Hirdetés
- OLED TV topic
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Házimozi haladó szinten
- Milyen házat vegyek?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Most akartam linkelni
A lényeg a fehér az a Deploy magyarán MGU-K Deployment, az minden körben újra töltődik és az ERS beállítással szabályzod, hogy milyen üzemmódban használod, minél feljebb csavarod, értelemszerűen annál hamarabb fogy el.
A kék az az akkumulátor ami nem töltődik újra körönként, viszont ugyanúgy fogy mint a fehér csíkod, nevezhetjük MGU-K Recovery-nek.
A sárga pedig az MGU-H, egy kis kiegészítés ez mi: Az MGU-Heat a turbina és a kompresszor között helyezkedik el, csak akkor használja az áramot, ha az ECU követeli (azonos eljárás az MGU-K-ra).
Nem elhanyagolható szempont, hogy fékezésekkor töltődnek vissza az egységek, így nyerve vissza az energiát.
Teljesen felcsavart állapotban, ha Hotlap beállítást használsz 100%-os akku állapotban, akkor 1 kör alatt képes elfogyni az MGU-K a kék csíkod, szóval a második kört None-Low ERS üzemmódban kellesz végig menned, hogy valamennyire visszatöltsd.
Egy 100%-os versenyen igen sokat kell állítgatni az ERS-t, és kellően takarékoskodni vele, hogy sose menj le 0-ra (mert akkor None-Low üzemmódban kellően lelassulsz)
Én pl féktávoknál mindig lejjebb tekerem, hogy több energiát töltsek vissza, és amint megvan a kigyorsítás tekerem is vissza. Vagy ha épp 1-2 gyorsabb kört akarok, akkor előtte feltöltöm teljesen az akkut ilyenkor kicsit visszaveszem az ERS-t.
De ezt mindenki úgy szabályozza ahogy akarja.
Ugyanez igaz a benzinfogyasztásra is!
Nyilván az igazi versenyen is vannak lassabb körök, meg gyorsabbak ki milyen módon használja, mikor tekeri fel, és mikor spórol vele.
DE! ha bonyolult, akkor állítsd át a játékban nyugodtan AUTO-ra, és akkor a gép fogja neked szabályozni.
Ha a gép látja hogy épp előzni fogsz valakit, mert kellő távolságba vagy hozzá, akkor feljebb csavarja az előzés pillanatáig, aztán visszatekeri. Szóval Auto-n is jól működik.
Remélem nagyjából érhető.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Meggyi001: Fényerő csúszka / Brightness slider
- OLED TV topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Így tör borsot a Samsung az Apple Vision Pro orra alá
- Vivaldi (böngésző)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Autós topik
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro E-SIM 128GB Gold-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3508, 100% Akkumulátor
- AKCIÓ! MSI Z87-G43 GAMING Z87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- HIBÁTLAN iPhone XS 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3030, 100% Akkumulátor
- RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 Ultra 5 135U , 16GB , 512GB , Win11 SZÁMLA GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest