Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz HSM #37838 üzenetére

    Figyelj leírtam tegnap hogy a Resident evil 2 nél nem így működik. Abu leírta neked az előbb,hogy még nem működik mert nem tudták megcsinálni a megjelenésre. A demo sem így működik még. Tehát innentől ha ezt nem tudod felfogni, nem tudok veled mit kezdeni, veheted arcosodásnak is, de ez elég fekete fehér, nem nehéz megérteni, hogy jelenleg High textúra beállítást tudsz benne engedélyezni amit már 0.25 GB textúra blokkonál( ez nem fiktív ez a játék beállításainál elérhető, te is láthatod) enged a játék, ehhez egy 8 GB kártya overkill. 2 GB blokkal is tökéletes lesz, ha esetleg később bejön egy Ultra textúra blokk, . Ha esetleg ezt 4 GB nál fogja engedni akkor elképzelhetőnek tartom a HBCC szerepét, de ez AMD-s játékokban fordulhat elő, ugye hogy hátráltassuk konkurenciát ne 2x2 Gb blokkban dolgozzunk hanem 1x 4 GB vagy 1 x8 GB legyen mert a HBCC... A legtöbb fejlesztő stúdió 0.5- 1 esetleg 2 GB allokációkkal dolgozik maximum, még a legszebb játékoknál is

    Abu85 : A piac kb 20 % -t kitevő gyártó a 20 % nak az 5 % -t kitevő kártyáival ami HBCC képes magára optimalizáltat egy textúra pakkot, amit be lehetne tetetni ugyan úgy 1-2 GB allokációba is és köszönjük meg a fejlesztőknek, hogy a PC piacon döntő többségben lévő kártyákon amik 8 GB vagy alatti többségben vannak( legyen az radeon vagy nvidia) hogy engedélyezik a high beállítást. mondjuk egy RTX 2080 vagy egy RX 390X kártyán.... - nem gondolod komolyan.

Új hozzászólás Aktív témák