- Milyen processzort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Új tablettel készül a HMD
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yag
tag
válasz citkar #131471 üzenetére
Ó, szerintem mi voltunk a legtöbbet telefonáló érdeklődő a kereskedésükben.
Mindeközben abban a hitben voltam, hogy egy "gyakorlott" bolttal van dolgunk aki pontosan tudja mi a helyzet ilyenkor. Persze utólag már gondolom hogy képben voltak mivel minden alkalommal amikor "vertük az asztalt" telefonon, megnyugtattak minket, hogy .... már folyamatban van a dolog ... A szerelő már megnézte, még megpróbálja .... már felhívtuk a gyártót, ....... már elküldtük, ......... már odarét, ........ kicseng ..... nem veszi fel senki ..... várjuk a gyártó válaszát ... már úton van Magyarország felé, ..... hamarosan kiér a vámról ... a héten a boltban lesz, a jövhéten postázzuk. stb-stb mondatok a telefonban. Köszi.Értem én, hogy többet nem tehet az ember mint érdeklődik. Azt is értem, hogy nem kötelező csere telefont adni.
Ennyi erővel azt is mondhatták volna, hogy : Hát kérem. Ez úgy tűnik gyári hibás. Visszaküldjük a feladónak de ez eltart majd egy ideig. Mondjuk úgy legalább három hónapot. Kéri ? Igen ? Nem ? Adjuk vissza az árát ? .... persze így utólag könnyű okosnak lenni. A telefonhoz sem ragaszkodtunk volna, jönnek-mennek.Időhúzás volt ? Szerintem igen. A pénzvisszafizetős dolog játszott ? Folyamatosan azt éreztették velünk, hogy hamarosan megoldódik a dolog, de csak az idő telt. Megjavították ? Nem. A gyár cserélte ki a telefont ? Igen. A bolt passzolta a felelőséget ? Szerintem igen, mivel saját kontóra ezt maga is megtehette volna. Kicseréli a telefont és majd ő meg visszakapja. Én használom egészséggel és még örömömben másnak is elmesélem, milyen segítőkészek voltak.
Tanulság számomra, hogy a Magyarországi garancia akár 6-12 hónap .. kb ennyit ér egy MO.-i viszonteladónál.
Szerény véleményem : Legtöbb Magyar garancia jelentős része csak illúzió és az esetek 90-95%-ában ki sem derül mennyire, mivel a telefon jól működik és nincs reklamáció. Amikor meg igen akkor csak lesünk, hogy a pénzünkért szinte semmit nem kapunk nem hogy telefon, amit viszont minden nap használ az ember és a hiánya eléggé megérződik.“Aki el akar érni valamit, az módszert keres, aki nem, az kifogást!” (LeEco LeRee L3)