- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED monitor topic
- OLED TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- SSD kibeszélő
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Raggie
#24762
üzenetére
De attól még mert a fejlesztők java része pancser attól még nem kellene azt mondani
Ez se igaz ám.Erőforrások, határidők, célok, lehetőségek... a játékok válaszidő varianciára érzékeny valósidejű rendszerek, fixált HW konzolokon kívül nincs, tetejében jönnek a nyalánkságok, mint a hálózat vagy a VR. Meg alapvetően azt se feledd el, hogy az is csak egy fejlesztői munka.
Régebben kevesebb játék jött esetleg ki de azok minőségibb kóddal rendelkeztek. Legalábbis nekem ez a benyomásom.
Ehhez először is definiálnunk kéne, hogy mit értünk kód minőség alatt. Sok sikert hozzá, kurrens szakirodalomban voltak erre próbálkozások, de láttam mindent Platón szépségideájától (mondjuk az egy tényleg mindenre használható modell) 20-30változós gyakorlatban használhatatlan attribútomtömbbig. LoC könnyen mérhető, de az is lehet minden párszáz sor/óra és 1 sor / nap között domaintól függően.Ami történt, hogy elszálltak a költségek. Úgy 2000től beindult egy feature creep, gyakorlatilag egy akkori AAAs játékot egy indie stúdió össze tud rakni (nekem a Magnetic: Cage Closed volt hatalmas meglepetés ilyen szempontból pár éve), platformer szinten pedig ennél is durvább a helyzet (egy csapatnyi elsőéves 10 hét alatt egész korrekt dolgokat össze tud hozni). Vagy ott a Surgeon Simulator, annak egy hétvégés gamejam végére már működő prototípusa volt.
Nézd meg a Deus Ex: Mankind Divided. Nézd meg a textúráit. Aztán nézd meg közvetlenül utána a Human Revolutiont. Ami 5 éve a csúcs volt. Az MD után ronda és kidolgozatlannak tűnik. Ugyanez igaz a Dishonored 1 és 2 viszonyára, pedig a Dishonored 1 az egyik legrészletesebb UE3 motoros játék volt.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Hálózati / IP kamera
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED monitor topic
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- OLED TV topic
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kiadta Sam Altman a parancsot: bajban a ChatGPT!
- Jövedelem
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Bontatlan iPhone 15 (128 GB) (rendelhető)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- 157 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ / 8/256GB / Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



