- Gaming notebook topik
- Egyelőre túlmelegszenek a Huawei új AI gyorsítói
- Szélesre tárt ablak: Teszten az LG UltraGear 45GX950A OLED monitor
- Milyen egeret válasszak?
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- SONY LCD és LED TV-k
- Sokrétű MSI monitor érkezett profi babérokra törő játékosoknak
- Egységesítené a frissítések kezelését a Microsoft
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
Casanova* #27118 üzenetére
"pl. ami gyakori. részecskeszűrő cseréje ( 300-400 ezer ft. )
stb..."
Ezt melyik mesekonyvben olvastad?
A BMW az nem egyenlo a konszernes vackokkal, mint Audi, VW, Skoda, ahol tenyleg mindennapos dolog a DPF problema... Nem jellemzo a DPF hiba, de meg csak a dugulas sem. Van akinek mar 400k km-et lehuzott a dpf, mindnen problema nelkul.
Fogyasztas teren nem kell a gyari adat, tudom, hogy az enyem mennyit eszik, es tudom, hogy a sor 6-ok mennyit zabalnak, ha az ember tolja nekik. Nemetorszagban 12 ala nem fernek be vele.Autot pedig ugy kell venni, hogy valamilyen szinten van ralatasod az eloeletere. Ha az megvan, onnan latszik, hogy mennyire figyeltek ra oda. A csappantyuk nagy valoszinuseggel mindben mar kivannak cserelve, vagy inkabb csak le van dugozva, tekintve, hogy nem huznak ki 200k km-et, es a tobbsegben mar siman van annyi. Egyebkent is maga a ledugozas nem egy koltseges dolog. Aki pedig tehetosebb volt, az megvette ra a rev. 3-as szivosort, aminel mar kikuszoboltek a csappantyu betegseget. Egyebkent ezzel felsoroltal mindent... A turbonak a vakumcsoveit, meg magat a turbocsovet kell meg cserelni 200k km korul, ami koltsegesebb mutatvany. Nekem az most lesz esedekes, a kovetkezo alkalommal sor kerul rajuk.
A mostani nagyszervizemben ket dolog lett csinalva, ami dieseles sajatossag, megpedig az EGR, szivosor pucolasa. Szivosort nem is kellett, leven majdnem uj... A masik pedig a DPF gepi regeneralasa, amit 4 ev utan tortent meg ismetelten, mert artani nem arthat. Tehat a 680k-bol vonj le 35k-t. A tobbi az egy 330i-nel is ennyibe fajna.
Turbok kimennek a vilagbol, automata valto szinten, csak vigyazni kell, es tudni kell a helyes hasznalatot. Errol jut eszembe, filozok nagyon egy hybrid turbo beepitesen. Meg nem neztem korul a piacon, de mivel meg 2 evig biztosan nalam marad az auto, igy ebbe meg beruhaznek.
Új hozzászólás Aktív témák
- FÉLÁRON! illy Francis X7.1 kapszulás kávéfőző - fehér - ÚJ! Bontatlan - 2 év garancia
- Philips Hue Play HDMI Sync Box (4K) eladó
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- FÉLÁRON! Dr.coffee H2 Automata kávéfőző - ÚJ! Bontatlan!
- iCarsoft CR Max autodiagnosztika ELADÓ
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- BESZÁMÍTÁS! 860W Fractal Design ION + 2 Platinum tápegység garanciával hibátlan működéssel
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Dell G15 5530
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged