Legfrissebb anyagok
- Multifunkciós adattároló érkezett a Patriot színeiben
- Egyedi megjelenésű Radeon VGA a Yeston és a GravaStar keze nyomán
- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- A hírek szerint a jövő év végére érkezhet a sokat pletykált NVIDIA N1X SoC
PROHARDVER! témák
- 3D nyomtatás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fujifilm X
- Milyen videókártyát?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Táp ventilátor csere
- Házimozi belépő szinten
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Mobilarena témák
IT café témák
Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Nagyon sok paróbb és pár nagy eltérés van a D3D és OpenGL (OGL) között.
1. D3D a Microsoft mondhatni kinyilatkozása, kőbe van vésve míg az OGL rugalmasan bővül, viszont D3D kinyilatkoztatás gyakrabban van mint fullos OGL verzióváltozás (de nem is igényli)
2. OGL platformfüggetlen vagyis nem csak PCn van
3. NVidia jobb OpenGLben ATI gyakran nem üti meg a most aktuális OGL 1.5 referenciát (LOD mélységet jelölö bitszám meg hasonlók) szóval NV kártyáknál ha lehet inkább OGL (még szebb is lehet).
4. Mostanában a legtöbb game D3D-s csak a Quake3 (vagy régebbi) motorra épülő cuccok OGLesek.
5. CSben OGL-t preferálják, ott kevesebb csít (falátlátás stb.) is van
Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 32UN880P - 32" IPS ERGO / 4K UHD / 60Hz 5ms / DisplayHDR 400 / USB Type-C / AMD FreeSync
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Realme C30 32GB, Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest