Hirdetés
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Nyílt forráskódú lett a legegyszerűbben használható AI tartalomgeneráló
- Hazavághatja a MicroSD memóriakártyák piacát a Biwin-féle Mini SSD
- Apple asztali gépek
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
- Rogyásig pakolható a Cooler Master Cosmos szériás csúcsháza
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- MILC felhasználók szakmai topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
válasz
pictigjis
#9443
üzenetére
Köszi.
A kivételeket ismerem de ez egy olyan bolt volt ahol az előző, általam végezz GBIT-ek simán működtek eredeti MCC-vel.
Rémlett ez a manuális eset is, de ebben nem voltam biztos. A supportos erőltetése ill. a hivatalos leírásban friss dátummal szereplő mondat pedig elbizonytalanított.
Főleg a dátum miatt gondoltam, hogy hátha most valóban változtattak az alap működésen. Bár ezzel gyk. elcseszték volna az egészet... ha a 30 napos visszaállás nem lett volna elég.Nyilván a levelekben én is többször próbáltam ráterelni arra a válaszra, hogy a refund+kézi miatt ez egy spec eset lehet. De többszöri válaszra sem erősítette meg, hanem jött a fenti szöveg a "most likely change" -el.

Ez, plusz a több napos várakozások most eléggé kiakasztottak. Amúgy nekem 99%-ban saját használatban eddig alig volt vele gondom. (Az online megerősítés óta nagy összegű, új boltnál szokott gondom lenni max, de régen se volt 1-1 hibás napot kivéve.)
Most kivételesen van még egy nem jóváírt (így duplán terhelt) GBIT-em is, még arra is várom a választ. Ez az első 1.5 év aktív használat után amikor decline/refund nem ért nálam célba.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- iPhone topik
- BestBuy topik
- Apple asztali gépek
- Robotporszívók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- World of Warships
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Hollow Knight és Silksong
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Tökéletes állapotú Samsung S10 128/8GB tok+doboz+kábel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új, Aktiválatlan iPhone 17 Pro (256 GB) (rendelhető)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi





