Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz raggg #5237 üzenetére

    PS3-as MW2-be (Team Deathmatch-ben) beletoltam kb. 5.000 (!) órát, elég jól is ment (10-ból 8-9 alkalommal első lettem) de ezzel az MW-vel én csak szenvedek.
    A pályák túl nagyok, elképesztően (memorizálhatatlanul) tagoltak, rengeteg zug, sarok, hasadék, sniperfészek, kaotikusság, ráadásul (pár kivétellel) semmi eredetiség (az MW1-es, ill. MW2-es pályákhoz hasonló karakteresség) nincs bennük, a legnagyobb probléma viszont a kempelés.
    10-ből 8-9 alkalommal úgy lőnek le, hogy nem látom az ellenséget.
    Értem én, hogy gyűjtögetni "kell" az XP-ket erre-arra, de hogy erre így fel legyen áldozva az a pörgős játékélmény, ami az eddigi MW-ket jellemezte, az botrány.
    Az MW2-ben 1,52-es K/D ratio-m volt (úgy, hogy egy pillanatig nem kempeltem, csak folyamatosan rush-oltam), itt meg 0,8 körüli.
    Az MW2-vel (a megjelenés utáni években) gond (és idegeskedés) nélkül el lehetett játszani fél napokat, ezzel meg 10 meccset sem bírok, mert szétbax az ideg a fent elmondottak miatt.
    OK-OK, szép a grafika, meg a menü, meg a fegyverek, meg minden csak egy apróság hiányzik. A játékélmény. Pedig sajnálom, mert tök jó játék lett volna, de így élvezhetetlen.
    Ha PS3-on kiirtanák az MW2-ből a csalókat, úgy mennék rá vissza, mint a pinty.

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

Új hozzászólás Aktív témák