Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz HSM #24194 üzenetére

    És mit tett le az AMD az új API terjedése érdekében? Miért nem ontotta magából a működő fullos Mantle -> DX12 demokat, bencheket, játszható sceneket stb, ami el se indul kb NV hardveren...

    Kb csak egy gagyi bughalmaz BF patch jött annak idején... aztán nagynehezen megszülték a 2009-es játékok által is megalázott Asses of Fingularity-t. Nem jelezték előre, hogy nem is olyan könnyű összehozni egy új API-s játékot 2015-re kb... ? Persze az NV meg a piac, meg a userek hibája, hogy nem terjedt az új API... aki nem szopta be a meséket, az mind jól tudta, hogy nem lesz egyszerű a váltás és maradunk még sokáig a biztonságos DX11-en.

    Most 2017 lesz hamarosan, és még mindig nagyon kevés a meggyőző eredmény, hiába akar a PH átállni tesztcsomaggal. A jóslatoknál is rosszabb a felhozatal.

    Még mindig nincs olyan álleejtős techdemo amire azt mondom frankó. (NV (lol) hozta azt a szexi DX12 boszorkányt tavaly :) )

  • Loha

    veterán

    válasz HSM #24194 üzenetére

    Nem volt túltervezve a Fermi, csak egyszerre akartak jó teljesítményt általános számításokban és grafikában is. Csak a teljesítményre koncentráltak és nem figyeltek a hatékonyságra.

    Az AMD akkori csak grafikára kihegyezett GPUi ellen ez hosszú távon nem volt versenyképes, ezt akkor ott az NV-nál felismerték és változtattak, ebből lett a Kepler, miközben az AMD meg nekiállt a "Fermi 2" -nek konkurenciát tervezni, ebből lett a GCN, mert nem ismerték fel az AMD-nél, hogy pont a jó úton jártak addig...

Új hozzászólás Aktív témák