Új hozzászólás Aktív témák
-
jorden06
senior tag
válasz PcNetKalmar #14042 üzenetére
Inspiron sorozatról mi a véleményed? (nőnek lenne, nem masszív, üzleti használatra)
-
SzaboZE
addikt
válasz PcNetKalmar #14041 üzenetére
Alapban igazad van, de sajnos nagyon sok gépnek gyárilag lejön vagy lekopik a matricája, főleg a D sorozatnál. A gép garanciája a BIOS-ban található service tag alapján állapítható meg ez esetben. Ha viszont a gép tönkrement és nem indítható abban az esetben a matrica hiányában nem állapítható meg a gyáriszám, így nincs garancia. Ebben az esetben eredeti számlával még mindig lehet igazolni a gép eredetét a szervíz felé.
A másik vonal az, ha egy gépet építettek akár új, akár használt alkatrészekből (pl delles is van refurbised kategória létező gyáriszámmal!) vagy nem kap delles gyáriszámot, ebben az esetben a garancia nemléte is tiszta sor. Ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy nem érdemes a gépet megvenni, csak számolni kell az esetleges javítások költségével. Ezt persze korrekten illik előre jeleznie az eladónak.Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz PcNetKalmar #14042 üzenetére
Inkább a zsanér rögzítő csavarjai szoktak kilazulni, attól lötyög a display. Ezeket viszont meg lehet húzni, nincsenek rejtve.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
PcNetKalmar
tag
válasz PcNetKalmar #14046 üzenetére
Gratulálok,
minden trutyinak van nyitva topic, de egy olyan kardinális kérdés mint, a hogyan ne essünk pofára a nem garos, vagy gyanus Dell gépeknek (megjegyzem, 4 ilyennel is találkoztam az elmúlt majd 9 hónapban) annak nem lehet
Szuper!!!!!
majd innen a 14,000 beszolásból fog majd valaki bogarászni!Na szerintem akkor most hagyom pihenni egy jó darabig a segíteni akarásomat !!!
[ Szerkesztve ]
Fontos az 1enes gerinc !!! Különben nem akarsz venni tőlem legközelebb semmit!
-
Chaser
legenda
válasz PcNetKalmar #14041 üzenetére
Látom vágod a dell warranty dolgot Vettem használtan egy inspiront, azon az oldalon is leellenőriztem amit linkeltél, 2009.01.13-án gyártották, 2009.01.14-én adták el EU-ban, garancia vége 2013.01.13. NBD. Ez ha jól sejtem házhoz jövős következő munkanapon és nekem se anyag, se szervíz díjat nem kell fizetnem. A service tag rajta van a hátulján és BIOS-ban is. Az egyik zsanér nem az igazi, kicsit lötyög, ez szted garis probléma?
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
legenda
válasz PcNetKalmar #14059 üzenetére
Sztem tuti garos, címke és bios service tag egyezik, próbáltam átírni, nem engedte több helyen is néztem, mindenütt ennyit ír. Tegnap vettem egy sráctól, ő nem is tudta hogy garis, én vezettem rá ugyan csekkolja már le, gyanús volt a 4 év, de megnéztem ezekre tényleg ennyit adnak, nem 3-at. van még rajta egy másik kód is express service kód néven, az mire jó? Belenyúlkálva se volt, lecsekkoltam, gyári konfig mindenben. karcmentes hátul és a csavaroknál is.
szerk: Számot köszi, felhívom majd
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
veterán
válasz PcNetKalmar #14057 üzenetére
szerintem azt, amit a másik topikba írtál, szedd össze és ahogyan ollie javasolta, tedd be az 1. hsz-be ide, aztán ha valakinek garis problémája akadna, akkor azt lehet ajánlani.
-
veterán
válasz PcNetKalmar #14066 üzenetére
az 1. hsz lehet bármilyen hosszú. szerintem össze kellene foglalnod és betenni oda, mert hasznos.
