Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #22371 üzenetére
Írtam korábban, hogy az AGS 4.0 DX12 alatt még nem működik. A Vulkan egyszerű, mert a Khronos a shader fordításra nagyon jó struktúrát alakított ki a SPIR-V-vel. Ezt az IR-t ki lehet egészíteni, vagyis pusztán a rendszer alapvető fordítóinfrastruktúráját használva lehet egyedi függvényeket beletenni. A DirectX alatt a D3BC nem kiterjeszthető, vagyis ahhoz, hogy ott működjön egy ilyen rendszer mellé kell építeni egy alternatív fordítóinfrastruktúrát , ami megkerüli az fxc-t. A nehézséget az adja, hogy a rendszernek egy helyett két fordító biztosítja a shader programot, és ezt össze kell hangolni. Emiatt nincs még engedélyezve a complier pass through DX12-re.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Autós topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Core V21 Enermax 650W
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest