Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz T.Peter #48972 üzenetére

    Szerintem a legtöbben kiegyeznének a LOD pop-pal, mert az sokkal jobb, mint az akadozás, illetve nem csak 50fps-t lehet elérni egy 9800X3D procival bizonyos helyeken, mint például a Stalker 2-ben, ahol egyébként szintén látható a pop in, azóta picit reszeltek rajta. Az Avatar esetén a 120fps is elérhető.

    Jelenleg az UE5 úgy áll, mintha fordítva csinálnák a dolgokat, mint egy belsős engine esetén. UE5-be minden fícsört belepakoltak optimalizálás nélkül és most optimalizálnak. Ez tisztán látszik, hogy minden egyes verzióban célként van megjelölve a Lumen / Virtual Shadow Maps és HWRT optimalizálás, valamint a Render Thread Parallelization. Belsős motorokba akkor pakolnak be valamit, ha már optimálisan megírták. Én ezt látom, főleg, hogy te is említetted hogy a Snowdrop esetén: "A kiforrottsag johet amiatt, mert pl a regi lod alapu megoldast hasznaljak."

    Sok lesz az offom, úgyhogy én hátrébb húzódok most, de szerintem azért megbeszéltük nagyrészt :)

Új hozzászólás Aktív témák