Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • modder

    aktív tag

    válasz Zoli133 #2144 üzenetére

    én is csináltam ilyet, hogy az egyik szál loggolt fájlba, a másik szál pedig gyártotta a log üzeneteket, de én az üzeneteket blocking queue-ba tettem, így ha a loggoló szál lassabban loggol (a queue megtelik), a másik szál is lassabban fut, mert a lista blokkol. Bármelyik szál belassulhat, akkor is helyes eredményt fog produkálni.
    Ha te kitesztelted, hogy 2mp-enként kell takarítani ahhoz, hogy a többi szál ne terhelje túl a heap-et, de ráteszed egy másik gépre, környezetre, ahol gyorsabban termelődnek az objektumaid, akkor már egyből módosítani kell a takarító szálat is, ez így nem fasza. Legalábbis ez jött le eddig, de korrigálj, ha tévedek

    szerk.: bár én javaban csináltam de a blocking queue koncepciója C++-ban is létezik

Új hozzászólás Aktív témák