Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Céleszköz: LG Smart Monitor Swing
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Most Kína tiltotta ki a nemrég exportengedélyt kapott AI gyorsítókat?
- Kompakt vízhűtés
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Mini-ITX
Új hozzászólás Aktív témák
-
Televan74
nagyúr
válasz
FollowTheORI #8680 üzenetére
Ateista vagyok!
-
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #8494 üzenetére
Ezeken pont az látszik, hogy a ref 980ti összesítettben a ref Fury X szintjén van. FC4-ben meg jobb a Radeon.
-
FLATRONW
őstag
válasz
FollowTheORI #7823 üzenetére
Persze, ez tényleg csak filozofálás. Mondjuk az Intel tudna x86-os CPU-kat gyártani, még a saját 64 bites kiegészítőjüket is hozzácsaphatnák. Azonban ezzel nem mennének sokra, mert nem kompatibilis az AMD64-el.
-
FLATRONW
őstag
válasz
FollowTheORI #6855 üzenetére
Szerintem nagyon is jól néz ki ez a füst. Sosem volt alacsony a PhysX-nek az ára, és ilyen sűrű sem volt soha a füst ezelőtt, tehát elvárható volt hogy jobban is terheljen ezekben a helyzetekben.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #6852 üzenetére
Elvileg nincs lock, de ezen is olyan Vsync van, hogyha nincs stabil 60 FPS akkor 30-ra korlátoz...
A Gameworksos füst viszont nevetségesen néz ki
nVidia SmogWorks™:
Szerintem ha ezt kikapcsolom kapok vagy +15 FPS-t
Amúgy van rajta valami filter (Chromatic A. ?) is mert ennek nem ilyen "szemcsésnek" kéne kinéznie.
-
westlake
félisten
válasz
FollowTheORI #6849 üzenetére
Nincs túlkomplikálva, ahogy látom.
Texture Resolution-ből a normal-nál nincs jobb? -
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #6849 üzenetére
Nem rossz... Én "ma" már nem kezdem el.
Siklás közben nincs szaggatás ? -
válasz
FollowTheORI #6559 üzenetére
128 ROP-pal 4K-ban 10-20%-kal gyorsabb lett volna, mint a Titan X. Így sem lesz azért annyira rossz, mert blending mellett a 64 full speed ROP gyorsabb, mint a 96 half speed. Sima pixelműveletek esetén pedig a GM200-at valamennyire fogja a sávszélesség.
TMU amúgy 256.Azért amikor kijön az AotS alpha, akkor érdemes lesz egy pillantást vetni a két kártya viszonyára. Nem lesz ez trend a következő egy évben, de abból látszani fog, hogy az AMD mire gyúrt.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
FollowTheORI #6559 üzenetére
nem feltetlenul ilyen egyszeru a helyzet.
nezd meg a 290x teszteket a megjelenes korulrol es vesd ossze a teljesitmenyet a 780tivel akkor es most. foleg 5760/4Kban.
290xnel a hutes volt a problema, kell ra az FC blokk, de onnantol rendben van a teljesitmenye.
-
HSM
félisten
válasz
FollowTheORI #6472 üzenetére
Igen, kis szórás. VRM tekintetében pedig az általam tesztelt kártyákon ugyanaz a konstrukció volt fellelhető. Nyilván nem hasonlítanék almát a körtéhez.
Ja, igen, és a csip kitesztelt stabil fesze is fontos tényező a szórás csökkentésében. -
Gyula84
veterán
válasz
FollowTheORI #6336 üzenetére
ezt az idióta videót
-
Televan74
nagyúr
válasz
FollowTheORI #6133 üzenetére
Akarsz venni 200k ért 970 -t,300k 980 -t, 500k 980Ti -t.Konkurencia nélkül ez lenne.Látni lehet a 980 -n árán(+50.000-60.000 drágábban mérik)Se én, se sokan mások nem fognak ennyit költeni.
-
Televan74
nagyúr
válasz
FollowTheORI #6108 üzenetére
Van egy olyan érzésem hogy Abunak igaza lesz.Mind kélt gyártótól kell kártyát itthon tartani.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #6099 üzenetére
Meg volt még régebben egy 3dfx Glide-unk is
-
CsonkaImo
addikt
válasz
FollowTheORI #5993 üzenetére
Azthiszem az aszinkron compute kezelése van hátrányban, legalábbis a Tahiti-nél (7xxx) biztos.
Szerk.: Itt a cikk. Compute parancslisták száma 2, míg a Hawaii és Tonga GPU-knál 64.
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #5974 üzenetére
Pontosan, és szerintem ez így is marad, a konzolok ezután is visszafogják majd a PC-t, és fogunk szívni még miattuk, nem keveset....
-
TTomax
félisten
válasz
FollowTheORI #5974 üzenetére
Nem hiszek én ebben.. a konzolokra sem ment eddig másfél év alatt,a DX12re se fog 9hónap vagy egy év alatt...majd esetleg 2-3év múlva lesznek olyan játékok ahol látszik is valami.Addigra a Fiji is kuka lesz,meg a maxwell is...
(#5976) daveoff
Hát igen,csak most meg azért mert gyenge az a vas ... -
TTomax
félisten
válasz
FollowTheORI #5969 üzenetére
Igen ez volt az sziget amit 10perc alatt körül lehetett járni, (céltalanul) ez kb sehol nincs egy Skyrimhez képest.
(#5971) NetTom
Azért érdekes amit írsz,mert ezt kaptuk a dx11-el,de azért bízol a dx12ben.Ott látom benne a csőt hogy a a játék pontról pontra megy,azért ki ne találjuk már hogy a Crysis 1 egy openworld játék
irtam,szélesebb a cső,de nem openworld... a GTA, a Skyrim, meg Witcher azok...
-
TTomax
félisten
válasz
FollowTheORI #5967 üzenetére
Ami nem valami nagy ugye....csőjáték az,csak kicsivel szélesebb a cső.
Mellesleg grafika/látótávolság szempontjából ez tök irreleváns
Ezt ugye csak viccnek irod,vagy nem játszottál ilyen játékokkal... bár ha te szereted akkor a "loadig screen" a játék részének tudni,esetleg barangolás közben két percenkét szereted a 3mp-es prefetch lagot akkor nem szóltam.
(#5969) NetTom
Nem rosszak bizony,barangolhattál egy nem túl nagy szigeten,csakhogy céltalanul... mert a küldéshez bizony mindenkinek ugyanoda kellett menni vagy nem ment a játék tovább.És azt nem te választottad meg mi/hogy/merre lesz a következő jelenet... scriptelve volt az...
Ezzel az erővel meg bármelyik játékra elmondhatjuk hogy nem csőjáték...de egyébként ugye arról a Crysis 1- röl beszélünk amit maxra húzni nem lehetett semmin kb 5évig ...igaz egyébként szerintem jól skálázható volt. -
Loha
veterán
válasz
FollowTheORI #5932 üzenetére
Nagyon jól értem, hogy még "framehez kötve" gondolkodtok, de a mai modern játékokban már nagyon sok minden nincs képkockákhoz kötve (de ezt már írtam), egyik nyilvánvaló példa a hang, mert azt ugye eleve nem is kell megjeleníteni
, aztán autós játékokban pl. a gumi kopás/melegedés/tapadás szimulációját, vagy a veled együtt köröző AI versenyzők "gondolatait" sem kell megjeleníteni, csak azok eredményét. Aztán az egész fizikai motornak sem kell a képkockaszámmal azonos frekvencián ketyegnie, nem is ketyeg (de ezt is már írtam).
-
Loha
veterán
válasz
FollowTheORI #5930 üzenetére
Szinkronizálva vannak, csak nem a képkockák számához, hanem az időhöz.
Ha a fejlesztő azt állította be a fizikai motorban, hogy másodpercenként 600x modellezze le a fizikát, akkor 30 és 120 fps esetén is 600 számítást fog végezni a motor, csak egyik esetben két képkocka között 20x számol fizikát a motor, a másik esetben meg 5x. -
Loha
veterán
válasz
FollowTheORI #5923 üzenetére
A mai modern játékmotorok esetében a fizika, AI, hálózat, hang stb. nincsenek szorosan összekötve a képkockák számával vagy megjelenítésével, tehát ezeknek a számításoknak nem kell várniuk arra, hogy a képkocka megjelenjen, képkockáktól függetlenül a háttérben futnak a processzoron.
-
mlinus
őstag
válasz
FollowTheORI #5862 üzenetére
akkor én köszöntem, marad a konzol.
Az nvidia már így is kaphatna az arcára, nem kell hogy még az AMD is ezt csinálja...
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #5862 üzenetére
Előbb exkluzív játékok kellenének
Az éven mi is jön ami AMD-s ? Hardline, Battlefront... tovább ?
És ugye a VGA Bundle akciók sem elhanyagolhatóak, az R300 és a Fiji mellé mit fognak csomagolni ? A mindenhol már most szarrá akciózott Hardline-t ? nV-nél ősszel ment a Unity, FC4, Crew, most megy a W3, GTAV, Arkham Knight, meg a Dying Light is.
Az AMD is pakolhatta volna a DA:I-t mint teljes játék, de minek rakjunk inkább egy űrhajót a még alpha szimulátorhoz... Az Alien Isolation meg önmaga kevés volt...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- Xbox Elite Series 2 Kontroller // Számla + garancia //
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3263, 100% Akkumulátor
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest