Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csubbaka

    tag

    Csak egy kis garanciális szerviztapasztalat:
    - 06.16. vasárnap jeleztem a FixDirect felé, hogy a notimon (ASUS K53TA) mindkét kijelzőtartó zsanér törött.
    - 06.17. hétfőn kaptam az RMA értesítés amivel megrendelhettem a futárt (gyorsan meg is rendeltem :K ).
    - 06.18. kedden reggel visszaállítottam a gépet eredeti állapotába és becsomagoltam, délután a GLS elszállította a gépet.
    - 06.19. szerdán beérkezett a noti a szervizbe.
    - 06.20. csütörtökön a szerviz megkezdte a javítást.
    - 06.21. péntek reggel jött egy email miszerint a javítás befejeződött (na gondoltam legalább hétfőn már lesz gépem, tévedtem :K )
    - 06.21. péntek délután már a kezemben is volt a gép, patentül megjavítva :Y

Új hozzászólás Aktív témák