Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Drizzt

    nagyúr

    válasz polonic #1157 üzenetére

    Hali!

    Kosz. Steamet viszont sajnos nem tudok futtatni a notebookrol. Nem reszletezem miert, de nem tudok. Es nem is tudok valtoztatni az ugyon. F1 2011 customer service irt meg ket masik oldalt, hogy ott kaphato, de ha rakeresek naluk, egyiknel sincs.

    www.steampowered.com
    www.direct2drive.com
    www.metaboli.com

    Mindegy, akkor ugy nez ki ezt bukom amig haza nem megyek.

  • Unbaised-Ben

    senior tag

    válasz polonic #1157 üzenetére

    Tud előzni, de cseppet sem agresszív, és ha 2 ai egymás mellett van, az egyik beletapos a fékre, tisztára béna a vezetésük, miközben gyorsak.
    Most húztam fel nagyon magam amúgy, carrierben, szerencsétlen williams-el akartam győzni malaysiában, de sajnos nem sikerült. Közben rájöttem dolgokra az előzésen kívül:
    1, az AI-k 180 °C hőmérsékletű gumikat kapnak a boxból kijövet, én meg kb 50 °C hőmérsékletűeket. :W Köszike :), remélem mindenki érti a lényeget...
    2. Boxban piros a lámpa végig(apróság, de lassan már történelemkönyvbe illő :P )
    3. Azt jól észrevették, hogy a Ferrari milyen szar taktikából :))
    4. A lágyabb illetve a keményebb gumi között alig van különbség, már ha az ai szempontját nézzük.
    5. A box kijövetel, számomra még mindig tragédia, meg az egész box történet is...
    6. AI indokolatlanul gyors, mintha sínen menne, kanyarokban is brutálisan betapad, és semmi elfékezés, vagy valami. Na jó, egyszer Rosberg megpördült a rázókövön... :) , de elfékezés tényleg nincsen.

    Az a baj ezekkel a dolgokkal, hogy teljesen elveszik a versenyzik iránti kedvemet, és utána csak idegeskedek, nagyon remélem, hogy a multi sokkal jobb lesz.

    Szóval a bajom a CM-el, h nem tudnak figyelni az APRÓ részletekre... Biztos nagy az elvárásom :(

Új hozzászólás Aktív témák