- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Forrmell.enn
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- SSD kibeszélő
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Tankblock #7121 üzenetére
Mi a különbség ez:
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
strand_t * pStrand = &STRANDS[i];
rainbow(pStrand, 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(pStrand);
}
}...és ez között?
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
rainbow(&STRANDS[i], 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(&STRANDS[i]);
}
}
szerk: semmi... Eredetileg jelölő nélkül értettem, hogy aztán leesett, hogy mint változó értelmetlen volna aSTRANDS[i]
. Azt leszámítva, hogy jelölőket kell átadni a függvényeknek.Miközben írtam a válaszom jött egy felismerés:
két példány létrehozásához jön jól egy objektumnál, ha a teljesen azonos paramétereknek két eltérő memóriaterületet tudunk linkelni. Szóval a régi dilemmámat lehet feloldani így ha jól értem, amikor változókból próbáltam létrehozni több példányt: pl buffer1[], buffer2[] és e helyett lehet ugyanazt a buffer[] változónevet használni pointer-ként, egy amolyan shift register módon. Ez a gondolatmenet nagyjából köszönőviszonyban van a valósággal?Vmint az RMT külön lefoglalt ram területekről dolgozik. Értem. Ha erre céloztál. Ez lesz a puffer szerintem, az viszont külön téma a library-ben:
// Pack pixels into transmission buffer
if (ledParams.bytesPerPixel == 3) {
for (uint16_t i = 0; i < pStrand->numPixels; i++) {
// Color order is translated from RGB to GRB
pState->buf_data[0 + i * 3] = pStrand->pixels[i].g;
pState->buf_data[1 + i * 3] = pStrand->pixels[i].r;
pState->buf_data[2 + i * 3] = pStrand->pixels[i].b;
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Autós topik
- Kempingezés és sátrazás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Parkside szerszám kibeszélő
- Forrmell.enn
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ! AMD Brutál Gamer Konfig ! 9800X3D / 7900XTX ( RITKASÁG ) 32Gb RAM 32Colos ROG Monitor
- Gamer Billentyűzet Akció ! Steelseries, Razer, Logitech, Corsair - Számlával, Garanciával, Ár alatt!
- Újszerű Lenovo,15,6"FullHd IPS,Ryzen 5(8x3,7Ghz)VEGA 8 VGA,12-20GB RAM,SSD+HDD
- Hálózati rendszermérnök és IT rendszerüzemeltetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 4080 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged