Hirdetés
-
PROHARDVER!
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FecoGee
Topikgazda
-
Ripper17
tag
DNAC workshopon ültem Cisco Liveon, "API first development" és társai, de látszott az (egyébként elég kompetens, szoftverfejlesztő előadón): patikamérleggel kimérve, alaposan, előre preparált scripteket futtatott le, épp csak magát nem tapsolta meg. 2 ilyen "siker" között jött 2 slide: melyik funkció nem működik még API-on, ami GUI-n/CLI-n igen, mi az ami csak API, mi az amire van API de egy kilométeres rekurziót kell írnod arra, ami a GUI-n egy kattintás. Természetesen minden is road-map, stb...és egyébként ezen funkciók jó része olyan, amikre még jóval jobb órabérben lévő, nyugati kollegák is azt mondták: inkább végigtolják kézzel, mint hogy a totálisan bugos, hiányos API-n leautomatizálják, ami aztán meghívja az eszközök bugos szoftverét, és a végén mehetsz ki on-site.
Konkrétan 12 éve, egy nem igazán ismert, olasz távközlési gyártó termékeinél láttam ugyanezt: van, amit a Flash alapú NMSből, van, amit saját webGUIról, van, amit egy másik NMS szoftverből tudtál csak bekonfigurálni. Mindenhol ott volt a gomb, a paraméter mező, csak nem történt semmi...
A szoftverekben látják a pénzt, milyen kényelmes licencek, subscription-ök, stb.k után beszedni a pénzt, ha valami nem működik addig is fizet a kedves ügyfél szépen...sajnos egyébként cloud szolgáltatóknál is ez a modell, van egy case-m nyitva most 19 napja: időhúzás, handabanda, aktiváljam le ezt a cloud komponenst is, call, még egy call, megoldás nincs, kihozzák hogy a user a hibás, de azért másnap reggelre csak működik az, ami "user error"...ja, közben meg kerek 300 dolcsit lepörgettek, a szolgáltatás felkonfigurálva, de nem működik, debug üzenetet nem kapsz, mert "as a Service", meg "software defined".
nem csodálom egyébként, hogy az IT-nak ez az ága nem is igazán vonzó, mindenféle műszaki szemlélet kihal lassan a szakmából, csak a sales megy ezerrel meg a nagyotmondás, füst eregetés, bármi. a mérnök meg valahogy oldja meg, égesse ki magát, aztán utána mosolyogjon nagyot a menedzsmenttel együtt, "hát megoldódott, nem? mi itt a gond? mi mondtuk, hogy jók ezek a termékek, csak AKARNI KELL"....
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- Trollok komolyan
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Elektromos autók - motorok
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
- Gumi és felni topik
- 2025 - Íme a 41. héten megjelenő játékok listája
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
- ROG Flow Z13 GZ301ZE 2-in-1 13.4" FHD+ IPS érintő i9-12900H RTX 3050Ti 16GB 1TB NVMe gar
- Amd Rx 6750 xt Garanciával 2026.09.18-ig .
- Samsung Galaxy A54 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Raijintek Cratos 1000 W 80 Plus Gold ATX 3.0 tápegység eladó
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro max 255GB,Kábel,12 hónap garanciával
- Ipad Pro A1709 64GB és 256GB Retina 2K cellular
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium Titán stílus, 5 optikai zoom 256 GB- Gari
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest