Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz rocket #7759 üzenetére

    "sot lehet az lesz, mint anno a tesszallacio kapcsan, hogy elsore jobbat alkotott az NV, mint az AMD sokadjara"

    Ja, emlékszem. A város alatt a láthatatlan óceánt kellett szénné tesszelálni az útszéli, betontömbökkel együtt, hogy ebből durván 30% előnye lehessen a GTX480/580-aknak az 5800-as Radeonokhoz képest. :C
    Arra próbálok célozni, hogy olyasmiből tettek bele rengeteget, aminek az égvilágon semmi értelme nem volt, se akkor, se azóta.

    Másfelől, egy jó általános architektúrát preempicóval és minden jósággal tervezni azért "kicsit" bonyolultabb projekt, mint pár extra geometriai motort hozzácsapni. Szóval azért a Pascal-nál ne igyunk előre a medve bőrére. Kicsit sok ott a buktató, első HBM, vatta új gyártástechnológia a fizika határain, új architektúra.... Ezek külön külön is buktathatják az egészet, hát még együtt.... :N
    Az AMD részéről pedig már ott lesz a tapasztalat a HBM-el, a jó architektúrával, csak a gyártástechnológiát kell átvinni a következő lépcsőre.

  • sayinpety

    tag

    válasz rocket #7759 üzenetére

    Nem lehet optimalizalni multiplatform jatekot konzoltol fuggetlenul. Nem eri meg fuggetlen technologiakat fejleszteni.
    Xenos micorarch jelentosen kulonbozott az AMD Terascale micorarchtol.

    Miert nem fekszik Maxwellnek? Sajat engine avg. 18%ot gyorsul tole. Elnezest, nem ertem miert koltene nVidia penzt a gyorsulas letiltasaert. Miert vennem el a gyorsulast? Sok Geforce vasarlo nem orulne neki.

    Nem ertem mi koze a Pascalnak async shader eleresehez. Async shader nincs micorarchhoz kotve.

    Nem ertem miert kell GCNre valtani. Geforcera is optimalizalunk.

    A kiadoknak multiplatform reszesedes miatt GCN a fokusz. Erre epul ket console. Jovore harom console. PC eladas tul keves, hogy beleszoljon a dontesbe. Sok PC port nem letezne console portok nelkul.

Új hozzászólás Aktív témák