-
SzaboZE
addikt
válasz PcNetKalmar #14066 üzenetére
Mégegyszer mondom, mielőtt átesnénk a ló túloldalára... A service tag a BIOS-ban a mérvadó. Ha különbözik a matricától, akkor az már mókolás jele. Lehet, hogy alaplapot cseréltek benne, lehet más is. HA NINCS MATRICA, az nem feltétlen trükkös gép! A BIOS service tag alapján rákeresel a neten garis-e. Ha garisat ír, akkor már jó eséllyel garis a gép (sőt 99.9%). Itt most kizárólag a garanciáról beszélünk! Az, hogy lopott-e a gép, nem fog ezúton kiderülni, de ez a dolog ugyanígy igaz a matrica+bios egyezés esetén is... Nem kell ilyenekkel rémisztgetni a népet, hogy beadja szervízbe és integhet a gépnek! Ugyanis ez kizárólag lopott gép esetén állja meg a helyét. Ha a gép nem garanciális, akkor nem javítják meg ingyen és ennyi. Lopott gép ellen nincs védelem (mint írtam, ha van egyező matrica - ha nincs). Szóval lehetőleg ne mossuk össze a nem garanciális és a lopott kategóriát.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Gabcsika
tag
válasz PcNetKalmar #14060 üzenetére
Na ennek mi a folyamata? Mivel csináljam? Köszi!
Freedom, Nature, Love & Music
-
Chaser
legenda
válasz PcNetKalmar #14109 üzenetére
Nekem nbd gari van az tiszta, de arra senki nem mondott semmit hogy elég-e a servicepart, vagy kell számla is a vásárlásról? Utóbbi még mindig nincs, zöldszámot mobilról nem tudom felhívni írjak a humansoftnak vagy a dell központnak?
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
netgyik
csendes tag
válasz PcNetKalmar #14057 üzenetére
Nekem sem volt 1szerü össze vadászni innen nfo-t
pedig volt értelme az új topignak !Kereskedek, adok veszek..... Korrekten!!!
-
pacuha10
csendes tag
válasz PcNetKalmar #14041 üzenetére
Épp most vettem a vaterán potom pénzért egy Dell Inspiron 510m gépet. Hibásként vettem, de végül elindult és nagyritkán egy-egy lefagyáson kívül nincs vele gondom. Azóta is használom.
Az első ami feltűnt, hogy van a gép alján egy matrica csík a service tag számmal, de a a dell honlapján driver keresésekor ismeretlen számként kezelte a rendszer. Puff neki Pedig ez a szám volt írva a bios-ba is. Be tudtam lépni a biosba, de semmilyen paramétert nem engedett megváltoztatni(pl rendszeridő). Végig tudtam lépni a a menü oldalain slussz. Kivert a víz. Elkezdtem keresgélni a fórumokban és találtam egy progit amit futtatva kitöröltem a service tag számot a biosból és utána mindent állíthattam. Végül a gép működik, de nincs benne service tag. Biost is a buheráló progival frissítettem. Szóval cuminak indult a dolog, de némileg javult a helyzet. Most már csak egy szerelőt kell találnom aki megnézi az usb csatiját mert nem működik. Egy pcmcia usb port van bedugva és azzal működik. Sajnos az alaplapi nem jó. -
pacuha10
csendes tag
válasz PcNetKalmar #14041 üzenetére
Fentebbi hozzászólást nem ide szántam, hanem egy témába vágó hozzászólás alá írtam, mégis ide került. Nem tudom miért.
Eredetileg ide írtam: http://prohardver.hu/tema/dell_notebookok/hsz_14041-14041.html
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 10. gen ultrabook szép állapotban 80k-ér eladó!
- Asus ROG Strix G713 /Ryzen 7 4800H/16GB DDR4/512GB SSD/RTX 3050/Beszámítás.
- HP Zbook 17 G4,4K UHD,i7-7820HQ,32GB,256GB SSD+1TB HDD,P3000 6GB VGA,WIN11
- 90 - Lenovo Legion Pro 5 (16IRX9) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4070
- Toshiba Tecra R950, 15,6" HD+ Kijelző, i5-3230M CPU, 8GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest