- Az Intel korábbi vezére szerint a kvantumforradalom gyorsan elsöpri a GPU-kat
- Búcsúzik a magyar fejlesztésű GFXBench és CompuBench
- Régóta ott van a fiókban az Intel válasza az AMD-féle 3D V-Cache-re
- Esik eső karikára, a hardverek kalapjára
- Ha nem növelnéd feleslegesen a villanyszámlád, a Chieftecnek van pár új ajánlata
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zalaymate
senior tag
Hi!
Az a helyzet, hogy elkezdtem végigolvasni a topic-ot, de 12 oldal után elfáradtam.
RAM tuning terén kezdő vagyok!
Szóval a gépben most az adataimnál látható configba 2* 1gb 1066 -os Kingmax ramok vannak.
Ezeket szeretném valahogy feljebb tornászni, illetve lemérni, hogy most mennyin is működnek.
Ezt milyen programmal tudom megtenni? (lemérni, hogy most hogyan muzsikálnak)
Másodszor tudom, hogy az időzítéseken is lehet állítani, hogy minél jobban szinkronban legyenek. Alapból 5-5-5-18 , de az Everest a memóriaidőzítéshez azt írja ki, hogy 5-7-7-22 !
Itt van, hogy hogyan néz ki: [link]Na most ez mi? Ezek szerint ilyen időzítéssel használja a gép a ramokat?

Illetve hogyan tudom ezt az időzítést változtatni? A BIOS-ban?
+1 kérdés: Ha megpróbálnám húzni ezeket a RAM--okat akkor mondjuk 1200-ra húzott állapotban milyen változást tapasztalnék a gépen? Ez játékok szempontjából mit jelentene? (Crisys - 1680*1050- 4x-es AA) Lenne látható, érzékelhető változás?
Előre is thx!

Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Bluetooth hangszórók
- Kicsomagoljuk és bemutatjuk a Poco F8 Ultrát
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Battlefield 6
- Esik eső karikára, a hardverek kalapjára
- Építő/felújító topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- RAM Bazár!!! Corsair, Hyperx, minőségi fémházas DDR4-es RAM-ok kiárusítása 8-32 GB-ig akár KIT-ben i
- HyperX Fury DDR4 - 3200 - CL16 - 16GB RAM (8GB x 2) RGB