Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89
#12187
üzenetére
Szétszedtem a billentyűt de nem találtam semmi fizikailag gondot okozó dolgoz. Amúgy mint az kicsit hosszasabb nyomkodás során derült az F5 F6 F7 se jó. Leszedtem a gombot a kis műanyag tartó "bakot" és a kis gumi részt s. Ha így összezártam a megfelelő részt akkor se érzékelte szóval szerintem valamiért csak úgy meghalt a billentyű.
-
erdoke
titán
válasz
sanzi89
#12185
üzenetére
Az első problémát talán a BIOS-ban matatással tudod orvosolni.
A második attól függ, milyen típusú billentyűzet van a notin. Ha a hagyományos, "kisszékes" vagy késes gombok, akkor valószínűleg alászorult valami. Nekem egyszer egy 1 Ft-os érme okozott bénulást a körülötte (ill. felette) levő 4 gombon. A tiéd alá esetleg fogpiszkáló szorult, tekintve a szóban forgó gombok hosszanti irányultságát.
-
creed30
aktív tag
válasz
sanzi89
#10665
üzenetére
Örömmel olvastam az általad írtakat,mivel úgy néz ki én is egy asus notebook mellett teszem le a voksom

iponnál néztem ki egyet,közben már leveleztem is velük a futárszolgálatos garanciával kapcsolatban,ők is megnyugtató választ adtak.
Úgy néz ki nyugodt szívvel merek majd asus notebookot rendelni a netről.
még annyit ha valakinek van tapasztalata az AMD-s Asus notikról az írjon,köszi!

-
ntomka
nagyúr
válasz
sanzi89
#10676
üzenetére
Pontosan ilyen, csak a noti szűk keretei miatt nem hardveres, hanem a winchesterre telepített rendszerként jelenik meg egy külön partíción, amit a bios közvetlenül tud indítani ha engedélyezzük benne. Számomra az előbbi miatt azonnal funkció vesztett dologgá vált, ezért is töröltem.
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89
#10487
üzenetére
Megy szervízbe a noti.
Valakinek van arról bármilyen infója, hogy milyen jogszabályok vonatkoznak a szervízre? Gondolok itt arra mennyi ideig lehet szervízben, milyen tájékoztató információkat kell közölniük, a szervízben töltött idő pluszba hozzáadódik-e a garanciához, milyen feltételek mellett lehet esetleg komplett gépcserét kérni, stb.
Csak tapogatózok a sötétben, ennek a fényében írtam a fentieket. Sokat segítene, ha valaki tudna némi információval szolgálni.
Köszönöm!

-
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89
#7887
üzenetére
Beszéltem az ügyfélszolgálattal, ahol adtak egy linket amin be tudom jelenteni a hibát. Ez a link a www.asus.hu/erema . Jelen pillanatban ezen oldalon egy "
Elnézést kérünk!
Az oldalon épp karbantartási munkákat végzünk, kérjük, térjen vissza később! "
szöveg fogad. Hol tudnám bejelenteni a hibát, hogy jöjjön futár a notiért és megcsinálják?
Üdv. sanzi
-
válasz
sanzi89
#6582
üzenetére
melyik része lötyög pontosan? a felnyitás/lezárás irányában? a képek elég homályosak, de elvileg maximum két rögzítési pont lehetséges; a tengely folytatása, ami a kijelző fedlapjába megy be, az megy át lapos formába, és abba mennek bele a csavarok, amik a fedlaphoz rögzítik a tengelyt, valamint ha a tengelyt tartó bak nem fix, akkor alulról/belülről azt is fogja csavar.
-
válasz
sanzi89
#6580
üzenetére
vagy csak kilazultak a csavarok, vagy esetleg a menet is kikopott/megszakadt rajtuk! előbbinél húzd meg a csavarokat, utóbbi esetben csavar csere, vagy ha a karban (anya) is sérült a menet, akkor eggyel nagyobb menetet kell fúrni bele, és a lapban is felfúrni az eggyel nagyobb méretű csavarhoz a furatot, valamint eggyel nagyobb csavart bele és kész!
-
ML320
senior tag
válasz
sanzi89
#5355
üzenetére
Igen

A gép alján külön eltávolítható "ablakok" vannak. Valahol csak két csavar, és lejön a fedlap, valahol 5-7 csavarral egy nagyobb fedél is lehet. A RAM jelezve van, domború nyomat van azon a részen. Ugyanígy jelzik a HDD-t is.
A csavarok eltávolítása után ki kell pattintani a fedelet. Ezt megint ésszel és jóérzéssel simán meg lehet tenni.Ahogy Rejtő klasszikus párbeszéde is mutatja:
- Tud repülőgépet vezetni?
- Nem tudom. Még nem próbáltam. -
ML320
senior tag
válasz
sanzi89
#5350
üzenetére
Plombát nem használnak, csak maximum matricát, ami a RAM fedelét és esetleg egy rögzítő csavarhelyet takar. Bővített gépek esetében én eddig visszaállítottam az orig állapotot, és úgy küldtem fel. Nem volt negatív visszajelzés. A garancia amúgy egyértelműen nem terjed ki a felhasználó által beszerelt eszközökre, illetve a hibás beszerelés vagy hibás eszköz okozta károkra.
Ésszel kell szétszedni, ne roncsold a fejet, és ne tépd bele a csavart
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Vírusirtó topic
- Spórolós topik
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Windows 10
- Beárazták a Nubia Z80 Ultra európai verzióját
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- HIBÁS GAMER asus rog strix 18col i7-13gen ddr5 2xNvMe RTX 4060 HIBÁS kérlek olvasd el a leirást
- ASUS ROG Strix G614FR-S5178 Volt Green - 3 év garancia - GYÁRI, MAKULÁTLAN ÁLLAPOT!!
- Dell Inspiron 14 5401 / i5-1035G1 / 8gb ddr4 / 500gb nvme ssd / jó akku/ magyar bill. / töltő
- HP ZBook Fury 15 G8 -i7 11850H/32GB/1TB SSD/RTX A3000
- MSI Cyborg 15 A13VF-862 RTX 4060 8GB / i7-13620H / 16GB DDR5 / 512GB SSD / Garancia
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090 - 3 év garancia
- XBOX Series X 1TB // Számla+Garancia //
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 12700E / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1 TB SSD
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3913, 100% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi Pad SE 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő









Pyttawrx

