- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Az előírások megszegése miatt éghet le egyes alaplapokon a Socket AM5 foglalat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dobta az OLED kijelzőt a Honor MagicPad 3
- Akciókamerák
- Indulhat a hardverparti!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
A source motor hihetetlen módon elsz@rt netkóddal rendelkezik. A régi cs és dod óta eszméletlen változáson ment keresztül. Próbálják a valve-s arcok heggeszteni, de néha 1-1 update csak ront a helyzeten, mint javulna.
Elsősorban a 3 fő netkód paraméterre kelle figyelni. Hogy mik is azok: rate/ cl_updaterate/
cl_cmdrate
Ezeket az értékeket kell nagyjából belőni, mindegyik hihetetlen mértékű változást tud előidézni egy pillanat alatt.
Persze a túlzott félreállítás sem éppen célravezető mert könnyen vonhat kick-et vagy ban-t maga után. (ratehax...)
Hogy mire is kell beállítani ezeket az értékeket?? Az saját netedtől függ, sebesség illetve attól, hogy wi-fi-s vagy normál kábeles.
Szóval az átlagos rate értékek így nézhetnek ki: rate 20000, cl_updaterate 100, cl_cmdrate 100.
Ez egy 1Mbit/s (le) | 256Kbit/s (fel) net kapcsolatra ajánlott. Ha valakinek gyorsabb nettel rendelkezik, akkor az teheti 30k/100/100-ra is a ratejeit. Az update/cmdrate-et nincs értelme 100 fölé emelni. Akinek kisebb net sebessége van annak a 16k/80/80-as rate-eket ajánlom, feltéve ha a szerver / adminok engedik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mindfreak
őstag
válasz
heihachi #5654 üzenetére
Én is ott voltam az "elsők" között, sőt asszem még a bétával is próbálkoztam. Akkoriban nem is fogott meg annyira a játék, elég bugosnak éreztem, csalódott voltam az 1.6 után, mivel más játékot kaptam, mint vártam. Ezzel a CS játékostársadalom 80%-a így volt, mivel nem igazán történt tömeges átállás.
Én nem csak azt fogom rá a hitbox "hibájára", amikor lelőnek, hanem azt is, amikor én lövök kamukat! (Ez most nem azt akarta jelenti, hogy én pr0 vagyok!
)
Mint ahogy diegho is írta: "bármennyit lövök átmegy az embereken, hulla mögött ott van mondjuk 15 golyónyom és volt 3 hit". Ez nem egyedi eset, én is tapasztaltam és gondolom még sok más játékos is. Elég sok a random a játékban, hamarabb lehet hitet lőni futás közben tunkolva, mint guggolva (pontos) burst lövésekkel. Erre magyarázhatnak bármit, ez létező jelenség és sokan tapasztalják.
Új hozzászólás Aktív témák
Archívum 1: [link]
- Peugeot, Citroën topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Háztartási gépek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- BestBuy topik
- Battlefield 6
- Az előírások megszegése miatt éghet le egyes alaplapokon a Socket AM5 foglalat
- Leállítás, Alvó mód és Újraindítás: mit csinál a Windows?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Dell Precision 5540 i7-9850H 16GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- Intel Processzorok sok db : Xeon E5-1620V3, Pentium G4400T, i3 6100, i3-4130, i3-2140T
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 256GB Red-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen MS2213 ,96% Akkumulátor
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest