Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
nagyúr
válasz
cskamacska
#31416
üzenetére
Rombolhatóságra nekem az etalon a Red Faction Guerilla. Többjátékos módban is ugyan úgy működik, csak a talajt nem lehet szétszedni a pályákon. Konkrétan mindent szét lehet pusztítani, pl. egyik pályán egy hatalmas híd köti össze a pálya két felét, de ha téged zavar, akkor szép lassan lerombolhatod. Teljes épületeket, tornyokat pusztíthatsz el. Igen, ha a torony beledől az épületbe, akkor az épületet is pusztítja.
És ezt 2009-ben már megoldották.
-
Yutani
nagyúr
válasz
cskamacska
#31416
üzenetére
A rombolhatóságnak akkor van értelme, ha a játékban dramaturgiai szerepe van, nem csak öncélú feature. Ehhez többet kéne gondolkodni a fejlesztőknek, hogyan tudnák megfelelően alkalmazni, és manapság nem biztos, hogy van arra vonatozóan idejük, szándékuk, akármilyük.
A HSA érdekes dolog volt leírva papíron, én is érdeklődve figyeltem, de mivel nem nagyon kezdett neki senki a komolyabb fejlesztésnek, így elhalt. (Bár Abu szerint nem, lásd fentebb). Lehet, hogy néhány év múlva életre kap, ha majd lesz a támogató hardvereknek olyan piaci penetrációja, amire azt mondják a pénzemberek, érdemes lesz innentől foglalkozni vele. Mert nem az egyszeri fejlesztő mondja majd meg, hanem aki azt a fejlesztőt fizeti. Szerintem.

-
Raymond
titán
válasz
cskamacska
#31416
üzenetére
A rombolhatosagnak nem technikai akadalya van hanem inkabb a jatekmenetbeli problemak esetleg lenyegtelenseg az oka. Gyakorlatilag nem sok ertelme van a multi lovoldozosben amit az emlitett BFBC2-ben vagy epp a BF3/BF4-ben is lathatsz. A kor elejen azonal odamennek neheztuzersegel es a rombolhato epuleteket teljesen szetlovik. Igy az egesz "rombolhatosag"-bol talan 5 percig latsz valamit egy 20-30+ perces korbol.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska
#31416
üzenetére
A rombolhatóság most is jöhetne mainstreambe. Két dolog tartja igazán vissza. Egyrészt az Intel nem nagyon rakott pénzt a Havok újabb moduljainak PC-re portolásába, így sok régebbi fejlesztés még mindig PS4/X1 only. Másrészt, ahogy korábban is mondtam a rombolhatóságnál az AI beragadása komoly problémaforrás, és ezt rendkívül nehéz jól kezelni. Emiatt is gondolkodik a Microsoft a fizika szempontjából inkább a felhős megoldáson.
Az AI igazából már nem akkora probléma. Az explicit API-kkal rengeteg munka került le a CPU-ról, így egyre több erőforrás fogható be erre is. A GPU-s útkeresés persze egyfajta mass-AI-ra nem rossz, de itt teljesen reális megoldás lenne az aszinkron compute is, és az így számolt adat az n+1 frame-ben megjelenne.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 PURE OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- ROG Strix GeForce RTX 3090 OC Edition 24GB GDDR6X
- ASUS RTX 5090 32GB GDDR7 ROG ASTRAL OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- Sapphire Pulse 6800XT 16Gb Kitűnő! Ingyen posta!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- 0perces! Samsung Galaxy Book5 Pro 360 2in1 Core Ultra 7 256V 16GB 2TB 16" WQXGA+ AMOLED TOUCH 1évgar
- S. Mario PC! Hogy fusson a Super Mario! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



