Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zack #2356 üzenetére

    Erre való a GameWorks, hogy a fejlesztő ezt használja és ne az Xbox One shadereit hozza át PC-re. És ez eléggé egyértelmű koncepció, mert más lehetőségük annyira nincs. Az oké, hogy a Microsoft arra buzdít, hogy ott az Xbox One arra kell DX12 rendert írni és az jó PC-re, de ez nem optimális. Szóval kell PC-re optimalizálni. A Microsoft is egy manipulatív cég. Nekik szuper lesz, hogy az Xbox One kódja sok PC-n nem fut hatékonyan, hát mit fog venni a user? ... konzolt. Persze, hogy azt mondják, hogy nem kell optimalizálni, mert kompatibilis, illetve csak pár extra sor és fut. ;]

    Az NV-nek a problémát egyedül a gyártói partnerprogramokban nem résztvevő stúdiók jelentik. Ők sehonnan sem tudják majd megszerezni az optimalizáláshoz szükséges információkat. Lásd Ryse.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák