Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
"Az AMD eljárása, szellemi terméke, pont ugyan úgy ki vagy szolgáltatva a döntéseiknek a jövőben és a jelenben és az általuk nyújtott minőségnek és szolgáltatásnak."
Ezek szerint azt sem tudod, mit jelent az, hogy open source?Nem is baj, csak akkor nem kellene butaságokat állítani, mintha tudnád....
A lényeg itt az, hogy mivel szabadon elérhető, beépíthető és módosítható a forráskód, így a fejlesztő teljes szabadsággal alakíthat rajta, illetve teljes mértékben a kontrollja alatt marad a működés, amibe az AMD-nek, mint az eredeti kód szerzőjének semmiféle beleszólása, vagy ráhatása nincs, és nem is lehet. Világosan le van írva a néhány soros licenszben: [link] .
Ahol te, mint fejlesztő totálisan ki vagy szolgáltatva, az éppen a DLSS, mivel akár kívülről a driver is cserélgetheti a futó kódot az alkalmazásod lába alatt, és egy jópár, a többszáz soros DLSS licenszből fakadó kötelezettséget is kapsz a nyakadba, mert ugye ennek a használata licensz köteles is!
Pl. jogot adsz az Nv-nek, hogy a te appoddal reklámozzák magukat.Képzeld el ezt mondjuk egy AMD-exkluzív címnél, és csodálkoztok, hogy ebből nem kérnek...
Le van világosan írva, bár nem olyan szép elegáns, rövid szöveg, mint az FSR-é: [link] .A versenyt alapvetően jó dolognak tartom, nyilván, ugyanakkor ennek a szabványok betartásával kellene megvalósulnia. A végfelhasználónak is ez lenne az érdeke, nem az, hogy a zárt, gyártóspecifikus technológiával egy hajszállal kevésbé rossz képminőséget kap.
Minél több ilyen különutas, ráadásul zárt megoldás kap teret a szabványok kárára, a piacnak annál rosszabb. Ezek éppen a versenyt korlátozzák. Az RT, amit felhoztál azért is jó példa, mert bár az Nv képességeire lett szabva az API, de legalább lett szabvány. Így pedig lett verseny és a fejlesztőknek sem kell kétszer dolgoznia vele.#47072 keIdor : Tény, vannak nagyon rossz TAA implementációk, plusz a DLSS része lehet élesítés is. De ilyenkor nem feltétlen a DLSS-t kellene követelni, hanem egy szép TAA implementációt, esetleg (lehetőleg szabványos
) élesítő szűrő beépítését.
Ez egyébként nagyon tetszik a készülő FSR3-ban, hogy lehet kapcsolgatni a funkciókat, ha jól értettem. Felskálázás legyen vagy csak natív AA + élesítés, legyen-e fake frame generátor.
Persze, a natív AA-t már tudta az FSR2 is (opcionálisan), vagy a DLSS DLAA néven.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3452
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG CHIEFTEC 700W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest