Hirdetés
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
Láttatok már ilyet? [link] (Csak mert BMW van rajta.) Eldurran a turbó és bemegy a motorolaj a szívócsőbe, gyakorlatilag elégeti azt. Nem lehet leállítani, csak ha lefullasztja az ember.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
Gebriel #16897 üzenetére
Azért elég nagy különbség van egy 4 hengeres dízel, meg egy hathengeres benzines között...
218 lóerővel azért már szépen lép, és komolyabb a fék is, mint a 4hengeres mocikkal.
Én ezt néztem meg utoljára, az eladó nem egy szimpatikus alak, a kocsi közepes, vagy inkább az alatti. Én már lemondtam a magyar vásárlásról... -
Gebriel
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz
KaiotEch #16894 üzenetére
azzal sincs gond.
hehe ne legyetek rosszindulatuak.
Amugy meg inkább dobjáto körbe az infot nem e kell valakinek 4 15"ös vasfelni e36ra.téli játszós gumival.foglalja a helyet.
u.i.
lvatsma ujabb tesztet a 328i 2.0 biturbos mocis uj 3asról.kemény hogy átlagban 7literrel elvan közel 250 lo...
-
lorcsi
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz
lorcsi #16885 üzenetére
hát ja az m3 xarul járt de ő volt a hibás.én az 1 \\\M.et sjanálom de az javítható cirka 1 milliobol.
Azauto ujság szerint első 4 honapban 200zal nőtt a forgalomba helyezett autoink száma, mig az audié 100zal csökent.ez azt jelenti megelőztük őket.bravo bmw. a merci meg a béka seggébe lemaradva.
de ha már nem bmw az ujjak közül a fiat viaggio nagyon jol néz ki, a lambo urus brutál lesz, remélem látni majd mo.n, és a merci concept style coupé is ütős alias CLA.
-
Zewa
senior tag
válasz
MPowerPH #16884 üzenetére
Vótmán de még mindig képes mosolyt csalni az én arcomra is.
BMW Zagato: Hátulról nem gyere be igazán és a hangjától sem vagyok hanyatt esve. Nektek hogy tettszik?
lorcsi: BMW kedvelőként eléggé fáj tudomásul venni, de tény; Nagyon sok a hülye a Propelleres márkánál. Videon nem nézett rá a holttérre és kész is a baj.
Jampizás, felelőtlenül... így meg-meg esik az ilyesmi.. -
lorcsi
veterán
-
MPowerPH
félisten
Ezen sírtam, hatalmas.
Kötelező megnézni.
"Óóó...óóóóóóó, was ist das denn, ein Porsche, schön."
-
-
Zewa
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz
Gézengúz #16879 üzenetére
Plusz a teljesítményből is lecsipeget, nem is keveset.
11-12 az szerintem sok.
Viszont szép az autó, egy váltócsere után(tényleg nem nagy dolog) még mindig elég mindenre.
mod: Ma kipucoltam az autót. Bőrt leápoltam, szőnyegeket kimostam, ablakokról levakartam a téli koszt. Már nagyon ráfért.
Nem tud valaki olyan szakit, aki felnifelújítással foglalkozik? Políroztatni szeretném. Én nem merem bevállalni. -
Gézengúz
addikt
-
Davidof92
senior tag
[link] elég tetszetős, főleg hátulról
-
dragonfx
veterán
válasz
Vangelis #16871 üzenetére
nyugi eladnám, vonatkoztassunk el mennyiért, nekem se lenne 5 évig kocsim, nem hogy bmw.m...ezért is nem adom el.azért néha jo hogy van más kérdés ennyit nem ér meg amit egy évbe odafizetek érte.
...de mondjuk erről nem a németek és a bmw tehet...hanem ott a kossuth téren
-
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #16855 üzenetére
lehet 100ig jol huz.de 4 tonna te jo ég miylne futomű kerekek kellenek oda.de a mi faxnak ilyen védelem?akit meg akarnak ölni azt megölik.kap egy plszikit alulra vagy egy páncélüküllel telibeverik azt csá....
az az e36 320i.azonnali vétel.ne már uj fényezéssel simán.
mégha mocit ki is kell cserélni akkor is megéri....a képen 635i van egyértelmnű.elég a rendszámra nézni....
ma hallottam egy e39 6hengeres benyás sportkipuffla huu de fain hangja volt.olyan vőőőőőőőőő..vagy lehet vényóc volt?
-
aero.
veterán
válasz
Mr.Csizmás #16863 üzenetére
750??
Ez nem egy cápa 6-os?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Mr.Csizmás #16863 üzenetére
Erről a képről szerintem a kutya nem mondja meg.
-
Mr.Csizmás
titán
[link] őt azonosítsátok be nekem kérlek
635 vagy 750? -
Tálydi
senior tag
3 hét múlva soltvadkerten BMW találkozó, ki lesz ott?
-
Tálydi
senior tag
Ez azért durva
6,2...
-
dragonfx
veterán
nekem ez elég lenne.
-
aero.
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz
Gézengúz #16843 üzenetére
Rába Ringen lehet tudok intézni kupás Swift -et(erre rá kell kérdeznem Emerico -nal), Hungaroringen egy épített Ford Sierra XR4i 2.9l Cosworth -al lehetne menni.(ezen most cserélnek váltót, de utána használható, tavaly azzal mentem pár kört ) Gokart -ot viszont csak ki kell súlyozni, és mehet.
dragon: Egyébként a 330D otthagyott a kapaszkodón... Utána kanyarban elvérzett. Gondolom a DSC miatt, meg a béna sofőr miatt, meg a gyenge, keskeny gumik miatt. Szvsz a mostani Contik -nál soha nem volt jobb gumikkal dolgom. Tapad, piszkosul jól irányítható, főleg ha felmelegszik. A Pirelli P7 ehhez képest nulla. De ugye ezt írtam is, a kanyarsebesség nem kicsit nőtt ezekkel. Nem bántam meg a vételt.
-
Calogero
addikt
Jön a 4-es: [link]
-
Gézengúz
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #16836 üzenetére
de téged is
#16838>>hehe.hát hajrá a tiéd el is bírná jo kondiba van.1 millából meglenne.kb 250 ló nemde?
Hát jo de az a 231 ló mennyit cipel? 1800kg?:
igy érthető mér vagytok pariban.ha ő is 1500kg lenen csak nem lenne esélyed.meg ha a turbo.s fordulatszámrészt nem ahzsnálja ki bukta.
hát 330d.t hogy toltad le?az nem is nehéz.béna volt a driver
engem tuti nem..... -
Ha jól emlékszem 318-asok a benzinesek és 320-asok legtöbbje D, ritka az I. Melyikkel járnék jobban? 318 + gáz, vagy maradjak a Dieselnél? Egyelőre úgy tervezem, hogy nem fogok olyan nagyon sok km-et belerakni.
-
MPowerPH
félisten
No, egy ilyen nekem is jól jönne.
Ma egy E60 30D-vel találkoztam. Én csendes 100-al csorogtam, ez vagy 200-al jött mögöttem, meg is előzött, fékeznem kellett hogy beférjen. Nekem ennyi kb. elég, hogy beguruljak, persze nem kockáztatok egy gyökér miatt sem. Szerencsére volt jó kis szembe forgalom, meg előttünk egy lassú autó, így kicsit megfogta. Azt épp a körforgó előtt megelőztük... Aztán a körforgóban már toltam le(balfasz, csak a gázt tudja taposni, kanyarban megáll a tudománya, vagy az autója tudott csak ennyit fene tudja), természetesen ASC off-al, mert az visszafog, nem engedi táncolni a hátulját. Aztán kigyorsítás 70-ről 2.- ban, majd 3. tiltás, majd 4. tiltás és újabb körforgó, szóval elvettük. 2. -ban és 3.-ban 150-ig ráestem(el kellett vennem pöppet), utána viszont pariban voltam vele 200-ig, majd akkor elkezdtem lemaradni, ilyen 1m-t ha kaptam, ugye a fordulatszám akkor már 6000 fölött volt, kellett volna az 5.(De jó lett volna nekem is a feltöltés, akkor .) Gondolkodtam, hogy beteszem féktávon, de nem lett volna ferr a küzdelem.
Megelőzni nem tudtam volna, de pariban voltam vele. Pedig az új, 231 lovas volt biztosan, mivel facelift-es elemek voltak rajta. Ellenben a szerpentinen megettem volna uzsonnára, még ha a kapaszkodókon kicsit lassabban cammogtam volna fel. Mindig azon imádkozok, hogy Pécs felé akadjak össze egy ilyennel, de csak nem akar összejönni. Eddig egy 330D -t tudhatok magam mögött a komolyabbak közül, pechemre amikor én megyek, soha nem jönnek a komolyabb gépek, megvadult pilótákkal. Csak ilyen kis bolhák, de azokból meg túl sok van... -
-
MPowerPH
félisten
válasz
KaiotEch #16830 üzenetére
Ez semmi extra. Egyszerű chrome line, nagy felnikkel(Te is tudsz rá venni utólag bármikor ilyet) M pack az így néz ki.
Gyári szerviz felejtős. De jó tanács. Olyanhoz se vidd, aki nem tipikus BMW szaki. Sok a szakbarbár, akik csak még nagyobb gondot tudnak okozni a hozzá nem értésükkel.
