Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ettől még működni fog az RT a mostani RT-s kártyákon, csak nem úgy ahogy most. De az igaz, hogy a DXR 1.0 és 1.1 egy zsákutca. A DXR 1.0 azért, mert túl sok dinamikus bekötést igényel, és emiatt lassú, míg a DXR 1.1 azért, mert nem kompatibilis a működési elve olyan potenciális jövőbeli hardveres fejlesztésekkel, mint a másodlagos sugarak koherenciájának biztosítása. A traversal shader egyébként egyik zsákutcára sem megoldás. Ez abban segít, hogy ha RT-t raknak a játékba, és nem csak marhára limitált távolságig lövik a sugarakat, akkor az RT VRAM-igénye ne legyen 2-3 GB, ami ma is előfordul a távolra számolós RT-s játékokban, mint például a Godfall. Ha azt átrakják traversal shaderre, akkor ez a VRAM-igény 0,5-1 GB közé csökken, ami azért nem mindegy. Ez most a legégetőbb probléma. De a DXR 1.0 és 1.1 problémáit ez sem kezeli, ahhoz egy harmadikféle irány kell. Na most a Microsoft dönthet úgy, hogy csinál egy új irányt, vagy megpróbálja erősen kombinálhatóra módosítani a DXR 1.0-t és 1.1-et. Utóbbi esetben nem kell új specifikáció, és úgy működhetne a dolog, hogy a másodlagos sugarakkal dolgozó lövéseket DXR 1.0-ban, míg a csak elsődlegessel dolgozókat DXR 1.1-ben alkalmaznák. Itt kihasználnák, hogy az elsődleges sugarak alapból koherensek.
Szerintem amúgy ez még évekig útkeresés lesz, de ettől tesztelni lehet.Érdemes amúgy az Intelnek megnézni ezt a konstrukcióját: [link] - nem megoldás mindenre, de a DXR legégetőbb bajait kezeli. Oldalt van egy videó, amiben az előadás megtekinthető, és nagyon jól érthetően elmagyarázzák. Erre lesz jó amúgy a traversal shader.
#43298 b. : Az EVGA-nak az a gondja, hogy az Intel már nem az elsődleges gaming választás a prociban. Ezt le kell reagálni, mert ha megnézed a DIY eladásokat a procinál, akkor azt gaming szinten a Zen 3 uralja le, nem a rakétató. Ez az EVGA-nak azért baj, mert kevesebb lesz az igény az inteles alaplapjaira, hiszen ha már eleve nem veszik meg a szükséges procit, akkor hova adnák el a legyártott termékeiket ugye...
-
És akkor sem volt igazad és most sincs.
Nem Nvidia féle RT, hanem DXR ,szabványos Microsoft raytracing.
Az is egy szabvány, azért fut AMD kártyákon is.
A traversal shaderre és a most bejövő fejlesztésekről írta Abu amit írt.
A Raytracing folyamatosan fejlődni fog. Ez is egy állomás lesz . Ennyi erővel soha ne teszteljük semmit mert 1-2 év múlva jön egy újabb lépcső. csak úgy mint az FSR és a DLSS jelenlegi verzióit se teszteljük....
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Eladó ASUS Phoenix GTX 1660 OC 6GB (PH-GTX1660-O6G)
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RTX 5070Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RX 9070 XT 16GB Videokrátya! Bemutató darab!
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Samsung Galaxy A5 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest