Hirdetés
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz
Darko_addict #32300 üzenetére
Kipörgésgátló. POnt az előző hsz-emben emlegettem az abs szenzorokat, hogy bezzeg régen kibírtak 18-20évet, és csak utána mentek rendre tönkre. Úgy tűnik nem csak akkumlátor terén váltottak gyártási processt, abs szenzor tekintetében is..
Ha szerencséd van, abs szenzorod készül tönkremenni, mivel a forgássebességet menet közben vizsgálja a computer, így ujraindításra nem tűnik el a hiba, csak ha gurul az autó 15-20km\h sebességgel.
Az hogy most eltűnt és nem jött vissza semmit nem jelent, nekem is csinálta egy nap, majd nem, majd egy hétre rá megint egy nap aztán úgy maradt.Érdemes diaggal kiolvasni melyik szenzort hozta hibára, mert vakon cserélni drága mulatság. (50k körül van egy szenzor kb)
Ha nincs szerencséd abs tömb, de az nem szokott elmúlni és más instrument is megáll a kocsiban.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #25169 üzenetére
Hát a Z9 az egy koncept autó, nem?
Akkor simán lehet 99-es tervezés
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #25166 üzenetére
persze, hogy ott volt, akkor jött Bangle
@(#25167) BMW001
Nem tudom, amennyi e60-ban ültem, abból egy sem nyiszogott, de nem mérvadó ez a tapasztalat -
KINKY_007
aktív tag
válasz
Darko_addict #25150 üzenetére
Azért, mert a BMW olyan innovatív.
Lehet másik autóban nincs is olyan alkatrész, ami a BMW-ben még el is tud romlani...
Vicces az is, hogy a legtöbb behozott használt autó 3-as BMW volt tavaly. -
Möhe
addikt
válasz
Darko_addict #25143 üzenetére
Én télire fenn hagyom, ha hátulról belém jönnek....
-
peetmaster
senior tag
válasz
Darko_addict #25137 üzenetére
Hidd el, ez lenne a legkevesebb.
Őt ma rakták fel. Az első rendszámot nézve valamivel/valakivel már találkozhatott, de ezt és a szexi vonóhorgot leszámítva nem tűnik rossznak.
Egyébként egyetértek a #25135-ös hozzászólásban leírtakkal!
-
peetmaster
senior tag
válasz
Darko_addict #25106 üzenetére
Igen, ezért is mondtam, hogy szinte elkerülhetetlen lesz valamilyen kompromisszumot kötni az állapotát és felszereltségét tekintve, de kis szerencsével alkalmi vételt is ki lehet fogni (foglaló és adásvételi a zsebben, indulásra készen). Az a probléma, hogy az ár szinte egyenes arányosan nő a magasabb elvárással, viszont lássuk be, egy "fapados" 5-ösbe (de még egy 3-asba sem) nem valami jó szájízzel ül be az ember...ha egyáltalán beül.
A minden téren (műszakilag és esztétikailag) jó BMW-t kifogni a jelenlegi piacon kis túlzással lehetetlen, ha a vevőnek nem túl mély a pénztárcája. Szóval ezt szem előtt tartva nem hibátlan autót keresek, csak törekszem arra, hogy a pénzemért a lehető legjobbat kapjam.
-
szőröscica
addikt
válasz
Darko_addict #25042 üzenetére
Nekem semmi nem okozott problémát Miskolcon, míg ott éltem. Max. 1 napot kellett várni a futárra. Szerintem egy 150-200 ezres vidéki város sokkal emberibb és élhetőbb mint Budapest, én már megbántam, hogy ide költöztem.
Viszlát: e39 530D-nél még pár csavarral, kb. 2-2 perc alatt kivehetők voltak a fényszórók. Nem is kellett szervizbe vinni, hogy izzót cseréljünk rajta.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #25042 üzenetére
kicsi a piac, úgy globálisan.
Akkor már inkább oda koncentrálódnak a speciális dolgok, ahol az ország nagy része megfordul... -
urban racer
senior tag
válasz
Darko_addict #25035 üzenetére
az már autóról függ, de maga a hazacipelés olcsó mulatság...
az eu2es e36coupémra 321 ezer regadót fizettem, az volt a legtöbb. Most az e61re olyan 150 volt körülbelül. A többi sallang kiadás csak a szokásos...
szerk.: maga a fent említett autóra olyan 250-400 között van a regadó-függ, hogy milyen az évjárat. vagyonszerzésit így is úgyis kell fizetni, trélerezni mindenképp olcsóbb, mint lábon hozni. Külföldről érdemesebb autót venni, ott kisebb eséllyel fut bele az ember sz*rkupacba. -
urban racer
senior tag
válasz
Darko_addict #25028 üzenetére
világéletemben trélerrel hoztam be a bmwimet, amikor legmesszebbről hoztam, akkor is 100e alatt megúsztam
Lábon hozni felesleges
-
roomi
tag
válasz
Darko_addict #25028 üzenetére
Koszonom igen. Szepen csipegetem az infokat.
-
Dreamcaster
senior tag
válasz
Darko_addict #25015 üzenetére
Arra tervezték. A legvadabb BMW V8 amit gyárilag valaha hallottál.
Én hegyen lakom, (rühelellem az auto union -t), de a völgyben lehetett hallani az auto union V8 tipusjelzésű állat hangját kb 1-2 km -ről, azóta is kell egy. Imádom a az eighties -t, nagy példaképe lehetne... a márkának a mai napig. Nem pedig a kibaszott diesel. Álá E46 320d (kb. ott kezdődött ez a d buziság).
-
Darko_addict
őstag
válasz
Darko_addict #25014 üzenetére
U.i.: Ma Arad egyik plázájának a mélygarázsában láttam fehér M3 E92-t, stílusosan elegánsan festett, rendkívül szép mély hangja volt. A fickó csordogált vele, úgy morgott a kipufogó, mint amikor egy vad vadászik a prédájára és épp becserkészni készül. Feelinges.
-
Dreamcaster
senior tag
válasz
Darko_addict #25011 üzenetére
E46 -ot akarsz ami mindenre elég.
Ha C akkor M3, ha sedan, akkor 330i.
-
Dreamcaster
senior tag
válasz
Darko_addict #24994 üzenetére
Szia!
Bármire elég? Csinálj belőle DTM kasztnit, rakjál bele E60 M5 motort G-Power által jóváhagyva, az 700HP+. Na azt mondom, az elég sokra elég lenne. Persze vannak ennél sokkal elvetemültebb nem hivatalos állatok amik 1500HP+, de te nem erre gondoltál.
E46 -> M3. Az már lehagy mindenkit aki melléd áll a piros lámpánál, 99%. Ha sedan akkor 330i.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #24994 üzenetére
18d már elég 280Nm nyomaték, 20d is nagyon jól viszi
a benzines motoroknál 25i szerintem nagyon jó, persze a 170 lovas 20i se rossz ebből a szempontból -
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #24992 üzenetére
Ja, azt hittem visszaolvastál kicsit, ez a második automata BMW-m, ez e46 18dA
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
Darko_addict #24988 üzenetére
A kézi módban az a különbség, hogy te, nem pedig a kocsi választja meg a fokozatot... A rendszer ugyan az, mint ami a D-ben váltja a fokozatot. Gyorsabb sem lesz, csak parasztvakítás. Egyszer kipróbálja az ember és annyi. A 8 sebeségesnél egy "is" kimaradt. Az e90/e60 tudja a kiveszem, kézzel pakolom dolgot, de még a régi e38-as is.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #24988 üzenetére
Mondom, padlógázzal megy a kuplung tudja a dolgát
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
Darko_addict #24983 üzenetére
Csak az M(3/5, nem packet)-ekben van duplakuplungos. A mezeinél még a hagyományos váltók (a 8 sebességes) vannak csak, de lehet manuálisan is fokozatot választani használni (akkor nem vált el)
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #24983 üzenetére
hát én sosem engedem fel a gázt, ha váltok
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #24931 üzenetére
Tuti ET bibi van
-
MPowerPH
félisten
válasz
Darko_addict #24931 üzenetére
Kepekrol lejon, azert itt Neked szepen beleer a perembe a gumi oldalfala. Siman csak a rossz ET miatt van.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #24926 üzenetére
úgy 22"-ig tippelném, hogy rámegy, de nem kizárt, hogynagyobb is
a 19" felmegy e46-ra is
De ahogy a többiek mondják az ET szám számít
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
Darko_addict #24926 üzenetére
Az ET számot nézd meg, az mutatja, hogy mennyire van a középvonaltól.
Az X miatt olyan elvileg, mint a 3-asokné (ET40 körül), az 5-ösnek ET20 körül meg általában.
Az ET20 az 20 miliméterrel kijjebb van mint, az ET40, valószínűleg azért ér bele.
http://www.wheel-size.com/size/bmw/5-series/2008/#trim-525xi-eudm -
válasz
Darko_addict #24856 üzenetére
(#24856) Darko_addict Nekem a stylilng 95 a kedvenc felnim, de az csak 19 colban van, igy en nezegettem a replika 17 colosakat. Legtobb nemetorszagban keszul, es allitolag teljesen jo minoseguek.
Nem tudom, hogy mondjuk ki mit ert a rossz minoseg alatt? Hogyha padkazod, akkor szethullik? Mert a gyari is...
Szoval szerintem nyugodtan tehetsz ala replikat, nem fog kiesni alolad a kerek. Magyar utakra meg ugyis mindegy(#24858) Ck. Szerintem mi mar voltunk forumtarsak: Renault forum
En lecsereletem a Renault Megane II 1.4 kupemat egy 3.5 evvel oregebb BMW e46 320CI-re, mert mar rohadtul untam, hogy minden honapban csak a szivas volt vele.
Nem tudom, hogy szerencses vagyok-e, mert mas forumokon latom, hogy ott is vannak azert kerdesek rendesen, de eddig a kotelezo szervizeken kivul semmi mast nem kellet rakolteni. Sokkal olcsobban jovok ki, mint a Magane-nal.
Es ha beleulok, nem attol kell felnem, hogy mikor jon elo a szerviz lampa, vagy ebben mi megy tonkre benne, vagy hogy ki tudom-e nyitni a csomagtartot.Nem akarom bantani a Megane-t, elso autonak jo volt, megtanultam rajta sokmindent (foleg a szerelesrol
), de nem hasonlitanam ossze a BMW-vel.
Szoval en BIZTOSAN lecserelnem a Peugeotomat (foleg, mert dizel) egy BMW-re.
Amugy most, hogy nemet autom van, most ertem meg igazan, hogy miert szidta mindig a szerelo a Megane-t, mert miert mindig szajhuzogatva vallalta el a kocsit, es miert mondta, hogy kopogos muanyag vacak az egesz, es hogy nemetet vegyek.
Tenyleg furcsa erzes, hogy a 14 eves kocsiban minden a helyen van, es ugy kattan, fordul, tart ellen, ahogy kell.Szerk.: Ja, azt persze nem is mondom, hogy a Renaultot sehol nem akartak megvenni, ugy kellett megszabadulnom tole. Vegul szerencsem volt, egy fiatal srac elvitte, de igy 2x annyiba kerult a regi BMW... de minden Forintot megert!
-
Viszlát
addikt
válasz
Darko_addict #24856 üzenetére
Haat, azutan ami a gyarimmal tortent, az se garancia semmire ha gyari egy felni... Minden ok nelkul megrepedt, mint kiderult, ismert problema a BMW-nel, csak nem tesznek vele semmit. Nem birjak a runflat gumik terheleset ezek a felnik allitolag, ezert repedeznek.
A korrektseg jegyeben, 2010-es 5-os szeriarol van szo.
-
Eyesis
őstag
válasz
Darko_addict #24856 üzenetére
Hali,
Nekem is nagyon tetszik mondjuk az M5-os replika felni, de a lelkemre kötötték, hogy bármit, de replikát ne vegyek soha. Mivel van a piacon replika, gondolom annyira azért nem lehet szar, csak nagyobb benne a kockázat szerintem..
-
Viszlát
addikt
válasz
Darko_addict #24552 üzenetére
Abszolut csak erdekesseg szintjen foglalkoztat, par evig fuvaroztam, ott annyira belem ivodott a fogyasztas figyelese, hogy azota is boszen kalkulalgatok. Amugy ez tenyleg erdekes kerdes, hogy a kut mennyire befolyasolhatja a dolgokat. En mondjuk mindig ugyanott tankolok, ugyanannal a kutfonel, es mindig tele (65-68 liter kozott altalaban).
Ekkora kulonbsegeket fogyasztasban keptelenseg anelkul produkalni itt a szigeten, hogy ne fizetnel brutalis osszeget gyorshajtasert.
Ps: nem vettem kotekedesnek.
-
Darko_addict
őstag
válasz
Darko_addict #24552 üzenetére
U.i.: remélem nem tűntem kötözködősnek.
No offense.
-
Viszlát
addikt
válasz
Darko_addict #24550 üzenetére
Tul nagy jelentosege nincs, csupan azert volt erdekes szamomra, mert palyafutasom alatt meg nem lattam olyat, hogy a kompjuter felfele csalt volna, illetve ezidaig stabilan fel deci korul csalt lefele, ami meg akar kerekites miatt is lehetett.
-
Viszlát
addikt
válasz
Darko_addict #24548 üzenetére
Ketto egesz negy tized deciliter per szaz kilometer.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #24528 üzenetére
figyu, e46-ra 20" felmegy, szóval 22"ig bármi
mellesleg 16'" a legkisebb a 18" olyan átlagos, csak legyen lóvé gumira is. -
Möhe
addikt
válasz
Darko_addict #24530 üzenetére
Hülyén néz ki,de a téli szettet érdemes rátenni. Ha van zsé akkor a télit is nagykerékre lehet tenni.
-
Möhe
addikt
válasz
Darko_addict #24528 üzenetére
Ez kizárt hogy 12"-es, inkább 15 v 16-os szvsz
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #24425 üzenetére
Szia,
a BMW automatái tök jók, e39-ben (2004-ig ötös) 30d-ben voltak problémák.
Ha benzinest akarsz 150 ló körül, akkor az ötös kiesett, ott 170 ló alatt nincs benzines.A TC cikkében 16i és 4.4 V8 a két benzines, egyik sem 150 ló
A legjobb a 30i, az 231 lótól fölfelé.
A 2003-tól gyártott e60-at fenntartani drágább, mert az alkatrészek drágábbakHármas már alkalmasabb tud lenni e46 (2005-ig) 318 143 ló, a 20i már 170 ló
Hármas benzinesből nehéz lesz automatát találni, legalább is nekem nem sikerült, ezért lett dízel...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Tovább csúszik az Apple okosotthon hardvere
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Fujifilm X
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest