Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #10819 üzenetére

    Tök mindegy, hogy mi kerül beállításra a driverben DX12-ben a kényszerített szűrők nem számítanak, mert a driver nem tud már kényszeríteni kernel meghajtó hiányában. Másrészt az UE4 új verziója nem támogatja az AF-et. Egy speciális szoftveres szűrést használ a POM miatt.
    Egyébként most tök mindegy, hogy ki mér, mert a program csak három előre konfigurált profilt használ. Ezeket egyénileg nem lehet paraméterezni.

    (#10820) gV: A Kepler csak akkor szerepel rosszul, ha a program nem veszi számításba, hogy független utasítással ki lehet tömni a feldolgozók 33%-át. Mivel a Microsoft nem használ GameWorksöt, így képesek úgy írni a programot, hogy optimálisan fusson Kepleren. Ezek nem nehéz optimalizálások, csak szánni kell pár órát a beépítésükre.

Új hozzászólás Aktív témák