Hirdetés
- Mindenkinél több és erősebb AI gyorsítót ígér Elon Musk
- M.2 csatlakozók terén (is) jónak ígérkezik az MSI közelgő AMD-s alaplapja
- Kivégezheti a kisebb VGA-gyártókat az NVIDIA döntése
- Szinte a semmiből robbanna be az 1,4 nm-es eljárásával a Rapidus
- Félszáz terabájtos HDD-k előtt nyitotta ki az ajtót a Seagate
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Gyors, éles, olcsó: Acer Predator XB273K V5 teszt
- Kivégezheti a kisebb VGA-gyártókat az NVIDIA döntése
- SSD kibeszélő
- Milyen házat vegyek?
- Drasztikusan lassíthatja a játékokat egyes VGA-kon a Windows 11 új frissítése
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sko
csendes tag
KREE, a C++-ban (OOP-ban) való programozás egyik alaptulajdonsága, hogy nem jó a később majd megszépítjük módszer, már az alapokat is jól kell lerakni. A te feladatod központi problémája két pont távolságának kiszámítása. Először ezt kell C++-ban leprogramozni. Íme itt egy lehetséges implementáció. Remélem minden tiszta benne, ha nem kérdezz nyugodtan! Ha tiszta, akkor innen kell továbblépni a pontok konténerekbe tárolásával és távolságuk kiszámításával.
#include <iostream>
#include <cmath>
using namespace std;
class Point
//If you need to calculate the distances of points, always start with creating a point object type.
{
int x = 0;
int y = 0;
public:
Point(): x(0), y(0) {}
Point(int X, int Y): x(X), y(Y) {}
float operator - (const Point&);
//Overloaded minus operator to calculate the distance of two points.
//This will enormously simplify your work later.
};
float Point::operator - (const Point& other)
{
int X = x - other.x;
int Y = y - other.y;
//No abs() necessary, because we will square the coordinates anyway.
float distance = sqrt(X*X + Y*Y);
//Could be double, long double, whatever you like.
return distance;
//There is no real need for this variable, you could return the result of sqrt() directly. Whatever you like.
}
int main()
{
Point middlepoint(8,-6);
Point endpoint(-5,10);
float dist = middlepoint - endpoint;
//Calculate the distance of these points. It's just that simple.
cout << dist << endl;
return 0;
} -
pvt.peter: teljesen igazad van - szemantikailag

Mondjuk körök középpontját biztos nem önálló r1, r2, r3, ... , rvalami, rvalamipluszegy változókba raknám.
Inkább egyvector<pair<int,int>>. Azon szépen végig lehet iterálni.Amúgy az
|x-rx| < d & |y-ry| < dnem adja vissza, hogy az(x,y) ponttényleg ad sudarú (rx, ry) központú körönbelül van-e. Ezzel azt ellenőrzöd, hogy a(px,py) központú 2d oldalhosszú négyzetbenvan-e...Kicsit személetesen:

A piros pont a körben nincs benne, de a feltétel igaz. -
if (10>(x1-r1||x1-r3||x1-r5)>-10 && 10>(y1-r2||y1-r4||y1-r6)>-10)
Ez biztos nem C++ szintaktika.
Mit értesz az alatt, hogy x és r különbsége? A kódodban van x1 meg y1 meg r1, r2, r3, r4, r5, és r6...Talán így:
if ((min(min(abs(x1-r1), abs(x1-r3)), abs(x1-r5)) < 10) && (min(min(abs(y1-r2), abs(y1-r4)), abs(y1-r6)) < 10))
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Futás, futópályák
- LEGO klub
- Windows 11
- Milyen légkondit a lakásba?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T4 ADATA 600W
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- OUKITEL G1 Mobiltelefon 24/256Gb dupla sim
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




