- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
- Mini-ITX
- Házimozi belépő szinten
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z_A_P
addikt
1
A screenshotban nem
for (Egitest* b : EgitestLista) {
van, hanem
Egitest b - csilag nelkul.2
typeid(Bolygo) == typeid(b)
Ilyet nem hasznalunk, helyette dyamic_cast<>, ami NULL-t ad vissza ha nem sikerult a cast. Termeszetesen pointert/referenciat hasznalunk.3
Az egesz kod buzlik, ha a listadban Egitest van, es azon kell ilyeneket futtatni, akkor inkabb az Egitest classban kellene egy virtualis GetKeringesiTavolsag().+1
Borzaszto stilus a magyar/angol keveres "GetKeringesiTavolsag"
Hasznalj 100%-ban CSAK angol neveket, minding mindenre.
Ezzel csak nyerhetsz, meghozza sokat. -
mgoogyi
senior tag
A screenshotodban nem pointered van, hanem normál objektumod.
Gondolom a listáddal is ugyanaz a helyzet.Ezzel az a baj, ha csinász egy ilyet, hogy:
Bolygo b;
Egitest e;
e = b; // az EgitestHozzaad-nál gyakorlatilag ezt csinálodEzesetben az "e" egy ledarált Egitest méretű változó lesz, amit a "b" égitestből örökölt részei adnak.
Ez az egész castolás téma akkor nyerhet értelmet, ha pointert vagy ref-et castolsz.
Látom c# háttered van.
C++-ban a normál értékadás by value megy összetett típusokra is, amit pl. az EgitestHozzaad függvény bemenő paraméternél történik. (Kb. mint a struct c#-ban)
Ez azt jelenti, hogy mindig egy másolat változóba megy az adat, amibe vagy copy konstruktorral vagy = operatorral kerül be az adat.A a = b; // copy ctor
a = b; // = operatorHa ki akarod használni a polimorfizmust, akkor vagy referenciákkal vagy pointerekkel kell dolgoznod.
A * a / A & aMiért akarsz visszacastolni bolygóra? Nem azért tartod közös kollekcióban az objektumokat, hogy mind ugyanúgy kezelhesd a közös interfaceükön keresztül?
-
Silεncε
őstag
Az úgy szerintem nem lesz jó, hogy egy Bolygó típusú változónak egy Bolygó*-ot akarsz átadni. Ha emlékezetem nem csal, C++-ban működik, hogy (Bolygó*), de nem vagyok benne biztos.
Egyébként a VS az aláhúzás mellé magyarázatot is ad, azt is beírhatnád ide, valszeg hamarabb jönne válasz
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Playstation 5 Slim Disc Edition 1TB, újra fémpasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- CANON Objektív ZOOM Lencse EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 IS / 58
- Chieftec CTG-500-80P 500W 80+ minősítésű ATX tápegység
- Gigabyte GA-H110M-S2H (rev: 1.0 LGA 1151 alaplap, + i5-6600 CPU, + Garancia!
- Chieftec CHP-450A 450W ATX tápegység
- LG 50QNED85T3A / QNED / 50" - 127 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- Update 10.23. Lenovo ThinkPad, X1 carbon, X1 Yoga 5-13. gen 12,5-15" all-in-one, Workstation
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E6430 - i5-3GEN I 4GB I 320GB I HDMI I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- AMD AM4-es HP OMEN 25L GT12 alaplapok - B550 chipset
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



