Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    válasz csaszi75 #50162 üzenetére

    Telekomtól vásárolt, de független a készülék.
    Ugyan az a Telekomos SIM kártya lett beletéve, ami korábban a 13T -ben volt.
    Már volt benne másik Telekomos SIM és Yetteles SIM is. Mindkettővel tökéletesen felcsatlakozik az RCS -re, ugyan azzal a Google fiókkal.Ahogy visszakerül az én eSIM -es számom, azonnal beragad a Beállítás résznél.
    Egyébként már mindenféle reset volt (amit javasoltál az is), gyári visszaállítás is.
    Pont ezért egyszerűen nem értem a dolgot. Az egyetlen felvetésem az, hogy a telefonszámom, vagy az ahhoz párosult valamilyen belső azonosító a Google rendszerében beragatt, vagy valamilyen tiltás alá került, ezért nem megy végbe a hitelesítés. De a Google nem hajlandó többet érdemben foglalkozni a problémával csak leráznak sablon megoldási javaslatokkal. De mivel csak az én számommal van gond, ezért simán elképzelhető szolgáltatói oldalról is valamilyen belső hiba, de ők is annyival leráznak, hogy a "technikus" nem lát hibát. Konrétan hibajegyet sem tudnak felvenni rá, mert nincs olyan, hogy RCS hiba csak SMS. :DDD

    #50161Viktor0610
    Köszönöm neked is a választ. 100% -hogy nem magával a készülékkel van a probléma, sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák