Új hozzászólás Aktív témák
-
mentoloshypo
senior tag
Sajnos nem értem miért nem működni az általam belinkelt eszköz, azon is van optikai kábel bemenet meg azon is amit te mutatsz, ránézésre is ugyanaz szinte.
Full laikus vagyok sajnos....
Azért köszönöm a segítséget, inkább spórolok egy 7.1-es Sony fülesre, nem olyan vészes az ára. -
bvakika
csendes tag
válasz
mentoloshypo #1 üzenetére
Szia!
A fent linkelt eszköz nem lesz jó, az csupán egy toslink (optikai) -> coaxial átalakító, nem digital -> analog. Én a TV-mhez ilyen néven szereplő terméket vettem, az ebay-en: "Digital Optical Coaxial Toslink to Analog RCA L/R Audio Converter + Cable OD 6.0". Ez csak LPCM stereo hanggal boldogul, amit a genius "szétoszt" a 6 hangszóróra, mint ahogyan ezt egy sima sztereóval megteszi, persze az nem lesz igazi 5.1, (viszont olcsó és működik).
-
mentoloshypo
senior tag
Sziasztok!
Mint oly sokaknak az oldalon nekem is lenne egy problémám amire tőletek, tehát a témában gyakorlott emberektől várok egy kis segítséget!Szóval arról lenne szó, hogy van egy PS4-em ami HDMI és optikai kimenettel rendelkezik. Van egy 5 éve vásárolt Genius 5.1-es hangfal szettem amire rá szeretném kötni, de ennek meg csak analóg (RCA) bemenete van. Szerintetek hogyan tudnám (lehetőleg olcsón) megoldani ezt a problémát? Elég jól szól a hangfalszett már megszoktam és pénzem sincs újat venni vagy olyan fülest ami kompatibilis a PS4-el.
Nézelődtem neten és találtam erre alkalmas digitális audio konvertert , ami elsőre jónak is tűnt mert ez mellé csak optikai kábelt mert jack/RCA összekötő kábelt kellene vásárolni ami nem olyan nagy megerőltetés anyagilag. Viszont olvastam egy oldalon hogy némely esetben nem lesz hang de egyáltalán nem értek az egészhez, nem értettem mi lehet a gond ilyenkor de elbizonytalanodtam, fölöslegesen nem szeretnék pénzt kidobni az ablakon.
Aki tud valamilyen tanácsot adni azt nagyon szépen megköszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)