Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Ne szórd ki a pénzed pixelekre!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple MacBook
- Fujifilm X
-
PROHARDVER!
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
Ez inkább gpay kérdés.
Teljesen én sem vagyok tisztában a pontos válasszal mert épp ennek kibogozásában vagyok az ügyfélszolgálattal de annyit már válaszoltak, hogy teljesen elkülönül a webes és a telefonos /droidos felület. És ha több eszközre van regisztrálva akkor a doridosok is külön futnak.Nálam ez úgy néz ki, hogy vásároltam vele weben és két telefonon. Egyiken sem látszik a másik history-ja (sőt, weben abszolút semmi de ez nyilván bug) és a regisztrált fizetési módok sem ugyanazok.
Szerintem amúgy egyéb kavarodás is van, mert amit ezen felül válaszolt a support a többi kérdésre arra igazából nincs logikus magyarázat (Vannak még olyan anomáliák is, hogy egy telefonon belül is más fizetési mód látszik GPay alkalmazásból mintha Play Store-on vásárolnék, holott ugyanaz a regisztráció lenne...).Első körben az biztos, hogy a telefonon a GPay alkalmazásban (vagy anélkül de a telefon beállításai között - ha látszik, nálam Samsungon nem
, fel kellett tenni a GPay appot - nézném meg milyen kártyák vannak regisztrálva és melyik van kiválasztva.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Path of Exile (ARPG)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Ne szórd ki a pénzed pixelekre!
- Építő/felújító topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Dell EMC PowerSwitch S4112F-ON Chassis (00P7H1) - Piaci ár alatt
- Lenovo RackSwitch G8272 (7159-HCW) Switch - 48 port - Piaci ár alatt
- Cisco WS-C3650-24PS-L V05 switch - (PWR-C2-640WAC V03 , 3 x FAN-T1 V01) - 24 portos
- Cisco WS-C3650-48FS-L Switch - V05(PWR-C2-1025WAC V02 , 3 x FAN-T1 V01) - 48 port
- Dell E02M005 PowerVault MD3400 - 12x3.5" SAS Raid - Piaci ár alatt
- Eladó Samsung Galaxy Tab A9 4/64GB / 12 hó jótállás
- BESZÁMÍTÁS! Xiaomi Mi 2K 27 165Hz IPS QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital Red Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Gamer PC-Számíógép! Csere-Beszámítás! I7 13700F / RTX 4070Ti Super 16GB OC / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital Purple SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



, fel kellett tenni a GPay appot - nézném meg milyen kártyák vannak regisztrálva és melyik van kiválasztva.
pictigjis