Helyi szerelők felejtősek úgy általában, túl bonyolult nekik ez a fajta elektronika.
-
MPowerPH
félisten
válasz
KaiotEch #16828 üzenetére
Fotó kellene. M pack csak a külső lökösökben(esetleg futóműben), felniben, kis szárnyban(?) tér el, és a belső váltógomb és kormány az M-es. Nagyon könnyen felismerhető.
Az ajtók zárásáról. Ezekben egy úgynevezett komfort modul van, ami ezeket az apróságokat(ablakok felhúzása az autó bezárásakor pl, memóriás cumok vezérlése) vezérli. Programozni lehet, kérdés ez a funkciót alapból tudja e az E46. Ez az amit nem tudok. E46-os fórumon kell utána kérdezni.
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #16825 üzenetére
V6 biturbo, fujj, nem sz@ros VW -ről beszélünk.
Az a 450 ló a 420 hoz képest sokkal többnek fog érződni a turbok miatt. Nincs olyan, hogy várni kell a lóerőre meg a nyomatékra, hanem minden fokozaton, minden fordulaton ott lesz. Ez pályán sok sok másodperces előnyt jelent.
Meg egyébként is. E36 M3 3.2 és az E46 M3 között is alig volt lóerőben különbség.Ez annál jóval nagyobb difi, és nem a lóerő miatt ugye...
-
MPowerPH
félisten
válasz
Gebriel #16823 üzenetére
Mert a családnak arra van szüksége.
Egyébként a vezetett szervizkönyv, továbbá látszik, hogy megbecsülték az autót. Mondjuk hátrány, hogy nincs benne se idrive, se automata. Ezen a téren az első E60-as a befutó, ráadásul szintén szervizkönyves. Bár ott is csak mini képernyőd van, és szintén nincs túlextrázva. Középső felejtős, a régi, nagyon megbízhatatlan motor van benne. Szóval ha Neked fontosak a kényelmi dolgok, akkor még keresgélnék. Ha nem, akkor csak azon múlik, hogy a kombi nyújtotta plusz lehetőségek a fontosak, vagy az erősebb motor.
-
Őőő kérdés én is az E46-osokat nézegetem, de a legtöbb fekete/ezüst. De van belőle szürke ami kicsit más is olyan mintha gyárilag tuningolt is lenne. Mások a felnik is. Itt a városba már a 2. ilyet láttam az egyik sima a másik touring volt. Ezeknek van vmi külön nevük? M-Paket lenne vagy az más?
-
MPowerPH
félisten
Újra sor 6-os motort kap a BMW M3.
Nagyon helyes. Gondolom a 35i motorját alakítják át teljes mértékben.
-
-
Gebriel
veterán
válasz
Gézengúz #16808 üzenetére
Tényleg nagyon szép.
Jó ki glancolták.
Kintről hozza be a tag az autókat egyébként?[link]
"Szeretnék egy erős gépet, elfogadható fogyasztással de a lényeg a három betű BMW!"Nem tudom ennek a kritériumnak mennyire felel meg neki
Egyet értek Dragonfx-el 320i lenne szerintem a legoptimális. -
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #16806 üzenetére
hát biztonság miatt sem.azért van ismid simán nincs 300k ez szerintem a fele.
.
mondjuk másfélből nem tom milyen e46ot kap.olyan 1.6-1.7 körül már inkább.ha ezt veszsük egy ujba 250e csak egy lámpa akkro végülis egy nagyszervíz az elöző szériára 250ért kb rendben van.
-
MPowerPH
félisten
válasz
dzsumpika #16805 üzenetére
Vétel után ajánlott elvinni szervizbe(nem gyáriba), és megcsinálni az alap dolgokat. Plusz E46-nál a futómű kényes, így azt külön bevizsgáltatni, és ha gond van, akkor kompletten cseréltetni az egészet. Fékek ugyan ez. Megnézni a tárcsákat, és ha kopottabbak a kelleténél, cserélni. Ez hopp 300k így kb, de lesz egy olyan autód, amihez már ilyen téren nem kell hozzányúlni többet. Meg érzésre sem mind1.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bluetooth hangszórók
- Házimozi belépő szinten
- Tőzsde és gazdaság
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- The First Berserker: Khazan
- További aktív témák...
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Xiaomi Redmi Note 8T 64GB Kék / Új akkuval / normál állapotban / 12 hónap jótálással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 Gen3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 14" WUXGA I MAGYAR I W11 I NBD Gar!
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ) dokkoló
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i7-4GEN I 8GB I 512SSD I NVIDIA I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest