- 200 milliárd dollárt önt a memóriagyártásba a Micron
- Elképesztő mértékben tömörítenék be a nagy nyelvi modelleket
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #13010 üzenetére
A Mantle esetében azért jó 3000 sort kellett beírni. Plusz nem kevés shadert átírni. Illetve, ha a motorok nem voltak felkészítve strukturálisan erre, akkor azokat is át kellett írni. Utóbbi volt igazán időigényes. A jó hír igazából, hogy rengeteg stúdió írt Mantle leképezőt, csak azért, hogy a motorokat felkészítsék a DX12-re is. A Mantle ugyanis ugyanazokat az igényeket támassza egy motor felé, mint a DX12 és a Vulkan. Ha ezt megcsinálták, akkor másik back-endet lehet írni két hét alatt is. Szerencsére mindhárom PC-s low-level API annyira hasonló (kvázi ugyanaz az AMD-s forrás az alap), hogy nem szükséges választani közöttük. Elég könnyen megoldható mindhárom támogatása nagyrészt közös kódból. A legtöbb multiplatform fejlesztés erre megy rá.
A Microsoft ennél annyival ment tovább, hogy az Xbox One-ra szállítják ugyanazt az OS-t és ugyanazt az API-t, amit PC-re. Persze szállítanak egy még alacsonyabb szintű mono elérést, de ez most mindegy. Tehát ha a DX12-es elérést használja egy program Xbox One-on, akkor úgy is meg lehet oldani a portot, hogy az erőforrás-kreáláshoz szükséges ellenőrzéseket beírják az elejére és kész. Vagy, ha nagyon előre gondolkodtak, akkor ez már az Xbox One kódban is benne van. Ilyenkor tényleg copy-paste az egész.
Egyébként apró műhelytitok, hogy a Sony ugyanezt fogja csinálni a Vulkan API-val. Azt is támogatni fogják a libGNM és a libGNMX mellett. A Nintendo meg eleve a Vulkan API-t használja az NX-hez.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ASUS Radeon RX 6800 TUF GAMING OC 16GB használt videokártya számlával és garanciával eladó!
- Gainward RTX 3070 Phantom 8GB GDDR6 Videokártya!
- Asus GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit!!! ELKELT!!!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 AERO OC SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- ZOTAC GeForce GTX 1080 8Gb ArcticStorm+Raijintek Triton 240mm radiator (+ventilátorok és fittingek)
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 14900KF 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest