz foghatót leginkább csak a Rockstar tudott alkotni (és meghaladni) openworld szinten.Szóval okkal hisznek nekik még ha ez a pS5-ön 60fps-es RT-s futtatás nettó parasztvakítás is - sajnos ugy fest megint bele fognak futni a konzolok miatti butításba hisz a napnál világosabb hogy ez max egy elöre renderelt tech demóban ilyen ezt a ps5 720p-ben is alig tudná kiböfögni - ahogy a grafikában kvázi mindent überelő Alan Wake 2-be is csúnyán beletörik a bicska. Lesz amilyen lesz a CDPR-be vetett bizalom azért ekkora mert sok más kiadóval ellentétben ha bugosan problémásan is adták ki a játékaikat de sosem középszart tettek az asztalra hanem kvázi mindig etalont.. Az ubifost és a hasonló nulla bagázsok összetennék a két kezüket ha csak megközelíteni tudnák azt amit a CDPR a játékaikkal az asztalra tett.
-
Végig lehetett azt játszani a megjelenés után 1 hónappal is. Én pc-n akkor toltam ki. 2 mellékküldetés volt amit nem tudtam megcsinálni a bugok miatt. Második végigjátszásra meg már az se volt. Xboxon pedig semmilyen buggal nem találkoztam, igaz az már vagy 2 évvel a megjelenés után volt. A legtöbben akik szídták/szídják a játékot nem is játszottak vele közvetlenül megjelenés után. Lehet még azóta se. Csak összeolvasták a neten, hogy milyen rossz volt megjelenéskor a konzolos (főleg PS4-es) változat és azóta is ezt fújják. Ezzel se lesz több gond mint a Witcher 3-al volt anno, amit szintén kritizáltak a "félkész" bugos állapot miatt. Én a GTAV-ben is futok bele bugokba pedig az egy 13 éves játék már.
-
válasz
callmeakos #94 üzenetére
én úgy értem, hogy ezt döntéshozói szinten kockázatként azonosították. azzal, hogy liszenszelt motort használnak, megosztják és csökkentik a vonatkozó kockázatot. szóval ez nekem nem annyira technikai kérdés.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Juhaszatti #95 üzenetére
Nincs már Epic Store exkluzivitás egy ideje.
-
callmeakos
veterán
A CP2077 egy indusztriális tanulópénz mindenkinek. Azonban azt gondolom mostanra elég sok idő eltelt azóta, hogy kiismerhették a Red Enginet, ezt bizonyítja az is, hogy a Phantom Libertyre lett kb. kész a játék, de kész lett. Ezért nem is értem, hogy miért inkább egy licenszelt enginet használnak, amikor ott az övék. Kicsit olyan Samsung Galaxy Note 7 érzetem van ezzel kapcsolatban. Történt egy nagy incidens, ami majdnem romba döntötte a céget, azok után meg olyan biztonsági játékot játszanak, ami nem biztos hogy megtérő (bizonyos szempontból). Persze értem, kapnak még segítséget az Epictől (mért ne kapnának, amikor a világ egyik legismertebb videójátékának új részéhez kell majd a "segítség", nem mellesleg a nem elhanyagolható marketing részét sem szabad elfelejteni).
Csak azért vagyok pesszimista, mert általában a techdemók szépek szépek, de nem valósak. Ez nem volt annyira letaglózó (techdemóhoz képest - egy AC Shadows az arcanimációkat leszámítva legalább tud így kinézni és nem a bruttósított 60 fps framerate közepette), de legalább jól megmutatták a lónak az izommozgását. Isten óvja CDPR-et hogy ne rossz lóra tegyenek ezzel.
-
hajbel
addikt
-
cucka
addikt
De ez nem egy MMO. Ez egy sztori és narratíva fókuszú single player játék.
Ha te MMO-val szeretnél játszani, akkor hajrá, vannak olyan játékok is. Ez nem az, és soha nem is volt arról szó, hogy MMO akarna lenni.#87velizare
A CDPR-nak van stúdiója Amerikában és Kanadában is. Gondolom pont ezért nyitották meg őket, amit írsz. -
válasz
callmeakos #70 üzenetére
szerintem ez a cp2077 kiadásához köthető tanulság.
tudsz-e a piacról felvenni ue5höz értő fejlesztőt? alapjában véve igen, bár hogy hogyan győzöd meg őket arról, hogy lengyelországba költözzenek, az egy másik kérdés, de itt mondjuk lehetsz rugalmas a remote munkavégzéssel. de alapvetően van ilyen munkaerő. na és a red engine-nel mi a helyzet? képzelj el egy tanulási-produktivitási görbét a két esetre.
és akkor menjünk vissza a cp2077 kiadáshoz: ott álltak egy bugos, de nagyrészt működő cuccal, amibe még bele kellett tenni mennyi időt is? fél évet, vagy egyet, amire emészthető színvonalon végig tudta játszani a nép? nem 2-3 hónap volt a babysitting, hanem ennek a többszöröse, a részvényesek meg közben integettek a pénzüknek, amikor a 75%os esést megélték. és azt nem tudták megcsinálni, hogy ellocsolnak egy csomó pénzt, de ezzel plusz erőforrást beletéve ezt az időszakot lerövidítik, mert nem volt kompetens, azonnal segíteni tudó fejlesztő a piacon. -
hajbel
addikt
válasz
callmeakos #70 üzenetére
Alapvetően azért késett a CP, mert rengeteg külsős csapat dolgozott be és meg kellett nekik tanulni a red enginet, majd össze kellett hangolni a munkát. Debuggingnál ugyanez. Ha belsős fejelesztők debuggolnak, nem tudnak fejleszteni, ha külsősök, azoknak meg kell tanulni az enginet. Az UE egy széles körben elterjedt és fejlesztői körökben ismert engine + az epic is segít nekik ebben-abban. Az, hogy kevésbé felhasználóbarát, mint az Unity és gyermekbetegségei vannak, más tészta.
-
ripla
addikt
Ez így az elején kellett volna, részemről éveket késtek vele. Nem játszottam a 2.0-val és nem is érdekel már. A Witcher 4 viszont nagyon.
#84cucka
Továbbra sem arról beszéltem, hogy mit csinálsz meg benne, hanem pont arról, hogy a sztorin kívül kong az ürességtől. Erre írtam, hogy végigviszed a sztorit, aztán törölheted is, mert üres a játék mint egy otthagyott épület.
Ellenpéldaként ott vannak az MMO-k, ahol létezik az endgame kontent fogalma, ami pontosan arról szól, hogy amikor felszintezted a karaktert, akkor kezdődik csak a játék. -
cucka
addikt
Nem tudom, ha megcsinálod az összes cuccot cyberpunkban, az vagy 150 órányi játékidő. Ennyi nem elég? Mennyi kéne? Komolyan elképesztő...
(És ez rendesen kitalált, megírt, sokszor leszinkronizált, megrendezett kontent. Nem az a szemét töltelék kontent, mint a fallout-ban, ahol random elküldenek valamelyik settlement-re hogy ölj meg pár random ellenséget.)Amúgy a gta-ban vagy a rdr2-ben mit csinálsz amikor befejezted az összes küldetést?
-
Wesder
titán
2.0-ban màr nem teleportàl benne a rendőr, hanem rendesen köröznek. A DLC-vel érkezett 2.0-nak semmi köze ahoz ahogy indult a jàték. Tudom, mert jàtszottam mindkettőt.
Van benne vagy 7 befejezés, meg sok build. Van ott újrajàtszhatósàgi faktor bőven. Én beleraktam 300+ óràt.
-
ripla
addikt
A Cyberpunkban a mai napig nincs benne még a fele sem annak, amiket ígértek még évekkel a megjelenés előtt. Illetve mint majd minden open world játék, ez is pont abba a hibába esett, mint a GTA5 meg a Red Dead Redemption 2. A sztori végigjátszása után nincs miért foglalkozni vele a továbbiakban. Mert mit tudsz benne csinálni? Autókázni a totál bénán megoldott vezetéssel, meg lövöldözve menekülni a kőbuta npc-k és a mögéd teleportáló rendőrök elől... és ennyiben ki is merült, nincs benne több.
-
Turist
tag
Véleményem szerint a CP 2077 megjelenésénél erősen közrejátszott a Sony (PS) és a Microsoft (Xbox) ráhatása. Miszerint az összes platformra egyszerre kell megjelennie a játéknak és volt egy végső határidő. Ha nem adják ki úgy ahogy, akkor a fejlesztőket úgy beperelik, hogy többet nem kell játékot fejleszteniük.
Persze ez csak egy teória, sose lesz róla hivatalos infó.A videóban a táj elképesztő. Örülnék ha az NPC-k tényleg jól működnének végre. Viszont Cirilla számomra túl öregnek és mesterkéltnek tűnik még mindig.
-
nubreed
veterán
Már hetek óta megy a pletyka net szerte, hogy újabb DLCket (igen, többes szám) fejleszt a CDPR a CP2077 -hez, mert egyre több hint van erre. Persze ki tudja mi lesz, de nem lennék meglepve ha lenne még DLC hozzá, annak ellenére, hogy azt mondták, hogy a Phantom Liberty az első és egyetlen. Még a multit sem tartom kizártnak.
-
-
ripla
addikt
Amúgy ezek után szerintem borítékolható az 1 éves Epic Games Store exkluzivítás. Steam majd csak utána.
-
Robitrix
senior tag
válasz
xandrush0831 #2 üzenetére
A CP2077-et némileg korábban adták ki, mint rendesen kész volt. Mivel vagy 2013 óta folyt a fejlesztés. és az igérgetés. Aztán a cég vezetése végre akart valami eladható kézzel foghatot, miután évente több milliót toltak a fejlesztésbe. azért pár tucat dolgozó éves bére és az egyéb eszköz költségek nem filléres tételek. A fejlesztők elültek volna még a dolgon de a cég végre pénzt akart látni a beleölt sok millió dollár után. kiadni, kiadni, kiadni...de hát még... leszarjuk kiadni, kiadni, kiadni.... persze 7 év alatt illene bőven elkésziteni használható formába egy játékprogramot. Bár ha abból indulok ki, hogy mondjuk a Star Cizizenből még máig béta verzió fut. már vagy 12-13 éve, de azért gyüjtik be már régen a pénzt a játékosoktól. Aztán ehhez képest leszálltam valamelyik nagyobb település külső ipari részein a hajómmal és gyalog néztem körbe. aztán ahogy szaladgálok rászaladtam két épület közti összekötő hídra. erre csak egy szürke örvénylést láttam magam alatt majd zuhantam vagy 50 métert a magasból. és szörnyethaltam a földnek csapódva. Szóval ránézésre megvolt a összekötő gyalogjáró a két épület közt a valójában nem volt mire állni a játékosomnak és potty.
és fejleszgetik vagy 13-14 éve és egy csomó rész és funkció máig nincsen kidolgozva. persze javítgatják csak úgy tünik minnél inkább csiszolgatják annál több minden nincsen meg benne. Ilyenkor merül fel, hogy vajon nem túl nagy fába vágták a fejszét a fejlesztők, amit nem tudnak teljesíteni? a CP2077 is ilyen. Nagy igéret volt és a hegyek vajudása egeret szült. Úgye a CD projekt RED cég a fejlesztp. NAgyjából egy olyan cég, ami tipikusan pár évente tud kiadni egy nagyobb programot a kisebbek mellett. Ennyire futja az erejéből és az anyagiakból. Pár évente villantanak egy komolyabb játékot például Witcher 3 vagy CP 2077. a nagy játékfejlesztő és kiadó cégeknek, mint EPIC például van erőforrásuk és kapacitásuk , hogy párhuzamosan futtassanak egy tucat nagy projektet, amit kiadva lesz pár ami nagyot szól és sikeres más meg a hát ilyet is adtak ki oszt jónapot. Viszont a nagy sikeres projektek hoznak annyi bevételt, amiből más fejlesztéseket meg lehet finanszirozni. Talán most majd az egyre inkább itt toporgo AI-k miatt felgyorsulnak a fejlesztések, amik csökkentik a költségeket. Nyilván számos olyan rész van egy program fejlesztésben, ami favágó munka, de azt is meg kell csinálni. Olyan a dolog egyre inkább, mint a rajzfilmek készítése . Meg kell tervezni az alapvető kinézetét a figuráknak meg kell adni, hogy a figura milyen állapotból milyen mozgással fog hová eljutni. A két pont közti mozgásokat és a képeket lerendereli a program. Régen az ilyesmit kép kockáról képkockára kézzel kellet keserves és hosszú munkával megrajzolni. És több éves munka volt elkészíteni egy 1,5 órás rajzfilmet. Ma olcsóbban egyszerűben és gyorsabban dolgozik a program.
-
callmeakos
veterán
Én továbbra sem értem, miért kukázták a Red enginet. Ez a "techdemó" több kérdést is felvetett, semmit megválaszolt. Értem én, hogy azt akarták megmutatni, mennyi mindent tudnak belepakolni, ha 60fps limit van, de ez a 60 inkább bruttó 60 volt, semmint valós. Egy ideje már nem szabad hinni a techdemóknak, pláne ha Unrealről van szó. Ez már most előre vetíti, hogy megjelenéskor ez nagyon bajos lesz.
-
Robitrix
senior tag
azért az egy dolog, hogy milyen eszközön készítették és milyen minőségben az előzetest. Lehet, hogy mondjuk egy SG munkaállomáson. ja 200 mag és 2-4 profi grafikai kártya...
és megint más dolog, hogy fog majd a kész játék kinézni egy átlagos gamer számítógépen....
-
hajbel
addikt
válasz
Komplikato #64 üzenetére
Honnan a 900p infó?
-
emiki6
veterán
válasz
xandrush0831 #66 üzenetére
Persze, de azért fullhd-n nézve a 4k yt már bőven nem olyan hitvány, mint a fullhd yt. Tehát ha úgy is egy mosott-homályos gyászmenet a techdemo, akkor én kevés jóra számítok.
De legalább ott vannak a fenyőtűk!
-
xandrush0831
aktív tag
Számítani azért számít, főleg sok apró részletnél. Amikor videózni/color gradeingezni tanultam, próbából raktam fel pár videót Youtubera privátban, úgy hogy a codec 100%-ban az ajánlott paraméterekkel rendelkezett. Az eredeti videóhoz képest konkrétan undorító volt a Youtubeon. Ki is vannak ezen bukva cinematography körökben, sokan már inkább fizetnének érte hogy ne tömörítse fossá a tartalmukat a YT.
Szép a 4K jutubon..addig ameddig nem látod mellé az eredeti tartalmat. -
Komplikato
veterán
-
Komplikato
veterán
Elvileg van olyan infó, hogy a demo 900p+TSR--> 1400p futott "4K"-ban. Annyira nem meglepő, mert már PS4-en is ilyesmi felbontásban mentek a "4K" játékok, csak ott a felskálázás helyett sakktábla rendereléssel tudtak kemény 30FPS-t kihozni. Meg valahol átsuhant egy screenshot, amin a demo közbeni CPU, RAM/VRAM terhelés látszott, az alapján egyenletesen szétosztották az összes magra a melót.
Azt a részét nem tudom értelmezni, miszerint a techdemo nem mérvadó, mert "nincsenek benne NPC-k". Pont arról regéltek alatta, hogy milyen alrendszerek teszik lehetővé az interakciót, animációt, stb. velük. Azért csak összefújta azt a 300 karakter a szél, nem de?
Ja meg elhintették, hogy a lumen/RT renderelés sebessége a duplája annak, ami az 5.1-ben volt anno.
-
Sinesol
veterán
Ez igy ebben a formában kb. semmin, ez csak egy nagyon erősen optimalizált UE5 techdemo. Ha egy Forbidden West szintet hoz, szerintem már örülhetünk, bár kérdés, hogy mégis min fog akkor futni. A Clair Obscure pl. gyengébben néz ki, mint a Horizon Forbidden West vagy az új Last of Us, de mégis jóval nagyobb a gépigénye...
Vicc, hogy előbbi 4k-n 4090-el sem hoz 60 fps-t, mig az emlitettek 90 fps környékét hozzák és még jobban is néznek ki.
Ne érts félre, egészen szép a Claire Obscure is, szeretem is a játékot, de az UE5 engine borzalmas nagy bloatware. Jobban örültem volna, ha valami saját fejlesztésű engine-el készitik a Witcher4-et...
-
A Játékot várom, de ez az UE-engine... Semmi újítást nem látok rajta! (Aztán dolgozni vele, lehet, hogy álomszerű!
)
Ennek ellenére tartom magam ahhoz, amit egy YouTube videó alá már beírtam:
"Az Unreal Engine képességeit latolgatva, mindig a Haegemonia c. űrstratégia jut eszembe! Abban oldották meg így (csak nem négyszögekkel, hanem háromszögekkel) a távoli tárgyak leképezését. 2002-ben!" -
k-adi
nagyúr
ne legyetek telhetetlenek
nézzen ki csak fele ennyire jól, de legyen jól optimalizált és dupla tartalom benne, én azt mondom
-
nanocry
tag
Szerintem minden játékuk inkább PC specifikusan készül, azon is lesz majd a legszebb, jobb, meg a mod támogatásról se feledkezzünk meg. Az, hogy mit mutogatnak most meg amilyen a tényleges lesz kiderül, mindenki máshogy fogadja ezt. A CP77 egyébként egy baszott jó játék lett az igéretek ellenére, sok játékra köröket ver, milyen lehetett volna akkor valójában, második rész se kéne (amúgy de) csak na. A CP-nek meg se kellett volna jelennie PS4-re elvitt egy rakat időt, pénzt és még szar is lett technikailag, PC -n nem sok baj volt a bugokon kívül.. Az emberek igazándiból, csak elvesztették a hitüket, hogy a játèk nézhet így ki, főleg konzolon. Szóval igen, nem csodálom.
-
Lalo01
tag
A legtöbb mai UE5-ös játékoknál ugyan azt érzem mint most ennél a videónál... mintha hirtelen szemüveget kéne hordanom. Elhiszem, hogy jó az új tech, megy az upscaling meg a nanite stb., de amikor még egy 1080p monitoron is homályos a 4K videó 80%-a és rendesen bántja a szemem. Mármint konkrétan hunyorgok annyira rossz. Elhiszem, hogy konzolokhoz minden trükköt be kell vetni, hogy elfusson rajtuk a játék, de nagyon remélem, hogy PC-n ezt ki lehet majd kapcsolni.
-
Callisto
őstag
"már most gyönyörűen néz ki a játék"
Tévedés. Ez nem a játék hanem tech demo és ezt a CDProject is kihangsúlyozta.(Amúgy én sem estem hasra tőle, sőt.)
-
nubreed
veterán
Hát kövezzetek meg, én nem estem hasra tőle. Nem néz ki rosszul persze, ezt senki nem mondta, na de szvsz. messze van az eszméletlentől. Nekem a Death Stranding 2 grafikája (amiket eddig láttam belőle) sokkal jobban tetszett, arra mondtam azt, hogy "eszméletlen".
-
válasz
xandrush0831 #47 üzenetére
De én nem hiszem, hogy a CDPR fog megoldani valamit, amit az engine fejlesztője sem tud.
számtalan példa van pedig erre, korábbi és mostani projektjeimnél is. gondolj arra, hogy az epic egy eléggé általános célra fejleszti az ue5öt, a cdprnél viszont elég specifikus célokra akarják felhasználni, és továbbfejleszteni. ezt az epicnél biztosan megköszönik, mert várhatóan magas minőségű munkát fognak csak átvenni tőlük. -
wolfman
veterán
Én azt mondom, ha ezen a szinten most megállnánk, minden játék ezt célozná be úgy kb.8 évig, közben meg csak a fizikát fejlesztenék meg a dolgok egymással való érintkezését, annak tudnék örülni. Mert ami játék mostanság szép, ott a fizika nagyon hátra van sorolva vagy el van csalva. meg úgy mindig is el van.
-
cucka
addikt
válasz
xandrush0831 #49 üzenetére
1. veszek egy unreal engine licenszet és magamnak belefejlesztgetek
2. szerződésem van az Epic Games-el, és partnerként vagy alvállakozóként fejlesztem az unreal engine-tHát szerintem nem ugyanaz a kettő.
Én is írtam már makrót az excelbe, attól még nem én fejlesztem az excelt a Microsoftnál. -
cucka
addikt
válasz
xandrush0831 #47 üzenetére
De én nem hiszem, hogy a CDPR fog megoldani valamit, amit az engine fejlesztője sem tud.
A CDPR és az Epic között stratégiai partnerség van, ami röviden azt jelenti, hogy a CDPR hivatalosan részt vesz az UE fejlesztésében.
Szóval a CDPR az konkrétan az engine fejlesztője
. Erről szól az egész videó a cikkben, hogy bemutatják a friss fejlesztéseiket az unreal engine-hez.
#45errorcode06
Azt jelenti, hogy az unreal engine új funkcióit demózzák, nem a Witcher 4 játékot. Nyilván közben az is készül, szóval dupla reklám, nyilván azzal mutatják be a technológiai újdonságokat.
Nyilván pre-renderelt az egész, nem ott élőben játszik vele valaki a színpadon. -
xandrush0831
aktív tag
válasz
CptAdamica #32 üzenetére
Pont erre gondoltam reggel, miután tolta az arcomba a Facebook a videót 12 különböző gaming oldalról, "amazing Witcher 4 gameplay" címmel. Az a célközönség, nem az ezredannyi ember akihez eljut a kis magyarázatka. Ezzel még le vannak védve, mert utólag lehet erre mutogatni vissza.
Visszaút onnantól nem lesz, amikor beindul a CDPR marketing max gázon. Jön majd ismét a "lélegző breathtaking világ" bullshit, aztán az lesz megint a végeredmény hogy NPC-k sétálnak A-ból B-be, és ha megnyomod a közelükben az E-t, kiírja a fejük fölé hogy csá.@cucka: "CDPR ugye nem csak használja, de fejleszi is az engine-t, szóval talán végre meg fogják tudni oldani"
Neked legyen igazad! De én nem hiszem, hogy a CDPR fog megoldani valamit, amit az engine fejlesztője sem tud. -
Sinesol
veterán
válasz
errorcode06 #45 üzenetére
Egyertelmüen, ennyire siman nem tud futni egy UE5 engines jatek, plusz szebben is nez ki, mint a szokasos artifactos katyvaszuk.,
-
errorcode06
őstag
Észrevettem a "Technical Presentation - Not Actual Gameplay" feliratot.
Ez pontosan mit jelent? Előre renderelt video? -
Sinesol
veterán
Ajj, de kar, hogy UE5, garantalt a bloatware. Szeteffektelt, közepes kinezet, erthetetlenül magas, gepigennyel, ami 4090-el se tud stabil 1080p 60fps-t. Alig varom…
Na de ne legyünk gonoszak, biztos optimalizalnak majd es az 5080p is eleg lesz 1080p-re.
-
Mattyokar
tag
Szerintem Ciri nem riszálná magát ennyire.
-
hajbel
addikt
Végigtoltam a Forbidden Westet PS5-ön és PC-n is, messze nincs ilyen részletgazdag a környezet, a fák is messze nem ilyen részletesek. A Black Myth: Wukongban sincs ennyi NPC egy helyen, és nincs is ennyi részlet. Vannak UE5 tech demok, amik hasonlóan jól néznek ki, NPC tömeg nélkül is akadoznak a 4090-en. Annyit nem fog fejlődni az UE5, hogy a Witcher 4 így nézzen ki PS5-ön. Nézd meg az első UE5 tech demot, amivel a ps5-öt promózták, a Tomb Raider-szerűt. 5 éve volt. Azóta sem közelítette meg semmi azt a grafikát.
-
cucka
addikt
Ez egy sokkal kézzelfoghatóbb UE élmény volt
Azért vicces, hogy még ebben a demó videóban is látod a stuttert, meg hogy 1-2 helyen beszakad a frametime.Végül is tényleg kézzelfogható, autentikus, hamisítatlan UE élmény
Egyébként ezért is vagyok bizakodó a Witcher4-es videót látva. A CDPR ugye nem csak használja, de fejleszi is az engine-t, szóval talán végre meg fogják tudni oldani, hogy ne legyenek UE artifaktok a képernyőn, esetleg stabil legyen a frametime.
-
ripla
addikt
válasz
CptAdamica #25 üzenetére
Mondjuk ne felejtsük el azt sem, hogy simán tud így kinézni egy mai játék, az meg egy másik kérdés, hogy ki tudják vagy akarják-e használni fullosan a motor adta lehetőségeket, vagy elég ha a játék neve mellé írják hogy Unreal Engine 5.
Amúgy vannak ilyen játékok, amik brutál jól néznek ki egy alap PS5-ön is, és még csak nem is UE5, lásd pl. Horizon Forbidden West. Vagy nem PS-re, de ott van a készülő Fable 4. Unreal Enginenel is ott van pl. a tavalyi Black Myth: Wukong.Ma este 11-kor lesz amúgy Sony bemutató, pénteken meg indul a Summer Game Fest, meglátjuk mikkel lepnek meg minket.
-
hajbel
addikt
válasz
CptAdamica #35 üzenetére
Kösz, elhiszem szájhagyomány útján
-
Komplikato
veterán
válasz
CptAdamica #35 üzenetére
De az csak egy játék prototípús demo, amit élő videókban dobott össze. Tehát azért lett megcsinálva, hogy elmagyarázzon dolgokat higyan kell megoldani. Van még féltucat másik ilyen mellette. És sosem hazudta magát profinak.
A Witcher4 techdemo videó meg szerintem értelmezhetetlen ha le van vágva az utána tartott technikai bemutató.
-
hajbel
addikt
válasz
CptAdamica #32 üzenetére
Igen, de azért mégiscsak UE5 fejlesztő, Phelan meg inkább Unity engine. Angoloul se tud, mondjuk Phelan se sokkal jobban.
-
CptAdamica
veterán
Ja, már az elég beszédes, hogy utólag kell magyarázkodni, hogy akkor ez most mi is volt valójában, simán a játékosok nettó átverése, mert ez az infó szerintem már fele annyi emberhez sem fog elérni.
Mondjuk inkább Márió gyerek elemzésére sokat ne adj, lelkes srác, de nagyon noob.
-
.LnB
titán
Jó, csak a Rockstar letette az asztalra legalább a Red Dead Redemption 2-t. Ami szerintem a mai napig az egyik legszebb játék. UE-vel melyik jelenleg a legszebb játék? Ami már megjelent. Hogy fut? Milyen komplexitású játék (viszonyítva az RDR2-höz)? A Senua's Saga: Hellblade II. 30fps-sel még Series X-en is. És a komplexitása a Doom-ét sem éri el kb.
(Ettől függetlenül imádtam, és gyönyörű)
Ezért a R*-ban nem kételkedem. És valahol úgy is gondolom, hogy a zártabb engine-ek sokkal jobbak mint az UE, ami nyílt engine. Ott a Decima. Azzal is láttunk már két eszméletlenül szép játékot. És lassan jön a Death Stranding 2 is.
Teljesen egyetértek CptAdamica-val, "Játékos ipar legnagyobb parasztvakítása az UE továbbra is"
-
wjbhbdux
veterán
alapvetően a CDPR első játékbemutatói már már scam kategóriát képviselnek, de mivel még nincs előrendelés se, meg keleteurópaiak akiknek a vérében van a scammelés, így azért el lehet nekik nézni, megszoktuk.
-
hajbel
addikt
Kíváncsi leszek azért, hogy a végleges GTA 6 milyen lesz ps5-ön. Szerintem kicsit megtévesztő, hogy a trailerben jóval több a cinematic rész, mint a rendes gameplay.
Daniel Owen már csinált is egy rövid elemzést a tech demoról
A lényege annyi, hogy a RT elég kezdetleges (a tükröződés teljes homály pl.), a renderelt felbontás jóval alacsonyabb lehet (szerintem 1080p), amiről a ghosting effektek is árulkodnak. Igazából félreérthető, hogy azt mondják az elején, hogy ez egy Witcher 4 világában játszódó tech demo. Magyar nyelven majd Otherside és Murkl Márió elemzését várom. Talán csinál majd videót a DF is, bár ők NV szponzoráltak, elfogultak, megy majd az ajnározás. Láttam hasonló tech demokat UE 5.6-ost is, 4090-en alig futottak, igaz 4K dlss-el. -
.LnB
titán
válasz
CptAdamica #25 üzenetére
Ez egy sokkal kézzelfoghatóbb UE élmény volt: [link] Csak mostanra tényleg kiderült, hogy az Epic-en kívül azt a motort "senki?" nem tudja normálisan használni. Mert igazából a Fortnite alatt is jól működik, amennyire tapasztaltam. De minden más UE-s játék gáz. Tapasztalatom szerint! Ami nem azt jelenti, hogy próbáltam az összeset!
#24xandrush0831
Mostanra kiderült, hogy simán átvészelték a CP77-es fiaskót. Szóval miért változtatnának a kommunikációban?
Amúgy a Rockstar teljesen más. Ők nem ígérgetnek sose. Sőt trailerekkel is csínján bánnak. Ők leb*sszák az atombombát, aztán mindenki csak ámul általában. -
himpike
aktív tag
Eddig minden játékuk hozta a szintet. Nem vagyok első körös vásárló de különösebb hibába sem futottam csak a CP2077 dzsungeles részénél volt valami, de már ott sem emlékszem pontosan mi volt az, gondolom 1-2 reloaddal megoldottam.
Ritkán olvasok ígéreteket így nem tudom melyikből mi maradt ki így utólag utána kérdeztem.. Hát engem speciel azokból semmi nem érdekel(ne). Tömegközlekedés, lakberendezés, jármű moddolás, falon futás wtf..? Mivel játszottam CP-ot pen and paper alapon én max a városba tudnék belekötni, csak ritkán mutatott olyan képet amilyennek én elképzeltem. Hozzá kell tennem hogy a Liberty Cityre nem jutott időm, tehát a végső játékról gyakorlatilag fogalmam sincsen, gondolom nem lett szarabb mint az az előtti..
A witcherekről nem tudok negatívat írni az első/második rész alapból rohadt lassú betöltésein kívül amit kb az első patch javított, plusz akkor jöttek be az SSD-k.
A második megváltoztatta az életem, addig mindent DVD-n vettem meg. Feltelepítettem isten tudja mennyi idő alatt, aztán közölte, hogy a 20 gigás játékhoz van egy 22 gigás patch... Jó van wazze, innentől a fizikai hordozó elfelejtve. -
CptAdamica
veterán
Amúgy ne felejtsük el, hogy mivel harangozták be anno az UE5-öt: [link] Ez is PS5-ön futott, meg ez az utóbbi is azon futott. Azóta eltelt 5 év és háááát kevés játékot láttunk, ami megközelítette volna ezt a szintent. És tudjuk, hogy a csoda motor sok helyen döcög, röcög, bugos, stutter, majd javítjuk... Játékos ipar legnagyobb parasztvakítása az UE továbbra is.
-
xandrush0831
aktív tag
Persze, én sem azt mondom hogy szar a CP. Most álltam neki harmadjára a végigjátszásnak. Megjelenéskor játszottam végig én is. A PS4 tulajokat mondjuk nem irigylem, nekik fake gameplay videókat mutogattak. Amikor meg leakelődött egy valós PS4 gameplay, a kultisták még akkor is védték hogy az biztos régi build. Nem az volt.
Én a CDPR megjelenés előtti humbuk szövegeléseit, meg prezentációt kérdőjelezem meg, és bárki bármit mond a CP sem lett soha olyan mint amit ígértek. És úgy látszik nem tanultak belőle, mert ugyanaz a séma kezd ismétlődni mindkét készülő játékuknál. Valótlan ígérgetések, mert Rockstarnak képzelik magukat.
-
Teebor9
tag
Csak én érzem azt, hogy ezzel igazából a filmipart célozzák és nem feltétlen a játékfejlesztőket?
-
.LnB
titán
válasz
xandrush0831 #2 üzenetére
Miért ne hinnénk nekik? Mi baj lehet?!
Az a CP2077 még így 50%-osan is jobb volt a játékok 95%-nál.
Én azon játékosok (valószínűleg) 1%-ba tartoztam, akik probléma nélkül játszották végig a játékot a megjelenés napján Series X-en. Ettől függetlenül tény, hogy nagy volt a balhé. Főleg az előző gen konzoljain. Azóta meg teljesen átalakult a CP77. Persze nem lett még mindig az a játék teljesen amit ígértek, de egy kiemelkedő játék így is.
Ettől függetlenül én meg sem nézem ezt a W4 techdemo-t. De én nem a CDPR-től félek leginkább, hanem az Unreal engine-től. -
DR01DMAN
aktív tag
Elkezdett mocorogni a pénztárcám.
-
Komplikato
veterán
Technikailag ha jól figyeltem az utána lévő előadásra, akkor ez inkább az Epic demója az UE5.7-ről, Witcher 4 assetekkel és karakterekkel, mint a CD RED produktuma. Másrészt a teljes előadást megnézve egy csomó minden vélhetőleg benne lesz a végeleges játékban, amire sokan legyintettek, hogy biztos nem. Fura is lenne, hogy a fizikát AI csinálja, akkor az NPC-t miért ne AI vezérelné?
-
Wesder
titán
válasz
CptAdamica #17 üzenetére
Írtàk hogy ez csak egy vertical slice W4 környezetben.
-
CptAdamica
veterán
Igen, 60 fps meg RT alap PS5 gépen, HÁT PERSZE! Inkább 30 fps volt, a végleges játéknak közé nem lesz ehhez a minőségéhez.
-
muxi-muxi
senior tag
válasz
xandrush0831 #2 üzenetére
Nagyjából megírtad a borítékolható jövőbeni körülményeket...
-
oriic
HÁZIGAZDA
Frissítettem a hivatalos Unreal forrással.
-
Immolatiel
kezdő
Eszméletlenül semmi extra.
-
MaraTóni
tag
válasz
B.Á.L.!.N.T #3 üzenetére
Konzolokon biztos nem, és főleg nme 60fps-el.
A mai világ a hazugság kora, valszeg az emberiség vergődésének utolsó fázisa. -
myckey
veterán
hat ja, tech demo...
-
B.Á.L.!.N.T
senior tag
Már tudjuk, így nem fog kinézni a végleges játék
-
xandrush0831
aktív tag
Hihetetlen mennyien hisznek még ezeknek.
Erre is megy megint a hájpoltatás, CP2-ben is már kreatív fázisban megy az ígérgetés.
Aztán a 2077-hez is ha valaki visszaolvassa az ígéreteket meg csepegtetéseket, az 50 százaléka se lett kész.
Most is kitolnak egy UE tech demót amire a játszható verzió hasonlítani sem fog, aztán megint jöhet a producer szomorú kiskutya fejjel hadoválni. -
myckey
veterán
Eszembe jut az a bizonyos video, aminek sok koze nem volt a veglegeshez. A harmadik resz, jaja.
Ez szep, szo se rola !
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hálózati / IP kamera
- Xbox Series X|S
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sony WH-1000XM6 - hajtás, pajtás
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Gamepad
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- LG 32UL750-W Monitor, 31,5" 4K UHD USB-C eladó közel féláron
- iPhone 13 / 256GB / Blue / Gyári kártyafüggetlen (163)
- iPhone 13 Pro / 128GB / Graphite / Gyári kártyafüggetlen (160)
- iPhone 14 Pro / 128GB / Deep Purple / Gyári kártyafüggetlen / eSIM (149)
- iPhone 12 Pro / 128GB / Pacific Blue / Gyári kártyafüggetlen (164)
- MSI CreatorPro Z16P - i7-12700H, RTX A5500, értintőkijelző
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged