- Milyen TV-t vegyek?
- iPad topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rekordokra vágyik! Kezünkben az Asus ROG Matrix GeForce RTX 5090
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali fotós kérdések órája
-
PROHARDVER!
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sehol senki nem ajánlotta az Archot kezdőknek. De, csak most lusta vagyok előkeresni.
Egyébként lehet Manjaro-val jobban is járnál, az is Arch alap, de felhasználóbarátabb
Minden működik ezen a klónon is a második telepítés óta, a másik topikban írtam is, hogy 8 sec alatt van a totál bootidőm, most már ugyanott vagyok, mint ha bármilyen disztrót telepítettem volna. Mindig elfelejted, hogy kezdő vagyok, de nem abszolút kezdő.
Manjaroval ugyanott lennék, mint a többi telezsúfolt disztróval, pont az a célom, hogy alap legyen, majd felrakosgatom, amit használni kell rajta, ill. már minden meg is van. Talán a Caprine-t raktam fel pluszban, más nem kell, ezek a 100-as scriptek felrakták a legszükségesebbeket. A systemd-analyze blame 2.492s-sel zárul, mit akarjak még?(#5045) berojocy Ha ennyire applet-mániás vagy, akkor Cinnamont rakjál fel, abban az a legjobb. szerintem
Új hozzászólás Aktív témák
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
- Milyen TV-t vegyek?
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Medence topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- iPad topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!