-
PROHARDVER!
Debian GNU/Linux
Új hozzászólás Aktív témák
-
looser
addikt
Halihó!
Kezdő vagyok, teljesen, nem kérdezni jöttem s nem is temetni

Eredetileg Ubuntut akartam egy régi laptopra (Thinkpad 570, p2-366, 384MB ram, 80gb hdd) telepíteni, de nem jött össze, s mivel a debian telepítőfloppyjaival sikerült a hálóra kijutnom, hagytam, hogy ő maga települjön fel. Mindenre találtam eddig leírást (plus4 majd dos 5.0 óta ismerkedem a számítógépekkel), mivel féltem, hogy ezt a terjesztést kezdőknek nem ajánlják.
Minden simán ment, felismerte a hardvereket (így azért könnyű volt
), 1x-1x belefutok fagyásba (multimédia lejátszó, gnome maga), de olyan boldog vagyok vele
Kicsit viszont gyorsabbra számítottam, az előtte rajta lévő w2k sem volt valami fürge rajta, de ez a rendszer kicsit nehézkesebb még egy fokkal. Egy érdekesség az egyik rootról vissza userre jelentkezéskor:
ShowtimeA legjobbakat!
Még valami: milyen fürgébb ablakkezelőt ajánlotok? Egy kollégám javasolta a Gnome-ot, miszerint úgyis gyors lesz (nekem nem úgy tűnik, legalábbis parancssorhoz képest
), míg több helyütt XFCE-t olvastam régi gépekhez ajánlottan. Más. Azt hol lehet kikapcsolni, hogy ne simítsa a képernyőfontokat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gyúrósok ide!
- Formula-1
- BestBuy topik
- Garmin topik
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- A Föld teraformálásával építene galaktikus birodalmat Elon Musk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok